MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Γίνε ο star του PR.

Author Θέμης Σαρανταένας at 6 Σεπτεμβρίου 2021
public relations check list

Check list ετοιμότητας για δημόσιες σχέσεις σε μια επιχείρηση.

Στη ζωή, υπάρχει πάντα μία στιγμή που βάζει ένα ευδιάκριτο σημάδι μεταξύ του “πριν” και του “μετά”. Η στιγμή αυτή μπορεί να είναι ένας γάμος, η γέννηση ενός παιδιού, μία προαγωγή, μία ορκωμοσία, το κλειδί του δικού σου σπιτιού με θέα στη θάλασσα ή ακόμη και το πρωτάθλημα της αγαπημένης σου ομάδας.

public relations check list

Ό,τι ισχύει για τη ζωή, ισχύει και για τις επιχειρήσεις. Υπάρχει πάντοτε μία στιγμή όπου αυτό που ξεκίνησε μικρό έχει μεγαλώσει και ο άπειρος νεαρούλης startupper έχει γίνει πλέον ένα πραγματικό αστέρι της αγοράς. Σε αυτό το σημείο, οι ανάγκες μάρκετινγκ και επικοινωνίας γίνονται πιο σημαντικές. Εδώ εμφανίζονται τα 2 μαγικά και τόσο παρεξηγημένα γράμματα: PR.

“Πιαρ…ίστικα” ταμπού

Η σχέση του Έλληνα επιχειρηματία και της ελληνικής κοινωνίας με τις δημόσιες σχέσεις είναι μία ακόμη μοναδική ιδιαιτερότητα της χώρας μας. Η υποτιμητική φράση “αυτά είναι πιαρίστικα κόλπα” βγαίνει συχνά από τα χείλη των Ελλήνων επιχειρηματιών – ή τουλάχιστον πολύ πιο συχνά από ό,τι θα έπρεπε.

Το αποτέλεσμα; Όταν εμφανιστεί πραγματικά η ανάγκη για PR, ο entrepreneur μπορεί να βρεθεί απροετοίμαστος, αδιάβαστος, αγνοώντας κάποιες φορές ακόμη και τα βασικά. Μην την πατήσετε! Δείτε στη συνέχεια τι πρέπει να έχετε ήδη έτοιμο όσον αφορά την επιχείρησή σας, για να μπείτε στον μαγικό κόσμο των δημοσίων σχέσεων και να βγείτε κερδισμένοι.

Ποιος είναι ο μύθος σας;

Εάν παντού υπάρχει ένας μύθος, ο δικός σας πού είναι; Κάθε επιχείρηση οφείλει να έχει τη δική της ξεχωριστή ιστορία, που το PR θα αναδείξει. Μην περιμένετε από το PR agency να δημιουργήσει εκ του μηδενός μύθο για εσάς – θα είναι σαν να ζητάτε από ένα σεφ να μαγειρέψει χρησιμοποιώντας αέρα.

Ο μύθος σας, είτε στηρίζεται στον οικογενειακό χαρακτήρα της επιχείρησής σας, είτε στη μοναδική σας καινοτομία που άλλαξε την αγορά, είτε στο απειροελάχιστο ενεργειακό σας αποτύπωμα πρέπει να υπάρχει ήδη τη στιγμή που αποφασίσετε να προχωρήσετε σε PR ενέργειες – και όχι μόνο στο μυαλό σας, αλλά καταγεγραμμένος στο χαρτί.

Εντάξτε το PR στο budget

Οι δημόσιες σχέσεις είναι πολλά παραπάνω από το να γραφτεί ένα Δελτίο Τύπου – αυτό μπορεί να το κάνει και μία καλή γραμματέας. Εάν έχετε φτάσει πραγματικά στο σημείο όπου το PR θα σας βοηθήσει να κάνετε το επιπλέον άλμα, τότε πρέπει να έχετε ήδη προϋπολογίσει το τι θα σας κοστίσει και να το έχετε εντάξει στο budget.

Εάν τα “λεφτά δεν φτάνουν” είναι καλύτερα να μείνετε στη γραμματέα σας, παρά να προχωρήσετε σε αποσπασματικές ενέργειες δημοσίων σχέσεων.

Ετοιμαστείτε να εμπλακείτε προσωπικά

Εάν ο Elon Musk είναι πάντα ετοιμοπόλεμος για να κάνει ένα tweet που θα εκτοξεύσει τη μετοχή της Tesla, πώς μπορείτε εσείς να απουσιάζετε; Στον πόλεμο του PR, δεν μπορείτε να δίνετε το παρών από απόσταση. Πολλές φορές, θα χρειαστεί να δώσετε ο ίδιος τη μάχη, μιλώντας στα μέσα, συμμετέχοντας σε πάνελ, εγκαινιάζοντας νέα γραφεία ή εγκαταστάσεις κλπ.

Εάν είστε εσωστρεφής, χαμηλών τόνων ή προτιμάτε να αφοσιώνεστε αποκλειστικά στη δουλειά, ορίστε κάποιον άνθρωπο στην εταιρεία σας (επιπέδου τουλάχιστον γενικού διευθυντή) που θα διεκπεραιώνει τις υποχρεώσεις δημοσίων σχέσεων. Το καλύτερο PR γίνεται πάντα από τους ίδιους τους ανθρώπους μίας επιχείρησης.

Θα πρέπει να μοιραστείτε κάποια πράγματα

Τέλος, μία από τις πιο σημαντικές υπηρεσίες ενός σωστά δομημένου PR plan είναι η αντιμετώπιση κρίσεων. Όταν φτάσει η αποφράδα στιγμή της κρίσης (προσέξτε, λέω “όταν” και όχι “εάν”, καθώς είναι νομοτελειακά σίγουρο ότι θα φτάσει) θα πρέπει να μοιραστείτε με τον ειδικό PRίστα όλα εκείνα τα στοιχεία που θα βοηθήσουν να ξεπεράσετε το πρόβλημα όσο πιο ανώδυνα γίνεται.

Μην προσπαθήσετε να αποκρύψετε στοιχεία που ίσως θεωρείτε πολύ ευαίσθητα. Δυστυχώς, μπορεί να είναι αυτά τα στοιχεία που θα μετατρέψουν μία διαχειρίσιμη κρίση μεσαίου μεγέθους σε μια χιονοστιβάδα που μπορεί να ισοπεδώσει μία επιχείρηση. Εμπιστευθείτε τον άνθρωπο του PR σας, όπως θα εμπιστευόσασταν τον γιατρό σας – άλλωστε αυτό ακριβώς προσπαθεί να κάνει από το δικό του μετερίζι, να θεραπεύσει μία ξαφνική “επιχειρηματική λοίμωξη”.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X