MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Αλέξης Τρίπρας vs Τζαστίν Τρυντώ – Social Media: Ο κόμπος δε βρίσκεται στη γραβάτα!

Author Θέμης Σαρανταένας at 16 Απριλίου 2018

«Γιατί τα social media της επιχείρησής μου δεν έχουν την ανταπόκριση του κοινού;». Αυτό, είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα των πελατών μου. Επειδή λοιπόν η απάντηση είναι αρκετά μεγάλη και ίσως λίγο βαρετή, ας δούμε στην πράξη ποιος είναι μη ενδεδειγμένος και ποιος ο σωστός τρόπος της διαχείρισης των social media μέσα από δύο πασίγνωστα πρόσωπα της παγκόσμιας πολιτικής σκηνής. Του πρωθυπουργού της Ελλάδας και του πρωθυπουργού του Καναδά! Ποιος κερδίζει και ποιος δείχνει να έχει έναν κόμπο στην επικοινωνία του με το κοινό;

Πρώτη δημοσίευση: Huffington Post Greece

Instagram ή Νystagram;

Αν μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις τότε το Instagram αποτελεί ένα κοινωνικό δίκτυο όπου ο καθένας μπορεί με τις φωτογραφίες που δημοσιεύει να γράψει ολόκληρο μυθιστόρημα. Το θέμα είναι αν αυτό το ιδιότυπο μυθιστόρημα θα αποδειχθεί best seller ή ένα άνευρο αφήγημα που θα μείνει σκονισμένο στο ράφι της βιβλιοθήκης ή αλλιώς στην άκρη του διαδικτυακού μας ενδιαφέροντος. Για ακόμη μία φορά ο Καναδός πρωθυπουργός αποδεικνύει πως έχει καλή “πένα”, καθώς η παρουσία του στο Instagram χαρακτηρίζεται από αυθεντικότητα! Ναι, αυτό είναι και το πιο σημαντικό σε μία φωτογραφία. Να απαθανατίζει τη στιγμή, την εμπειρία, το συναίσθημα του προσώπου που φωτογραφίζεται και όχι απλώς τη φυσική του παρουσία σε ένα χώρο. Αυτό μοιράζεται ο Τζαστίν Τρυντώ με τους followers του λογαριασμού του. Και είναι πολλοί αυτοί καθώς μετράει 2.150.000 followers έναντι των μόλις 5.000 που ακολουθούν τον Έλληνα πρωθυπουργό.

Στο Instagram του Τζαστίν Τρυντώ τον πρώτο λόγο έχει η ανεπιτήδευτη αποτύπωση της καθημερινής του αλληλεπίδρασης με πρόσωπα και καταστάσεις και όχι τα προσεκτικά μελετημένα ενσταντανέ που απορρέουν σοβαροφάνεια και διεξοδική προετοιμασία πριν το φωτογραφικό κλικ. Ο λογαριασμός του Καναδού πρωθυπουργού είναι γεμάτος από εικόνες συμμετοχής του σε διάφορες εκδηλώσεις, με ανθρώπους κάθε ηλικίας και με ένα πρόσωπο που αλλάζει ανάλογα με τα συναισθήματα που βιώνει την κάθε στιγμή. Βλέπουμε τον Τρυντώ να χαμογελάει, να γελάει, να χαίρεται, να συγκινείται, να προβληματίζεται! Πολλές φορές βλέπουμε μόνο την πλάτη του καθώς η δύναμη της εικόνας του να αλληλεπιδρά με τους γύρω του, είναι πιο ισχυρή από την αποτύπωση του προσώπου του! Ακόμα χρησιμοποιεί τα Instagram Stories, ανεβάζοντας καθημερινά video, σε δυο γλώσσες: αγγλικά και γαλλικά, απευθυνόμενος άμεσα στο online κοινό.

Στην αντίπερα όχθη έχουμε το λογαριασμό του Έλληνα πρωθυπουργού που μοιάζει σαν κολάζ φωτογραφιών που αποκόπηκαν με το ψαλίδι από ασπρόμαυρα άρθρα πολιτικών εφημερίδων άλλης δεκαετίας. Καμία ενεργητικότητα και καμία αποτύπωση ψυχολογικής κατάστασης πέραν εκείνης ενός σκεπτικού προσώπου που προσπαθεί να επικοινωνήσει το στοιχείο του προβληματισμού ή ενός προσώπου που ανταποκρίνεται τυπικά, στην προτροπή του φωτογράφου «say cheese!».

Twit, twitter, twittest!

Το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο μπορεί να το αξιοποιηθεί με 3 διαφορετικούς τρόπους! Σαν twit (ψέγω, επικρίνω κατηγορώ), σαν twitter (άμεσος τρόπος επικοινωνίας) ή σαν twittest (Τζαστίν Τρυντώ!). Ο Τζαστίν Τρυντώ πραγματικά εξαντλεί τις δυνατότητες που του παρέχει το Twitter καθώς το διαχειρίζεται όχι απλώς σαν ένα βήμα για να επικοινωνήσει την πολιτική του αλλά σαν ένα τρόπο να μεταλαμπαδεύσει πληροφορίες και γεγονότα πέραν του αντικειμένου του αλληλεπιδρώντας με το κοινό του. Γι’ αυτό και εν αντιθέσει με τον Αλέξη Τσίπρα, πάρα πολύ συχνά κάνει retweets άλλων χρηστών του Twitter, επικοινωνώντας μία σειρά από ενδιαφέροντα θέματα πέραν της πολιτικής, ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί και πολλά hashtags προωθώντας μια πιο σφαιρική και ολοκληρωμένη εμπειρία αλληλεπίδρασης!

Ο Τζαστίν Τρυντώ έχει καταφέρει μέσα από τις συνεπείς και τακτικές δημοσιεύσεις να ξεκλειδώσει την πραγματική δυναμική του twitter, μετατρέποντάς το, σε ένα κανάλι ουσιαστικής επικοινωνίας με τους χρήστες του διαδικτύου! Γι’ αυτό και οι δημοσιεύσεις του διέπονται υπό το κλίμα του να μοιραστεί με τους followers του σκέψεις, ιδέες, εικόνες και αποσπάσματα της καθημερινότητάς του σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμοποιεί δηλαδή το μέσο σαν ένα παράθυρο που επιτρέπει στους followers να δουν από πρώτο χέρι την καθημερινότητα του πρωθυπουργού και όχι σαν ένα μέσο τυπικών ανακοινώσεων ενός πολιτικού προσώπου.

Βλέπετε, όταν έχει στη διάθεσή σου ένα μέσο που κατά κόρον χρησιμοποιείται από ανθρώπους νεαρής ηλικίας πρέπει να προσαρμόζεις και το περιεχόμενό σου. Από την άλλη, όταν χρησιμοποιείς το Twitter σαν προέκταση ενός του γραφείου τύπου, τότε είναι αναμενόμενο να έχεις 514.000 followers την ώρα που ο Καναδός πρωθυπουργός μετράει 4.080.000!

Facebook vs Facecook!

Έχοντας και τις δύο σελίδες των πρωθυπουργών ανοικτές τη μία δίπλα στην άλλη, επιλέγουμε την καρτέλα φωτογραφίες. Τι παρατηρούμε; Από τη μεριά του Καναδού Πρωθυπουργού έχουμε ένα πολύχρωμο κολάζ εικόνων και παραστάσεων από τη ζωή, το έργο και τη δραστηριοποίηση του Τζαστίν Τρυντώ. Την ίδια ώρα βλέπουμε τον Έλληνα πρωθυπουργό στο ίδιο μονότονο background αποτελούμενο από τα ίδια επαναλαμβανόμενα γκρίζα κοστούμια που συνοδεύουν την παρουσία του σε κάποια εκδήλωση ή σε κάποια διάσκεψη. Χειραψία, πόζα, χειραψία πόζα. Αυτό και τέλος. Δεν υπάρχει κάτι άλλο που να πρέπει να γνωρίζουν οι followers της σελίδας του. Δεν πρέπει να φανεί ο ανθρώπινος χαρακτήρας του πρωθυπουργού που και αυτός σαν άνθρωπος κάποιες φορές θέλει να διασκεδάσει και να ας αποκαλύψει και άλλες πτυχές του χαρακτήρα του (το επιβάλλη η χρήση των κοινωνικών δικτύων).

Ο Τζαστίν Τρυντώ ασφαλώς και προωθεί το κυβερνητικό του έργο μέσα από τη σελίδα του στο facebook αλλά δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό. Ο πρωθυπουργός του Καναδά έχει αναδείξει στιγμές που διασκεδάζει, που χορεύει, που είναι με την οικογένειά του. Στιγμές δηλαδή που κάθε άνθρωπος θέλει να δει από τη ζωή του ανθρώπου που τον προσκάλεσε, αναρτώντας στιγμές από τη ζωή του. Αυτό ασφαλώς αφορά εκείνους οι οποίοι χρησιμοποιούν το facebook σαν ένα δίαυλο επικοινωνίας με το κοινό και όχι σαν ένα βήμα ανακοινώσεων και απλής προβολής. Όταν σε παγκόσμια κλίμακα είναι πλέον αποδεδειγμένο πως το κοινό χρειάζεται να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενο που του προωθούμε και πως για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να το ελκύσουμε με το κατάλληλο περιεχόμενο και την κατάλληλη επικοινωνία, είναι πραγματικά λυπηρό να χρειάζεται να “μαγειρέψει” κάποιος, στιγμιότυπα της καθημερινότητάς και του έργου του, υπό το πρίσμα της σοβαροφάνειας.

Τέλος, ο Τζαστίν Τρυντώ έχει πειραματιστεί με το Snapchat που δείχνει να έχει εγκαταλείψει τελευταία, ενώ και οι δύο τους έχουν Youtube κανάλι χωρίς να το εμπλουτίζουν με ιδιαίτερο περιεχόμενο, πρωτογενές για το μέσο αυτό.

Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να τονίσω πως στόχος του άρθρου δεν είναι να στοχοποιήσουμε τις πολιτικές των προσώπων αλλά τις πολιτικές (τεχνικές) διαχείρισης των social media. To κοινό, τόσο στην πολιτική όσο και κόσμο των social media, διψάει για αλήθεια και αυθεντικότητα. Προσφέρετέ τα στο κοινό της επιχείρησής σας και δε θα χάσετε!

Ενδιαφέροντα άρθρα

Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα
Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X