Ευελιξία στη στρατηγική του μάρκετινγκ προς τη νέα Ελληνική πραγματικότητα
![Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ BCA College](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2012/01/seminario_bca1-1.jpg)
Την Τέταρτη 18 Ιανουαρίου 2012, μιλήσα στους μεταπτυχιακούς φοιτητές του ΜΒΑ από το Κολλέγιο BCA για την κρίση και το μίγμα μάρκετινγκ.
Τα θέματα που ανέλυσα ήταν:
1. Στατιστική έρευνα με τις συνήθειες του σημερινού καταναλωτή σε μία Οικονομία εν μέσω Κρίσης
2. Τους νέους τύπους καταναλωτή που έχουν δημιουργηθεί
3. Την ανάγκη για ευελιξία στο μάρκετινγκ mix
4. Ανάλυση του 4ου P (Promotion στην ομιλία μίλησα μόνο για την Διαφήμιση) με παραδείγματα και πώς αυτό εφαρμόζεται από τις Ελληνικές Επιχειρήσεις.
Το ενδιαφέρον εδώ είναι οτι ο τρόπος που εφαρμόζουν οι Έλληνες διαφημιστές τις διαφημίσεις τους για τον έλληνα καταναλωτή της κρίσης δεν διαφέρει από τον τρόπο που το έκαναν οι Αμερικάνοι διαφημιστές το 2009 στην Οικονομική κρίση των Η.Π.Α. Δείτε το σχετικό video με μέρος της παρουσίασης. Σε κάθε slide υπάρχει Ελληνική και ή αντίστοιχη Αμερικάνικη του 2009!