MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Εν αρχή ην το Logo!

Author Θέμης Σαρανταένας at 2 Ιανουαρίου 2017
Η σημασια του λογοτύπου Θέμης Σαρανταένας συμβουλος μάρκετινγκ

Το λογότυπο αποτελεί το θεμέλιο λίθο πάνω στον οποίο μία επιχείρηση, από τη μικρότερη μέχρι και τη μεγαλύτερη, χτίζει την οπτική της επικοινωνία ή με απλά λόγια, την εικόνα που επικοινωνεί προς τους πελάτες της, τους συνεργάτες της, αλλά ακόμη και τους εργαζομένους της. Όπως λοιπόν φροντίζουμε για την εξωτερική μας εικόνα πριν βγούμε από το σπίτι μας και εκτεθούμε σε γνωστούς αλλά και άγνωστους ανθρώπους, με ακριβώς τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να φροντίζουμε την εικόνα της επιχείρησής μας.

Η σημασια του λογοτύπου Θέμης Σαρανταένας συμβουλος μάρκετινγκ

Ένα λογότυπο είναι πολλά περισσότερα πράγματα από την απλή αναγραφή της επωνυμίας μίας επιχείρησης. Στην πραγματικότητα αποτελεί την οπτικοποίηση της φιλοσοφίας, των στόχων, της ιστορίας και του τρόπου λειτουργίας μίας επιχείρησης, διαδραματίζοντας παράλληλα πολύ σημαντικό και πρακτικό ρόλο στις διαφημιστικές – προωθητικές ενέργειές της αλλά και στην καθημερινή της επαγγελματική δραστηριοποίηση. Γι΄ αυτούς ακριβώς τους λόγους ένα λογότυπο θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα έρευνας και μελέτης από επαγγελματίες του είδους οι οποίοι έχουν και την ικανότητα να φιλτράρουν όλο το υπόβαθρο μίας επιχείρησης και να εξάγουν εκείνο το απόσταγμα επικοινωνίας που θα οπτικοποιηθεί σε ένα λογότυπο που εκπληρώνει όλες τις απαραίτητες σχεδιαστικές προϋποθέσεις και πιστέψτε με, αυτές είναι πολλές!

Ένα λογότυπο δεν αρκεί να είναι απλώς ωραίο οπτικά και πολύ περισσότερο να είναι ωραίο αποκλειστικά και μόνο στην οθόνη ενός υπολογιστή. Θα πρέπει να καταλάβουμε πως το λογότυπο είναι ένα εργαλείο και σαν εργαλείο θα πρέπει να έχει την ευχέρεια και τις δυνατότητες να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναγκών που κάθε επιχείρηση χρειάζεται στην καθημερινότητά της. Θα πρέπει λοιπόν να είναι σωστά σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε μία επαγγελματική κάρτα, δηλαδή σε μικρή διάσταση, όσο και για την επικοινωνία σε μία outdoor προωθητική ενέργεια. Θα πρέπει να έχει τις προδιαγραφές που υποστηρίζουν την έντυπη αλλά και ψηφιακή επικοινωνία μίας επιχείρησης. Θα πρέπει με απλά λόγια να επικοινωνεί πως η επιχείρηση πίσω από το λογότυπο έχει αφιερώσει χρόνο και προσπάθεια ώστε να προσφέρει ένα επαγγελματικό και ποιοτικό πακέτο οπτικής επικοινωνίας που επί της ουσίας αντανακλά τις προδιαγραφές ποιότητας που προσφέρει και μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της! Ναι, η σωστή εταιρική ταυτότητα χαρίζει σε μία επιχείρηση το στίγμα της ποιότητας και του επαγγελματισμού, στοιχεία δηλαδή που όλοι οι πελάτες αποζητούν. Γι’ αυτό εξάλλου εταιρείες κολοσσοί, όχι μόνο έχουν ταυτίσει το εταιρικό τους μέγεθος με επιτυχημένα λογότυπα αλλά και ιδιαιτέρως ακριβοπληρωμένα!

Εσείς πόσα χρήματα θα διαθέτατε για το λογότυπο της επιχείρησής σας; Το 2008 μία από τις μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες, η BP, αποφάσισε πως το λογότυπο που μέχρι εχθές υπηρετούσε τους επικοινωνιακούς της σκοπούς, έπρεπε να ανανεωθεί. Και το έκανε, καταβάλλοντας ένα τίμημα 211.000.000 δολαρίων. Ναι, καλά διαβάσατε και πιστέψτε με, οι άνθρωποι της εταιρίας δε θα προχωρούσαν σε μία τέτοια επένδυση αν δεν ήταν απόλυτα σίγουροι πως θα είναι σωστή και αποδοτική. Ίσως τώρα κάποιοι από εσάς να σκεφθούν: «Και γιατί δεν το έφτιαχναν μόνοι τους;». Αυτό είναι το σύνηθες λάθος που κάνουν κάποιοι επαγγελματίες που αποφασίζοντας να μην επενδύσουν στην οπτική επικοινωνία της επιχείρησής τους, στην ουσία αποφασίζουν να μην επενδύσουν στην καλή τους εικόνα! Πολλά βεβαίως είναι και τα παραδείγματα εκείνων των επιχειρηματιών που ενώ αποφάσισαν να συνεργαστούν με κάποιον επαγγελματία για τη δημιουργία του λογοτύπου τους, οι λάθος κατευθύνσεις και παρεμβάσεις τους, οδήγησαν τελικώς και σε λάθος υλοποίηση λογοτύπων. Κάτι παρόμοιο παραλίγο να συμβεί και στην περίπτωση του λογοτύπου της ΝΙΚΕ. Λέγεται, πως ο ιδρυτής της εταιρίας όταν είδε το λογότυπο που του προτάθηκε από τμήμα μάρκετινγκ του, δεν έμεινε ικανοποιημένος αλλά παρόλα αυτά δέχθηκε να το χρησιμοποιήσει εμπιστευόμενος τους συνεργάτες του. Η ιστορία έδειξε πως μάλλον έκανε πολύ καλά!

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X