MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Event marketing. Οδηγός Bήμα – Bήμα!

Author Θέμης Σαρανταένας at 1 Ιουλίου 2013
event marketing Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Το event είναι ένας πρακτικός τρόπος να φέρετε σ’ επαφή νέους και υποψήφιους πελάτες, τις οικογένειές τους και τον κοινωνικό τους περίγυρό με την επιχείρησή σας και να ακουστεί το όνομα της. Μπορεί να λειτουργήσει ως εργαλείο στρατολόγησης αλλά κυρίως αναγνωρισιμότητας στην τοπική κοινωνία που δραστηριοποιείστε. Εμπλέξτε όλες τις ομάδες που υπάρχουν στην επιχείρησή σας: διοίκηση, προσωπικό και προμηθευτές για την επιτυχία του event σας! Έτσι η εμπειρία του νέου: πελάτη θα είναι ολιστική. Οι βασικές εγκαταστάσεις της επιχείρησης θα πρέπει να φανούν και οι υπηρεσίες σας είναι σημαντικό να τονιστούν.

event marketing Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Αν το σκεφτείτε καλά, ένα event, μπορεί να το παρακολουθήσει κάποιος για:

 

  • να δει και να αξιολογήσει την επιχείρησή σας
  • να επιβεβαιώσει ή να αλλάξει την άποψη του για εσάς και την επιχείρησή σας
  • να σας ενισχύσει (φίλοι και γνωστοί με την παρουσία τους)
  • να επιβεβαιώσει τους λόγους για τους οποίους σας έχει ήδη επιλέξει (υπάρχοντες πελάτες)
  • να γνωρίσει τι καινούριο ετοιμάζετε για τους επόμενους μήνες

Όταν δημιουργούμε ένα event, πάντα στοχεύουμε στο να συζητηθεί και να δημιουργήσει έντονο buzz στην τοπική κοινωνία. Για να έχει επιτυχία ένα event πρέπει να ακολουθηθούν συγκεκριμένα βήματα, και να επενδυθεί ένα ποσό για την επικοινωνιακή του υποστήριξη. Ο στόχος είναι ένας: να έρθει ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ & NA ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ!

ΠΡΙΝ ΤΟ EVENT: Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να δημιουργήσετε flyers τα οποία θα μοιράσετε με εντυποδιανομή στην περιοχή σας. Ακόμα μπορείτε (στους ίδιους κώδικες και concept του flyer σας) να ετοιμάσετε αφίσες μεγέθους Α3 και να τις τοποθετήσετε σε σημεία ενδιαφέροντος όπως: Super Markets κ.α. Επιπρόσθετα, μπορείτε να δημιουργήσετε συνέργειες με άλλες τοπικές επιχειρήσεις. Το μυστικό είναι να εμπλέξετε την τοπική κοινωνία ώστε να αισθάνονται μέρος του event και να το προωθήσουν και αυτοί με τον δικό τους τρόπο. Ειδικότερα, οι επιχειρήσεις της περιφέρειας μπορούν να προβληθούν σε τοπικές εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο και τηλεόραση καθώς το κόστος εκεί είναι προσιτό και η απόδοση είναι αρκετά αποτελεσματική.

ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ EVENT: Το event καλό θα ήταν να είναι ολοήμερο, με κυλιόμενο πρόγραμμα δραστηριοτήτων με διαγωνισμούς, παρουσιάσεις, ομιλίεςκ.α. Έτσι θα μπορέσουν να το παρακολουθήσουν όλοι χωρίς να περιορίζεται το πρόγραμμά τους. Δώστε έμφαση στο να τονίσετε τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα. Ακόμα, μπορείτε να ετοιμάσετε μια 6σέλιδη ή 8σέλιδη glossy εφημερίδα για να την μοιράσετε με θέματα της επιχείρησης και του κλάδου σας. Έτσι προωθώντας εμμέσως την επιχείρησή σας (με τη μέθοδο της αρθρογραφίας) δίνετε ένα πολύτιμο “εργαλείο” το οποίο ο πελάτης θα διαβάσει στο σπίτι του, μετά το event, με την ησυχία του (post-event experience). Ακόμα, μπορείτε να τυπώσετε σακούλες με το λογότυπο σας ώστε να βάλετε μέσα όλα τα προωθητικά έντυπα της επιχείρησής σας, και, τέλος, για τους μικρούς επισκέπτες μπορείτε να ετοιμάσετε κόκκινα και μπλε (συνήθεις χρωματικοί κώδικες event) μπαλόνια με το λογότυπο σας για να τους χαροποιήσετε (και να μεταφέρουν εκτός επιχείρησης το λογότυπό σας!).

ΜΕΤΑ ΤΟ EVENT: Καθώς το event, έχει σκοπό την προβολή σας αλλά και τη στρατολόγηση νέων πελατών, πρέπει να μαζέψετε όλα τα στοιχεία των συμμετεχόντων (πάντα τηρώντας με προσοχή τις διατάξεις που ορίζει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων). Έτσι, θα μπορέσετε να επικοινωνήσετε μελλοντικά μαζί τους, ευχαριστώντας τους για τη συμμετοχή τους και δίνοντας τους μια αφορμή να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.

Η επιτυχημένη διοργάνωση ενός event, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Απαιτεί στρατηγική και οικονομική επένδυση καθώς είναι καθαρά μια ενέργεια μάρκετινγκ. Μη ξεχνάτε πως σήμερα, οι επιχειρήσεις που προσφέρουν κάτι διαφορετικό είναι αυτές που μπορούν να κερδίσουν ευκολότερα νέους πελάτες. Καλή επιτυχία!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

1 Comment

  1. Ο/Η Παναγιώτης λέει:
    31 Ιουλίου 2013 στις 14:01

    Πολυ ενδιαφέρων άρθρο, ειναι πολύ σημαντικά όλα τα βήματα αυτά, ευχαριστώ

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X