MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Η μαύρη τρύπα των emails

Author Θέμης Σαρανταένας at 20 Φεβρουαρίου 2023
3 τρόποι για να ανοίγουν οι πελάτες τα mail σας.

3 τρόποι για να ανοίγουν οι πελάτες τα mail σας.

Σύμφωνα με τους αστρονόμους και τους θεωρητικούς φυσικούς, η μαύρη τρύπα είναι το σημείο εκείνο του χωροχρόνου, όπου οι ασύλληπτα μεγάλες βαρυτικές δυνάμεις δεν επιτρέπουν στην ύλη, αλλά και ούτε καν στο φως να ξεφύγουν. Κανείς δεν ξέρει τι βρίσκεται πίσω από τον ορίζοντα γεγονότων (event horizon) μίας μαύρης τρύπας.

3 τρόποι για να ανοίγουν οι πελάτες τα mail σας.

Υπάρχουν άραγε νέα σωματίδια, που αν τα παρατηρήσουμε, θα αλλάξει ο τρόπος που σκεφτόμαστε για το σύμπαν; Μήπως υπάρχουν νέες μορφές ενέργειας που αν ποτέ χαλιναγωγούντο, θα άλλαζαν τον ίδιο μας τον κόσμο; Τέλος, μήπως υπάρχει εκείνο το email που στείλατε τη Δευτέρα μαζικά στους πελάτες σας και από τότε αγνοείται παντελώς η τύχη του;

Η μαύρη τρύπα των emails είναι, δυστυχώς, μία πραγματικότητα που καμία επιχείρηση δεν μπορεί και δεν πρέπει να αγνοεί, ανεξαρτήτως μεγέθους. Δείτε περισσότερα για το ενδιαφέρον αυτό θέμα και τρεις δοκιμασμένους τρόπους για να αυξήσετε τη συχνότητα με την οποία οι πελάτες ανοίγουν τα emails σας στο άρθρο μου που ακολουθεί.

Η δύναμη του email

Για κάποιους marketers, το email μπορεί να φαίνεται κουραστικό, βαρετό, παρωχημένο ή αδιάφορο. Διαφωνώ! Μην κάνετε αυτό το λάθος και μην αγνοείτε το email, στην προσπάθειά σας να βρείτε το επόμενο ψηφιακό, ιερό δισκοπότηρο. Δείτε κάποιους αριθμούς, που, ως γνωστόν, λένε πάντα την αλήθεια:

  • Το 2025, θα υπάρχουν σχεδόν 5 δισεκατομμύρια κάτοχοι email στον κόσμο.
  • Κάθε μέρα, στέλνονται και λαμβάνονται παγκοσμίως περίπου 350 δισεκατομμύρια emails.
  • 33% όλων των τμημάτων marketing στέλνουν εβδομαδιαία emails στους πελάτες τους. (εσείς;)
  • Και, το σημαντικότερο από όλα, 20% των emails των εταιρειών προς τους πελάτες τους, δεν φτάνουν ποτέ στο inbox του πελάτη. Εξαφανίζονται στη μαύρη τρύπα των emails, είτε πηγαίνοντας στο spam, είτε λαμβάνοντας συνολικό block.

Τι μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε όχι μόνο το open rate αλλά και το conversion rate των emails σας;

#01. Το θέμα είναι το θέμα

Το πρώτο πράγμα που βλέπει ο πελάτης σας είναι ο αποστολέας και το θέμα του email. Εάν η μάρκα σας έχει κερδίσει κάποιο βαθμό brand awareness στο μυαλό του καταναλωτή, έχετε ξεπεράσει ήδη ένα εμπόδιο (εάν είστε παντελώς άγνωστοι, αναμένετε υψηλότερο delete). Πάμε όμως τώρα στη δεύτερη “πίστα”, το θέμα του email σας.

Ένας δοκιμασμένος τρόπος για να ανοίγονται περισσότερα emails είναι να προτιμάται η σαφήνεια από τη δημιουργικότητα. Έχω συνεργάτες κειμενογράφους που “φέρουν βαρέως” το γεγονός ότι η δημιουργικότητα μπαίνει σε δεύτερο ρόλο, αλλά τους εξηγώ ότι εκτός από το θέμα του email υπάρχει και το κείμενο, όπου εκεί μπορούν να δείξουν το ταλέντο τους.

Ας το δούμε με ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι έχετε μία αλυσίδα κομμωτηρίων, με πολύ καλό όνομα στην αγορά, και ειδικότητα στη βαφή. Ποιο email θεωρείτε ότι έχει περισσότερες πιθανότητες να ανοιχτεί από τις πελάτισσές σας;

  • Θέμα Α (με δημιουργικότητα): Αύριο Τετάρτη και χρυσαφί… βαφή!
  • Θέμα Β (με σαφήνεια): Αύριο Τετάρτη -50% σε όλες τις βαφές!

Όταν το θέμα του email είναι σαφές, θα έχει πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση σε σχόλια, tweets, Facebook likes, traffic, subscriptions και σε κάθε άλλο πιθανό metric. Μην το ξεχνάτε ποτέ.

#02. Email στο κινητό

Η μεταμόρφωση του κινητού, εδώ και 30 χρόνια από ένα μέσο επίδειξης για τους λίγους σε ένα εργαλείο για όλους έχει πλέον ολοκληρωθεί. Μαζί με την έλευση των smartphones άλλαξαν και οι συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά τα emails. Σύμφωνα με έρευνες πάνω από 40% των emails καταναλώνονται πλέον από το κινητό.

Ποιο είναι όμως το πραγματικό σοκ; Ότι 80% και πλέον των emails που στέλνονται από επιχειρήσεις δεν έχουν γίνει optimized για mobile. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι περισσότεροι πελάτες δεν πρόκειται να ανοίξουν ένα email σε άλλη πλατφόρμα εκτός του κινητού τους, για αυτό είναι σημαντικό να πετύχετε αυτό που θέλετε με την πρώτη.

Εάν το email σας αναγκάσει τον χρήστη να κάνει επιπλέον δουλειά για να το διαβάσει, όπως το να κάνει zoom in ή zoon out, ή ένα μαρτυρικό swipe δεξιά και αριστερά, τον χάσατε, όσο καλή και αν είναι η προσφορά σας.

#03. Καθαρίστε και ανανεώστε τις λίστες email

Οι λίστες email αφορούν ανθρώπους και όχι αγάλματα σε πλατείες που στέκονται αναλλοίωτα στον χρόνο. Για αυτόν τον λόγο, είναι δυναμικές και αλλάζουν συνεχώς. Ένας πελάτης μπορεί να σας έχει διαγράψει, να μην παίρνει πλέον τα mail σας, να έχει αποδημήσει σε άλλη χώρα ή ακόμη και να έχει αποδημήσει εις Κύριον.

Έχει υπολογιστεί ότι οι λίστες email που έχετε, χάνουν την αξία τους, κατά 22% ετησίως. Αυτό σημαίνει ότι σε περίπου 4 με 5 χρόνια, θα σας είναι εντελώς άχρηστες. Η συμβουλή μου είναι, τέσσερις φορές το χρόνο, στο τέλος κάθε τριμήνου (για να το θυμάστε και να μην το αμελείτε) να αφαιρείτε από τις λίστες σας παραλήπτες που δεν ανοίγουν ποτέ τα emails σας.

Αυτό θα αυξήσει εντυπωσιακά τόσο το open rate, όσο και το click-through rate και θα μειώσει επιπλέον το κόστος του software που χρησιμοποιείτε. Παράλληλα, προσπαθήστε να ανανεώσετε τις λίστες σας, με τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο: μία προσφορά που ο πελάτης σας απλά δεν θα μπορεί να αρνηθεί.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα
Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.
26 Μαρτίου 2025

Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X