MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Η επιτυχία κρίνεται από τις κριτικές. Είναι στην κρίση σας να έχετε τις σωστές!

Author Θέμης Σαρανταένας at 18 Σεπτεμβρίου 2017
Επιχειρηματική Κριτική

Αναμφισβήτητα ζούμε στην εποχή της κριτικής. Όλοι και όλα γύρω μας κρίνονται και αξιολογούνται. Και είναι απόλυτα σωστό καθώς μέσα από την κριτική γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε όμως αυτό, πρέπει να έχουμε διασφαλίσει την αντικειμενικότητα των κριτικών για την επιχείρησή μας. Εσείς είστε σίγουροι πως έχετε την πραγματική εικόνα του πώς βλέπουν οι πελάτες σας την επιχείρησή σας; Διασφαλίστε την!

Επιχειρηματική Κριτική


Το λάθος δείγμα

Πολλοί επιχειρηματίες και ιδιαιτέρως οι νέοι, υποκύπτουν στην πιο εύκολη και ανέξοδη λύση που μπορεί να τους προσφέρει κάποιες πληροφορίες για την επιχείρησή τους. Τη λύση της οικογένειας και του φιλικού τους, κύκλου. Πόσο λάθος! Οι φίλοι και η οικογένεια δεν αποτελούν το δείγμα εκείνο που θα μπορέσει ανεπηρέαστο και απαλλαγμένο από συναισθηματική καθοδήγηση να σας πει την αλήθεια για τα λάθη και τα μειονεκτήματα της επιχείρησής σας. Τουλάχιστον όχι με τον τρόπο αλλά και το χρόνο που θα πρέπει να γίνει αυτό. Συνήθως ο οικογενειακός και φιλικός περίγυρος έχει μειωμένα αντανακλαστικά και υψηλά επίπεδα αναβλητικότητας έκφρασης της άποψής του, περιμένοντας τη διόγκωση των προβλημάτων. Μόνο όταν η κατάσταση φτάσει στο απροχώρητο θα βγει από τα χείλη των ανθρώπων σας, η φράση «Εγώ στα έλεγα!». Μία φράση η οποία δε δίνει λύσεις, και δεν προσφέρει καμία χρηστική πληροφορία στον επιχειρηματία ο οποίος αν είχε εξαρχής μία σωστή, ρεαλιστική και απαλλαγμένη από συναίσθημα, κριτική, θα μπορούμε να προλάβει πολλές καταστάσεις!

Τα καλά λόγια κοστίζουν… σε εσάς!

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευχαρίστηση για έναν επιχειρηματία από το να ακούει τους πελάτες του να εκφράζονται θετικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησής του. Είναι όμως αυτές οι κριτικές αληθινές; Στην πλειοψηφία τους, δυστυχώς όχι! Οι πελάτες για τους δικούς τους λόγους τους οποίους αξίζει να αναλύσουμε σε επόμενο άρθρο, έχουν τη συνήθεια της υπερβολής στις κριτικές τους, είτε αυτές είναι καλές, είτε είναι κακές. Αν είναι κακές, έστω και από αυτές μπορούμε να εξάγουμε κάποια συμπεράσματα. Αν είναι όμως καλές και ψεύτικες όχι μόνο δεν μπορούμε να διορθωθούμε αλλά παράλληλα συνεχίζουμε στη λάθος κατεύθυνση που κινούμαστε. Για έναν πελάτη το να εκφραστεί θετικά για την επιχείρησή σας δεν κοστίζει απολύτως τίποτα. Σε εσάς όμως μπορεί να κοστίσει πολύ ακριβά! Πολλές φορές συναντώ στο internet κριτικές προϊόντων οι οποίες δεν έχουν καμία απολύτως αξία και σημασία τόσο για τους εν δυνάμει πελάτες όσο και για την ίδια την επιχείρηση. Πρόκειται δηλαδή για απλά κολακευτικά λόγια τα οποία δεν προσφέρουν αυτό το πολύτιμο feedback που όλοι οι επιχειρηματίες χρειάζονται. Ας ξεκαθαρίσουμε λοιπόν πως άλλο είναι η κριτική και άλλο ένας επαινετικός σχολιασμός.

Είστε έτοιμοι για κριτική;

Μπορεί να χρειαζόμαστε τις κριτικές των τρίτων αλλά είμαστε σίγουροι πως μπορούμε να τις αποδεχθούμε; Είναι αλήθεια πως κατά τη διάρκεια μίας συζήτησης με έναν πελάτη προσπαθούμε να εκμαιεύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν να γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας. Ο χρυσός κανόνας εδώ, είναι ο εξής. Μίλα λίγο, άκου περισσότερο! Όσο το λιγότερο μιλάτε τόσο λιγότερο τραβάτε και τη συζήτηση από το πεδίο της ανεξάρτητης και ανεπηρέαστης κριτικής. Γιατί; Γιατί πολύ απλά την κατευθύνετε! Αφήστε τους πελάτες σας να πουν αυτά που θέλουν και με τον τρόπο που θέλουν. Στόχος σας δεν είναι να αιτιολογήσετε και να υπερασπίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας αλλά να αντλήσετε πληροφορίες που θα γίνουν εργαλεία για την ανάπτυξή της. Μπορεί να μην είναι μια ευχάριστη διαδικασία αλλά σίγουρα θα είναι περισσότερο ωφέλιμο για εσάς το να κατανοήσετε το πώς βλέπει ο πελάτης την επιχείρησή σας, παρά να μπείτε στη διαδικασία του να αντικρούετε σκέψεις και απόψεις του, που ίσως νιώθετε ότι σας θίγουν.

Το μεγαλύτερο λάθος για έναν επιχειρηματία είναι να παραμένει “κλεισμένος” στο μικρόκοσμο των ουτοπικών και λανθασμένων κριτικών. Δεν είναι τυχαίο πως χιλιάδες μικρές, μεσαίες αλλά και μεγάλες επιχειρήσεις έχουν αναπτύξει μηχανισμούς που στοχεύουν στη συγκέντρωση ουσιαστικών κριτικών που τις βοηθούν να προσφέρουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους. Μπορεί για παράδειγμα μία μικρή επιχείρηση να μην μπορεί να επωμιστεί το κόστος μίας έρευνας αγοράς αλλά αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να παραμένει αμέτοχη από το συγκεκριμένο χώρο. Συνεργαστείτε με επαγγελματίες που μπορούν να δημιουργήσουν για εσάς τα κατάλληλα εργαλεία μέσα από τα οποία θα μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Εμπιστευθείτε ανθρώπους που έχουν την εμπειρία και τις γνώσεις ώστε να σας βοηθήσουν σε τομείς που πάσχει η επιχείρησή σας. Επιδιώξτε να ακούσετε την άποψη ειδικών που μπορούν με επαγγελματισμό να σας προσφέρουν τη ρεαλιστική πληροφόρηση που χρειάζεστε. Η κριτική είναι τόσο καλή όσο είναι και το πρόσωπο που την κάνει. Φροντίστε λοιπόν εσείς να επιλέξετε το κατάλληλο γι’ αυτή τη δουλειά!

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X