MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Δεν μπορείτε να ελέγξετε το χρόνο. Μπορείτε όμως να ελέγξετε τον εαυτό σας!

Author Θέμης Σαρανταένας at 21 Νοεμβρίου 2016
time management Θέμης Σαρανταένας

Ημιτελή σχέδια, ανολοκλήρωτες εργασίες, δουλειές και εκκρεμότητες που έμειναν στη μέση. Μήπως είστε κι εσείς ένας από τους πολλούς ανθρώπους που η σύγχρονη και πιεστική καθημερινότητα, τους κάνει να μην ολοκληρώνουν κάτι που ξεκινούν; Βγάλτε τις έννοιες της αναβλητικότητας και της κωλυσιεργίας από τη ζωή σας και διαμορφώστε μια νέα, ευχάριστη και παραγωγική καθημερινότητα!

time management Θέμης Σαρανταένας

Πολλές φορές ενώ ξεκινάμε με τις καλύτερες προθέσεις, με κέφι και διάθεση για να υλοποιήσουμε μία εργασία, φτάνουμε σ΄ ένα σημείο όπου δεν μπορούμε να προχωρήσουμε παρακάτω. Αυτό ισχύει για πάρα πολλά πράγματα και καταστάσεις της ζωής μας, καθώς υπάρχει ένας άγραφος κανόνας ο οποίος όμως ισχύει απόλυτα! Είναι ο κανόνας που μας λέει: «Είναι πιο δύσκολο να ξεκινήσεις και πάλι κάτι που έκανες, παρά να ξεκινήσεις από την αρχή». Για παράδειγμα, αν κάθε μέρα διαβάζετε με συνέπεια ένα βιβλίο που έχετε ξεκινήσει, είναι σίγουρο πως στο τέλος θα το ολοκληρώσετε. Αν όμως μία μέρα αμελήσετε την ανάγνωση, τότε με μαθηματική ακρίβεια θα προσθέσετε ακόμη ένα ανολοκλήρωτο πράγμα στη ζωή σας. Η ίδια ακριβώς αρχή ισχύει και για τα επαγγελματικά θέματα. Όταν ξεκινάμε κάτι, πρέπει να το ολοκληρώνουμε, όσο δύσκολο και αν είναι αυτό. Και ας είμαστε ειλικρινείς. Είναι!

Σύμφωνα με έρευνες, ο σύγχρονος άνθρωπος δεν μπορεί να αφοσιωθεί απερίσπαστος πάνω σε μία εργασία για πάνω από 3 λεπτά! Κάποιο email, ένα τηλεφώνημα ή κάποιο άλλο εξωτερικό ερέθισμα, τραβούν την προσοχή μας και μας αποσπούν από αυτό που κάνουμε. Εκτός όμως από αυτές τις “παρεμβολές”, για ποιους άλλους λόγους δυσκολευόμαστε να διαχειριστούμε σωστά το χρόνο μας και να ολοκληρώσουμε αυτά που πρέπει να υλοποιήσουμε;

Η κακή διαχείριση του χρόνου, οι λάθος προτεραιότητες και οι υπερβολικές υποσχέσεις προς τους πελάτες μας στην αρχή μιας νέα συνεργασίας, πολλές φορές μας ωθούν στο να γινόμαστε ασυνεπείς με τις υποχρεώσεις μας. Τόσο προς τους πελάτες μας, όσο και προς τον ίδιο μας τον εαυτό. Ευτυχώς υπάρχουν 4 πράγματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να αντιστρέψετε αυτό το δυσλειτουργικό για την επαγγελματική σας αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα, κλίμα.

1) Κάντε mute στην ηχώ σας!

Σταματήστε να επαναλαμβάνετε στον εαυτό σας πως είστε υπό πίεση, πως έχετε να υλοποιήσετε ένα δύσκολο έργο, πως σας φαίνεται βαρετή μία εργασία. Μην παίρνετε θάρρος. Δε θα σιωπήσετε μόνο τα αρνητικά αλλά και τα θετικά λόγια που επικοινωνείτε προς τον εαυτό σας. Μηνύματα του τύπου: «Εύκολο είναι θα το κάνω κάποια στιγμή» ή «Εντάξει έχω κάνει το 80% της δουλειά, την τελειώνω και αύριο», είναι λάθος! Με απλά λόγια σταματήστε τα λόγια και αρχίστε τη δράση.

2) Ξεχάστε το άλλοθι της τελειομανίας

Το ότι δεν ολοκληρώνετε μία εργασία εξαιτίας του ότι θέλετε να της δώσετε τη δέουσα προσοχή, είναι μια πολύ καλή δικαιολογία η οποία όμως δε θα αφαιρέσει κάποιον από τον όγκο εργασιών που σας περιμένουν. Δείτε την αλήθεια κατάματα και αφήστε στην άκρη δικαιολογίες τέτοιου τύπου.

3) Κρατήστε την πίεση για τα ελαστικά σας!

Ακούμε πολλές φορές πως η πίεση λειτουργεί εποικοδομητικά ως προς την υλοποίηση μία εργασίας. Πολλές έρευνες που έχουν γίνει, καταδεικνύουν πως τα επιτυχή αποτελέσματα της πίεσης αποτυπώνονται μόνο στην ψυχολογία των υποκειμένων που συμμετείχαν σε αυτές τις έρευνες. Όλοι οι συμμετέχοντες δηλώνουν πως με ένα πιεστικό deadline δούλεψαν πιο αποτελεσματικά αλλά το τελικό αποτέλεσμα της δουλειάς τους δεν αποδεικνύει κάτι τέτοιο! Λάθη και παραλείψεις συνοδεύουν σχεδόν πάντα τα πιεστικά deadlines. Οριοθετήστε το χρόνο σας με σκοπό να αφιερωθείτε στο παραγόμενο έργο και όχι στο χρόνο που θα χρειαστείτε για το παραγόμενο έργο!

4) Τμηματοποιήστε κάθε εργασία

Μη βλέπετε την “μεγάλη εικόνα” μίας εργασίας αλλά φροντίστε ώστε να δείτε το κάθε τμήμα της ξεχωριστά! Άλλη εργασία είναι η σύλληψη μίας ιδέας, άλλο κομμάτι της, η έρευνα για τον τρόπο υλοποίησής της και άλλο η υλοποίησή της. “Σπάστε” τις εργασίες σε κομμάτια, ξεκινήστε να ολοκληρώνετε κάθε ένα από αυτά και στο τέλος θα έχετε όλο το πάζλ συμπληρωμένο. Η ολοκλήρωση κάθε μικρού κομματιού, σας δίνει δύναμη για να συνεχίσετε!

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X