MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

«Εξυπηρέτηση πελατών». Πρέπει να αποτελεί την αιχμή του δόρατος για τη στρατηγική σας;

Author Θέμης Σαρανταένας at 3 Δεκεμβρίου 2016
customer-service Εξυπηρέτηση Πελατών

Ο τομέας της εξυπηρέτησης πελατών αναμφισβήτητα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πεδία μάχης για κάθε επιχείρηση. Καθημερινά ένας επιχειρηματίας καλείται να δώσει μικρές και μεγάλες μάχες συνέπειας, αξιοπιστίας και προσφοράς άμεσων λύσεων, στους πελάτες που επιθυμούν ή ήδη το έκαναν, να εμπιστευθούν, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του. Είπαμε όμως. Η εξυπηρέτηση πελατών (Customer Service) είναι μια μάχη. Δεν είναι όμως ο πόλεμος τον οποίο καλείστε να κερδίσετε και να ξεχωρίσετε έναντι του ανταγωνισμού. Είστε σίγουροι λοιπόν πως σε αυτόν τον πόλεμο έχετε επιλέξει την κατάλληλη αιχμή του δόρατος;

customer-service Εξυπηρέτηση Πελατών

Πρώτη δημοσίευση: startup.gr

Αναδημοσίευση: περιοδικό Franchise Business

Η μεγάλη εικόνα

Σαν επιχειρηματίες γνωρίζετε πολύ καλά πως μία επιχείρηση πρέπει να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε πολλούς τομείς της δραστηριοποίησής της. Υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, σωστή τιμολόγηση, στοχευμένη διαφημιστική προώθηση, επιλογή κατάλληλων συνεργατών – προσωπικού, εξυπηρέτηση πελατών, είναι κάποιοι από τους ενδεικτικούς τομείς στους οποίους καθημερινά και εσείς προσπαθείτε να δίνετε τον καλύτερό σας εαυτό. Έτσι δεν είναι; Τι συμβαίνει όμως όταν από τη μεγάλη εικόνα, δηλαδή από την αρμονική συνύπαρξη και συνεργασία όλων αυτών των τομέων, εσείς στρέφετε την προσοχή σας κυρίως σε έναν και μόνο τομέα;

Δεν είναι τυχαίο που στο συγκεκριμένο άρθρο επέλεξα να αναφερθώ στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Είναι ο τομέας που έχουν στρέψει την προσοχή τους οι περισσότερες από τις σημερινές επιχειρήσεις ξεκινώντας έναν ανηλεή πόλεμο για το ποια μπορεί να εξυπηρετήσει καλύτερα το καταναλωτικό κοινό, για το ποια θα προσφέρει καλύτερη αγοραστική εμπειρία, για το ποια παρέχει καλύτερη μεταπωλητική υποστήριξη κτλ. Είναι όμως αυτό από μόνο του αρκετό; Η απάντηση είναι όχι και ειδικότερα όταν μιλάμε για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Η παγίδα της υπόσχεσης

Οι μεγάλες επιχειρήσεις που κονταροχτυπιούνται για το ποια πρωτοπορεί και εκπληρώνει τα υψηλότερα πρότυπα στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, στην πλειονότητά τους πλησιάζουν και πολλές φορές κατορθώνουν να κάνουν πράξη την υπόσχεση για μία «απίστευτη εμπειρία εξυπηρέτησης» και γι΄ αυτό ακριβώς το λόγο θέτουν ως κορωνίδα της μάρκετινγκ στρατηγικής τους, το Customer Service. Μία μικρομεσαία όμως επιχείρηση μπορεί να πέσει εύκολα στην παγίδα του να διαμορφώσει, να επικοινωνήσει και να ενεργοποιήσει ένα πλάνο μάρκετινγκ που θα στοχεύει κατά κύριο λόγο στην εξυπηρέτηση των πελατών, χωρίς όμως στην πραγματικότητα να μπορεί να το υποστηρίξει με συνέπεια. Βλέπετε, στον τομέα της εξυπηρέτησης δεν υπάρχει καμία απολύτως «ελαστικότητα».

Όταν θα επικοινωνήσετε σε υπάρχοντες αλλά και εν δυνάμει πελάτες σας, πως η επιχείρησή σας, προσφέρει μία ασυναγώνιστη εμπειρία εξυπηρέτησης, πρέπει να είστε σίγουροι πως πράγματι μπορείτε να το κάνετε πράξη. Πως πράγματι έχετε εκείνο το πλαίσιο υπηρεσιών εξυπηρέτησης το οποίο δεν μπορεί να το βρει ο πελάτης κάπου αλλού και το σημαντικότερο, στον κυριότερο ανταγωνιστή σας. Αν δεν είστε 100% σίγουρος πως έχετε σήμερα, αλλά θα έχετε και αύριο όλες τις προϋποθέσεις και τις κατάλληλες υποδομές για να υποστηρίξετε τη βαρύτητα της υπόσχεσης που θα δώσετε στους πελάτες σας, αποφύγετε να εκθέσετε αρνητικά την αξιοπιστία, το όνομα και την υπόληψη της επιχειρηματικής σας, επωνυμίας!

Ενιαίο μέτωπο μάρκετινγκ

Όπως έγραψα και στην αρχή, σκοπός δεν είναι να κερδίσετε τη μάχη, αλλά τον πόλεμο της επιχειρηματικότητας. Για να το καταφέρετε δε θα πρέπει να “διασπάτε” το μέτωπο των δυνάμεών σας στρέφοντας όλο το βάρος της στρατηγικής σας σε έναν και μόνο τομέα της επαγγελματικής σας δραστηριοποίησης και ιδιαιτέρως όταν αυτός ο τομέας, δηλαδή του Customer Service, για λόγους που αναλύσαμε παραπάνω, πολλές φορές μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ στην αξιοπιστία της ίδιας της επιχείρησης. Στη στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να λαμβάνονται υπόψη, όλα τα δεδομένα και όλες οι παράμετροι. Τα δεδομένα λοιπόν και οι παράμετροι δεν υπάρχουν μόνο σε μία έκφανση και σε έναν τομέα της επιχείρησής σας, αλλά σε όλους τους τομείς που απαρτίζουν το δικό σας επιχειρείν.

Αποφύγετε λοιπόν να βάλετε ταμπέλες και τίτλους στη στρατηγική εξυπηρέτησης που θα ακολουθήσετε. Προτιμήστε απλώς να βάλετε τον ποιοτικό πήχη της επιχείρησής σας, λίγο ψηλότερα. Εξυπηρετήστε πιο άμεσα τους πελάτες σας, όχι επειδή έτσι προστάζει το πλάνο μάρκετινγκ που αποφασίσατε να ακολουθήσετε, αλλά επειδή εσείς οι ίδιοι αισθάνεστε την ανάγκη να κάνετε κάτι καλύτερο. Διερευνήστε νέους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσφέρετε καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες σας και θα είναι σαν ήδη να τους δώσατε τις καλύτερες υπηρεσίες εξυπηρέτησης! Με το να προσπαθεί και να γίνεται, ένας επιχειρηματίας καλύτερος, κάνει καλύτερη και την επιχείρησή του, άρα και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του και κατ’ επέκταση την εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει στον πελάτη του!

Η απάντηση είναι μπροστά σας

Την επόμενη λοιπόν φορά που θα εντυπωσιαστείτε π.χ. από τη διαφήμιση κάποιας μεγάλης εταιρίας τηλεπικοινωνιών η οποία διατυμπανίζει πως έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, απλά πηγαίνετε στο πλησιέστερο κατάστημά της. Είναι πάρα πολύ πιθανό, σχεδόν σίγουρο δηλαδή, πως κάποιος από τους υπαλλήλους της, είτε με τις ελλιπείς του γνώσεις, είτε με την αργή του εξυπηρέτηση, να σας αποδείξει πως μάλλον ο ισχυρισμός της εταιρείας αυτής, δεν είναι και απόλυτα ακριβής! Και είναι λογικό. Γιατί στην εξυπηρέτηση πελατών είναι καλό να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε αλλά να κρατάμε και “μικρό καλάθι” σε όσα υποσχόμαστε. Ρωτήστε λοιπόν και πάλι τον εαυτό σας, το εξής: «Να στηρίξω όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ της επιχείρησής μου, αποκλειστικά στο Customer Service που προσφέρω;». Την απάντηση, ήδη την έχετε!

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X