MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Επαγγελματική Κάρτα, απλή ή σύνθετη υπόθεση;

Author Θέμης Σαρανταένας at 12 Απριλίου 2012
Επαγγελματική Κάρτα Εργαλείο Μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Η επαγγελματική σας κάρτα είναι ένα εργαλείο! Ένα εργαλείο προώθησης της επιχείρησης και της κουλτούρας της. Επιλέξτε τον κατάλληλο συνεργάτη και δημιουργήστε μια κάρτα που θα κάνει την διαφορά και γιατί όχι, να σας κάνει απόσβεση με την αύξηση τζίρου που θα σας φέρει λειτουργώντας ως εργαλείο μάρκετινγκ!

Επαγγελματική Κάρτα Εργαλείο Μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Πρώτη δημοσίευση: Απριλίος 2012 στο //www.aesthetics.gr

 

Καθώς είστε στον χώρο της ομορφιάς, είναι μέρος του αντικειμένου σας να κάνετε τα πάντα να δείχνουν όμορφα, συμπεριλαμβανομένου και των επαγγελματικών σας καρτών. Όταν κάποια πελάτισσα έρθει στον χώρο σας, αυτό που θέλει είναι να “αγοράσει” από εσάς την ελπίδα ότι θα δείχνει πιο όμορφη, πιο νέα και πιο ελκυστική. Συνήθως αναζητάει την πιο σύγχρονη και καλύτερη υπηρεσία που ανταποκρίνεται στο διαθέσιμο εισόδημά της. Έτσι η εμπειρία της από την στιγμή που θα μπει στον χώρο σας, μέχρι την στιγμή που θα φύγει θα πρέπει να αντανακλά αυτήν την “ομορφιά” που της προσφέρετε. Από την διακόσμηση του χώρου σας, το ντύσιμο σας και τον συνεργατών σας, μέχρι και τα έντυπα που θα πάρει φεύγοντας.

Οι επαγγελματικές κάρτες της επιχείρησής σας θα πρέπει να αντανακλούν την προσωπικότητα της. Κάθε επιχείρηση έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και την δική της προσωπικότητα που συνήθως πηγάζει από την προσωπικότητα και το μεράκι του ιδιοκτήτη της. Θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε θετικά χρώματα, όπως αν για παράδειγμα η προσωπικότητα της επιχείρησής είναι πολύ “θηλυκή” θα μπορούσατε να επιλέξετε το ροζ χρώμα. Αν η επιχείρησή σας είναι στο κέντρο της πόλης, ίσως πιο ουδέτερα χρώματα με το λογότυπο κι ένα έξυπνο σλόγκαν να είναι αυτό που ταιριάζει περισσότερο κ.ο.κ. Κάθε πελάτισσα που θα κρατήσει μια επαγγελματική κάρτα θα ταυτιστεί μαζί της και θα κρίνει αν η επιχείρησή σας της ταιριάζει και μπορεί να την επιλέξει!

Θέμης Σαρανταένας Εργαλείο Μάρκετινγκ

Ο επαγγελματισμός στην σχεδίαση και εκτύπωση των καρτών είναι επίσης σημαντικός. Ένας έμπειρος γραφίστας μπορεί να αποδώσει καλύτερα την φιλοσοφία και την προσωπικότητα της επιχείρησής σας. Είναι προτιμότερο να δαπανήσετε μερικά χρήματα περισσότερο και να “κλείσετε’ μια μακέτα σε κάποιον επαγγελματία από το να επιλέξετε μια προσφορά όπου ο τυπογράφος ετοιμάζει και την μακέτα της επαγγελματικής κάρτας. Μην ξεχνάτε, πως η επαγγελματική κάρτα είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ και προώθησης της επιχείρησής σας όχι μόνο στους υπάρχοντες πελάτες σας αλλά και σε δυνητικούς. Η όψη της, η υφή της και το στυλ της είναι στοιχεία που παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ή αποτυχία του προωθητικού εργαλείου. Φυσικά στα στοιχεία επικοινωνίας, εκτός από το τηλέφωνο και την διεύθυνσή σας, απαραίτητο είναι να αναφέρετε και την ιστοσελίδα σας, το email σας και γιατί όχι και την επαγγελματική σας σελίδα στο Facebook.

Ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά της επαγγελματικής κάρτας είναι το λογότυπο σας. Το λογότυπο σας είναι το Α και το Ω της επιχείρησης σας και ανήκει στο πλαίσιο που ονομάζουμε εταιρική ταυτότητα. Η Εταιρική Ταυτότητα είναι ο τρόπος με τον οποίο μια επιχείρηση παρουσιάζει τον εαυτό της και αφορά την παρουσίαση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της. Μέγιστη επιδίωξή της είναι η διαφοροποίηση από τις άλλες ίδιες επιχειρήσεις (ανταγωνισμό της) και η αναγνωρισιμότητά της. Η Εταιρική Εικόνα περιλαμβάνει θέματα όπως η κουλτούρα, η συμπεριφορά, το κύρος, η φήμη της κλπ. Ακόμα, βοηθάει στην οικοδόμηση και ενδυνάμωση των σχέσεων με πελάτες και τις άλλες επιχειρήσεις στις απευθύνεται και από τις οποίες επηρεάζεται.

Η Εταιρική Ταυτότητα αποτελείται από τα στοιχεία με τα οποία έρχονται σε καθημερινή επαφή οι πελάτες, είτε αυτά είναι οπτικά (Visual identity), είτε λεκτικά (verbal identity). Τα οπτικά στοιχεία είναι, εκτός από το λογότυπο, τα σύμβολα, τα χρώματα, ο τρόπος παρουσίασης των εντύπων διαφημίσεων και του υλικού μάρκετινγκ. Λεκτικά στοιχεία είναι η ονομασία, το slogan, τα διαφημιστικά μηνύματα, ακόμη και το τηλεφωνικό μήνυμα κατά τη διάρκεια αναμονής στις τηλεφωνικές κλήσεις.

Δείτε μερικά tips για να δημιουργήσετε μοναδικές επαγγελματικές κάρτες:

  1. Χρησιμοποιήστε το σωστό λογότυπο που εκπροσωπεί την επιχείρησή σας.
  2. Συμπεριλάβετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
  3. Μην χρησιμοποιήσετε πολύ μικρή γραμματοσειρά. Η κάρτα πρέπει να μπορεί να διαβάζεται και χωρίς μεγεθυντικό φακό!
  4. Φροντίστε να είναι δημιουργικά σχεδιασμένη για να ξεχωρίζει από τον σωρό!
  5. Επενδύστε λίγα χρήματα και επιλέξτε βαρύ και ιδιαίτερο χαρτί.

Τέλος, η κάρτα σας, όπως είπαμε, είναι εργαλείο προώθησης. Στην Α Όψη μπορείτε να γράψετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας, ενώ στην Β Όψη μπορείτε να “στήσετε” ένα μηχανισμό μάρκετινγκ ώστε να εμπλέξετε τους πελάτες με την επιχείρησή σας και να επωφεληθείτε. Μερικές ιδέες είναι:

  • Να διαφημίσετε την κάρτα πιστότητας της επιχείρησή σας αν έχετε.
  • Να αφήσετε χώρο για να συμπληρώσετε το επόμενο ραντεβού της πελάτισσας.
  • Να γράψετε 5 ΤΟΠ συμβουλές περιποίησης για να δείξετε την εξειδίκευσή σας.
  • Να την χρησιμοποιήσετε ως εργαλείο μόνο για νέους πελάτες και να υπάρχει ενέργεια ώστε να έρθουν ξανά κ.α.

Συμπερασματικά, η επαγγελματική σας κάρτα είναι ένα εργαλείο! Ένα εργαλείο προώθησης της επιχείρησης και της κουλτούρας της. Επιλέξτε τον κατάλληλο συνεργάτη και δημιουργήστε μια κάρτα που θα κάνει την διαφορά και γιατί όχι, να σας κάνει απόσβεση με την αύξηση τζίρου που θα σας φέρει λειτουργώντας ως εργαλείο μάρκετινγκ!

Πρώτη δημοσίευση: Απριλίος 2012 στο //www.aesthetics.gr

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα
Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.
26 Μαρτίου 2025

Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X