📺 Επιδραστικό Marketing μέσω Influencers
![Επιδραστικό Marketing μέσω Influencers](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2023/06/MarketingPractice_cover178_900Χ500.jpg)
Στο επεισόδιο αυτό της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio την Δημοσιογράφο μόδας – Digital Creator – Επιχειρηματία Αννούσα Μελά συζητούν για το πως οι influencers έχουν δημιουργήσει ένα νέο περιβάλλον επιδραστικού μάρκετινγκ στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Η στρατηγική του Influencer Marketing έχει αναδειχθεί ως μία από τις πιο δυναμικές και αποτελεσματικές τεχνικές προώθησης και διαφήμισης στην εποχή των κοινωνικών μέσων. Με την αύξηση της ψηφιακής επικοινωνίας και την επέκταση του διαδικτύου, οι influencers έχουν φθάσει σε εντυπωσιακά επίπεδα επιρροής στους ακόλουθούς τους. Το influencer marketing έχει αυξηθεί κατά 42% φέτος και προβλέπεται ότι θα φτάσει τα 15 δισεκατομμύρια δολάρια έως το τέλος του 2023. Οι influencers γίνονται όλο και πιο αξιόπιστοι για τις εταιρείες λιανικής πώλησης, καθώς αυξάνεται η σημασία του κοινωνικού εμπορίου. Παρά τις αυξημένες ανταγωνιστικές πιέσεις από το TikTok, το Instagram διατηρεί για μια ακόμα χρονιά τη θέση του ως η πλατφόρμα Νο. 1 για το influencer marketing. Οι καταναλωτές Gen Z (25ρηδες) δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το Instagram, ενώ οι Έλληνες influencers έχουν μέσο ποσοστό απήχησης 5,17%.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αναλύθηκαν οι λόγοι που καθιστούν το influencer marketing τόσο δημοφιλές αλλά και τον λόγο για τον οποίο είναι τόσο αποδοτικό στις μέρες μας. Παρουσιάστηκαν οι διάφορες κατηγορίες των influencers που υπάρχουν σήμερα και τονίστηκαν οι διαφορές στην απόδοση κάθε κατηγορίας. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε σύγκριση ανάμεσα στους influencers της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενώ δόθηκαν κατευθύνσεις σχετικά με τις αναμενόμενες αποτελεσματικότητες μιας συνεργασίας με έναν influencer (π.χ. αυξημένες πωλήσεις, αναγνωρισιμότητα, αύξηση followers κ.λπ.). Επίσης, αναφέρθηκαν τα κριτήρια που προτείνονται για την επιλογή ενός influencer για μια επιχείρηση.
Τέλος, αναφέρθηκε η σημασία της αυθεντικότητας του influencer, οι κατάλληλες μεθόδους για την επιλογή των κατάλληλων κοινωνικών μέσων ανάλογα με το εμπορικό στόχο και παρουσιάστηκαν ενδεικτικά κόστη για μια συνεργασία στον τομέα του influencer marketing.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more” του ONE Channel ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και τον κλάδο του μάρκετινγκ, με σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στην εκπομπή παρουσιάζονται βασικές επιχειρηματικές αρχές και τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις αυτές να αναπτυχθούν. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα και έχει χορηγούς επικοινωνίας τους Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr. Παρέχει χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αισιόδοξη προσέγγιση και κατά τάση της ανάπτυξης, αντιστέκοντας στις αρνητικές ειδήσεις της καθημερινότητας.