MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Γράψτε ένα επιτυχημένο email πώλησης!

Author Θέμης Σαρανταένας at 8 Φεβρουαρίου 2015
email article

Ένας από τους πιο εύκολους και πιο οικονομικούς τρόπους για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας σήμερα, είναι το email. Καθημερινά πολλές επιχειρήσεις αποστέλλουν emails που ενημερώνουν για τις παροχές τους και πολλές φορές για διάφορες προσφορές. Υπάρχουν δύο θέματα που είναι βασικά και σχετίζονται με αυτήν την μέθοδο μάρκετινγκ. Ο πρώτος αφορά στον τρόπο που θα γραφτεί το email και ο δεύτερος θα αφορά στο σε ποιους θα σταλεί ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη επιτυχία.

email article

Πρώτη δημοσίευση: startup.gr 9/2/2015

startup email

Ξεκινώντας, πρέπει να γίνει σαφές πως ο τρόπος συγγραφής ένας email πώλησης διαφέρει πολύ από τον τρόπο που γράφει κάποιος μια εκτυπωμένη επιστολή πωλήσεων. Αρχικά πρέπει να δημιουργήσετε έναν μοναδικό τίτλο. Το θέμα (subject) του email είναι αυτό που θα τραβήξει το μάτι και το βλέμμα του παραλήπτη. Θυμηθείτε πως όταν ανοίγουμε τα emails μας μόνο αποστολέα και θέμα βλέπουμε. Εάν ένα από τα δύο μας τραβήξει το ενδιαφέρον θα ανοίξουμε το email. Έτσι αφιερώστε χρόνο στην δημιουργία του θέματός σας, προβάλλετε τα οφέλη του παραλήπτη από αυτό που προσφέρετε (Συμβουλή 1η). Οι παραλήπτες δεν έχουν ούτε τον χρόνο ούτε την διάθεσή να ασχοληθούν με κάτι που δεν θα τους προσφέρει κάτι ουσιαστικό, έτσι προτιμήστε απλή γλώσσα, όχι σύνθετες έννοιες που θα δυσκολέψουν κάποιον στο να καταλάβει τι εννοείτε. Ακόμα προσοχή στο χιούμορ, αυτό που είναι αστείο για εσάς δεν είναι απαραίτητα αστείο και για τον άλλον! Υπάρχουν κειμενογραφικές τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε έξυπνες φράσεις που θα τραβήξουν τον ενδιαφέρον, όπως για παράδειγμα: Ερώτηση: Πόσο… γάτα είναι το ποντίκι σας; /Θες την αλήθεια; , Υποκατάσταση: Πες το με ένα Bacci/ Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα; /Άκου τη δίψα σου /Όργιο παρανομιών και ασυδοσίας στο Δημόσιο , Συνδυασμός: Με μεράκι και Κουρτάκη /Στοργή και Προδερμ /Χωρίς νερό και χωρίς μυαλό κ.α. (Συμβουλή 2η). Συγκεκριμένα, μελέτες έχουν αποδείξει πως θέματα με 6 έως 10 λέξεις έχουν πολύ μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας στο να τραβήξουν το ενδιαφέρον του παραλήπτη, άρα φροντίστε το θέμα σας να είναι σύντομο (Συμβουλή 3η)!

Στη συνέχεια θυμηθείτε πως πολλοί χρήστες χρησιμοποιούν το κινητό τους για την ανάγνωση των emails τους, άρα είναι ανάγκη να σχεδιάσετε το email σας με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι responsive στις οθόνες των κινητών, δηλαδή να προσαρμόζεται να διαβάζεται εύκολα. Αυτό αφορά, εκτός από το κείμενο, τις φωτογραφίες, τα headers και τα footers που πιθανόν να έχετε ενσωματώσει (Συμβουλή 4η). Αν παρατηρήσετε τον τρόπο που ανοίγετε και διαβάζετε τα emails σας θα παρατηρήσετε πως αμέσως μετά το θέμα κοιτάτε στο πάνω μέρος του HTML email που λαμβάνετε. Σ’ αυτόν τον χώρο συνήθως αναφέρεται το «αν δεν μπορείτε να δείτε σωστά το email αυτό, δείτε το στον browser σας». Μερικοί digital marketers προτείνουν σ εκείνο το σημείο να χρησιμοποιείτε υπότιτλους ώστε να αυξήσετε το ενδιαφέρον του παραλήπτη (Συμβουλή 5η). Ακόμα φροντίστε να μιλάτε με τόνο αμεσότητας στον παραλήπτη σας, σαν να του μιλάτε προφορικά. Χρησιμοποιήστε το «εγώ» και το «εσύ» (Συμβουλή 6η), γενικότερα στο internet γράφουμε λιγότερο επίσημα από ότι στα έντυπα.

Καθώς το email marketing είναι καθαρά μέρος της επικοινωνιακής σας στρατηγικής, ακολουθεί και αυτό τους βασικούς κανόνες κάθε ενέργειας μάρκετινγκ. Έτσι είναι απαραίτητο να σκεφτείτε ένα call-2-action, που ουσιαστικά προτρέπει τον χρήστη να κάνει κάτι όπως για παράδειγμα: «καλέστε στο 211ΧΧΧΧΧΧ», «κατεβάστε το δικό σας δωρεάν e-book» κλπ. Με αυτόν τον τρόπο θα είστε σίγουροι πως καθοδηγείτε τον παραλήπτη σε μια συγκεκριμένη κίνηση, και φυσικά αυτό μετά θα σας δώσει μετρήσιμα αποτελέσματα για να αξιολογήσετε την επιτυχία της ενέργειας σας (Συμβουλή 7η). Τοποθετήστε το call-2-action τουλάχιστον 2 φορές μέσα στο κείμενο σας (Συμβουλή 8η).

Ακόμα δώστε μεγάλη σημασία στις φωτογραφίες. Θυμηθείτε πως το ίντερνετ είναι το μέσο όπου η εικόνα παίζει σημαντικό ρόλο. Επιλέξτε φωτογραφίες όμορφες, εντυπωσιακές και σχετικές με το περιεχόμενο του email σας. Αποφύγετε τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν δωρεάν στο Google καθώς: α) μπορεί να έχουν δικαιώματα χρήσης β) αφού κυκλοφορούν ελεύθερες στο διαδίκτυο μπορεί κάποιος να τις έχει ήδη δει και να χάσετε το εφέ της έκπληξης και του εντυπωσιασμού. Μπορείτε να βρείτε (δωρεάν ή όχι) εντυπωσιακές φωτογραφίες από πολλές βάσεις δεδομένων για φωτογραφίες που υπάρχουν στο internet (Συμβουλή 9η). Παράλληλα, έχοντας στο μυαλό σας την ανάγκη οπτικοποίησης του email σας για μέγιστα επικοινωνιακά αποτελέσματα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε embedded videos ή GIF εικόνες που δίνουν κίνηση. Σε κάθε περίπτωση προσέξτε μην αυξηθεί το μέγεθος του email σας (Συμβουλή 10η).

Ολοκληρώνοντας την προεργασία σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα υστερόγραφο (Υ.Γ.) για να τονίσετε ξανά αυτό που προσφέρετε (Συμβουλή 11η), και σιγουρευτείτε πως τα links που εμπεριέχονται στο email λειτουργούν σωστά (Συμβουλή 12η). Όπως σε κάθε ενέργεια μάρκετινγκ είναι σημαντικό να δοκιμάσετε εάν όλα λειτουργούν σωστά πριν την ξεκινήσετε, άρα στείλτε ένα δοκιμαστικό email στον εαυτό σας και σε διαφορετικούς λογαριασμούς σας (πχ gmail, yahoo, στο domain.gr σας κλπ) για να βεβαιωθείτε πως το email σας φαίνεται σωστά σε όλα τα συστήματα (Συμβουλή 13η).

Τέλος, σας ανέφερα στην αρχή πως σημασία δεν έχει μόνο γραφτεί ένα σωστό email αλλά και να στοχεύσετε αποτελεσματικά σε ποιον θα το στείλετε. Είναι σημαντικό να στέλνετε τα νέα σας μόνο σε όσους σας έχουν δώσει με την έγκρισή τους τα email τους. Έτσι θα είναι πιο δεκτικοί στα μηνύματά σας και θα είναι περισσότερο πιθανό να ανταποκριθούν στο «κάλεσμά» σας. (Συμβουλή 14η). Γενικότερα είμαι αντίθετος στην χρήση βάσεων με emails που δεν έχετε συγκεντρώσει εσείς γιατί μπορεί πολύ εύκολα να κάνετε spamming άθελά σας και αντί να δημιουργήσετε θετικά συναισθήματα τους αποδέκτες, στο τέλος να δημιουργήσετε αρνητικά. (Συμβουλή 15η). Σε κάθε περίπτωση όμως είναι επιβεβλημένο να χρησιμοποιείτε link διαγραφής από την βάση σας σε κάθε email campaign σας ώστε οι παραλήπτες να έχουν ελεύθερα την επιλογή να αποφασίζουν εάν θέλουν να λαμβάνουν νέα από εσάς ή όχι (Συμβουλή 16η).!

Καλή επιτυχία!

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X