MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Ζητούνται επειγόντως πελάτες!

Author Θέμης Σαρανταένας at 14 Σεπτεμβρίου 2014
clients Νέοι Πελάτες

Στα πρώτα χρόνια δημιουργίας κάθε επιχείρησης οι επιχειρηματίες είναι ενθουσιασμένοι, έχουν πάθος και προσπαθούν διαρκώς για την επιτυχία του εγχειρήματός τους. Βλέποντας τα στατιστικά, θα δούμε πως αρκετές νέες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στα πρώτα έξι χρόνια λειτουργίας τους. Η αναζήτηση νέων πελατών γίνεται αρκετά δύσκολη και η διατήρηση των υπαρχόντων πολυέξοδη (σε όρους και δαπάνες μάρκετινγκ).

clients Νέοι Πελάτες

Είναι σημαντικό ο αρχικός ενθουσιασμός να αντικαθίσταται από μελέτη και παρατήρηση ώστε να εντοπιστούν εύκολα και νωρίς τα σημάδια εκείνα που προσδίδουν τη στασιμότητα στην εμπορική δραστηριότητα. Οι πέντε βασικές ενδείξεις που πρέπει να σας θορυβήσουν και να σας βάλουν σε σκέψεις βάσει της πείρας μου στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων είναι…

Πρώτη Δημοσίευση: epixeiro.gr 15/9/2014

epixeiro.gr Ανάπτυξη Πελατολογίου

1. Μειώνετε διαρκώς τις δαπάνες μάρκετινγκ και προώθησης.

Το μάρκετινγκ δε λειτουργεί πυροσβεστικά ούτε αποσπασματικά. Είναι μια διαρκής διαδικασία που θέλει χρόνο και επιμονή. Αν κάποιες ενέργειες μάρκετινγκ που υλοποιήσατε δεν απέδωσαν όπως θα θέλατε, δε σημαίνει πως δε χρειάζεστε αυτές τις ενέργειες (άρα μειώνετε τις δαπάνες), ίσως απλώς χρειάζονται διαφορετικές! Αναζητήστε έξυπνες προωθητικές λύσεις με συγκεκριμένο στόχο και πειραματιστείτε. Πολλές φορές για να βρει κάποιος τη σωστή αλλά και αποτελεσματική στρατηγική, πρέπει να περάσει μια περίοδο trial and error.

2. Αγνοείτε τις κινήσεις του ανταγωνισμού.

Δεν αρκεί να είστε μόνο ανταγωνιστικοί στην τιμή. Είναι απαραίτητο σήμερα να ακολουθείτε τις τάσεις τις αγοράς, να αφουγκράζεστε τις ανάγκες των καταναλωτών και να εντοπίζετε (για να χρησιμοποιείτε προς όφελός σας) την αξία που προσφέρετε εσείς στους πελάτες σας και δεν την προσφέρουν οι ανταγωνιστές σας. Για να γίνει όμως αυτό, πρέπει να μελετάτε τους ανταγωνιστές σας και να ξέρετε τα πάντα γι’ αυτούς καθώς και τον τρόπο που δουλεύουν. Σαφώς, ο σκοπός δεν είναι να αντιγράφετε τεχνικές και ιδέες καθώς τις περισσότερες φορές δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε το πρωτότυπο με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε στην αποτυχία.

3. Ακολουθείτε τις ίδιες επιχειρηματικές πρακτικές πάνω από τρία χρόνια.

Είναι σημαντικό πάντα να προτείνετε κάτι καινούριο. Η διατήρηση των ίδιων προϊόντων και διαδικασιών κουράζει τους πελάτες σας, αλλά κυρίως εσάς! Είναι απαραίτητο να εξελίσσεστε σε όλους τους τομείς, από την ποιότητα των εντύπων σας μέχρι νέα προϊόντα ή νέο πρόγραμμα CRM. Η ανανέωση δίνει φρέσκια πνοή και διάθεση σε όλους!

4. Δεν υπάρχει επαρκές αποθεματικό στο τέλος του μήνα.

Η ρευστότητα είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων σήμερα. Πρέπει όμως πάση θυσία να υπάρχει στο ταμείο σας αποθεματικό ίσο, προτείνω, με τα έξοδα δύο μηνών. Έτσι δε θα μένετε πίσω στις πληρωμές σας λόγω καθυστερήσεων στην είσπραξη και θα έχετε την άνεση να εφαρμόσετε τις προωθητικές ιδέες που έχετε προγραμματίσει. Σαφώς, είναι δύσκολο να εφαρμόσει κάτι τέτοιο μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται χρόνια και ήδη έχει καθυστερήσεις πληρωμών λόγω της ύφεσης. Αυτή η πρόταση ταιριάζει καλύτερα κυρίως στις νέες επιχειρήσεις που τώρα θέτουν τις βάσεις και χτίζουν από το μηδέν το προϋπολογισμό τους.

5. Οι συνεργάτες σας (δε χρησιμοποιώ πότε ‒εκ πεποιθήσεως‒ τον όρο «υπάλληλος» καθώς για την ισορροπία και την παραγωγικότητα χρειάζεται πρωτίστως συνεργασία) δε μένουν μαζί σας πάνω από δώδεκα μήνες.

Είναι πολύ χρήσιμο για την ομάδα σας να μοιράζεται το ίδιο όραμα και την ίδια όρεξη. Το ανθρώπινο δυναμικό θέλει εμψύχωση και διαρκή εξέλιξη. Όπως γνωρίζετε, ένας ικανοποιημένος συνεργάτης μπορεί να «απογειώσει» την επιχείρησή σας, ενώ αντίθετα ένα δυσαρεστημένος μπορεί πολύ εύκολα να μεταφέρει το αρνητικό συναίσθημα στους πελάτες σας. Η αλλαγή ενός συνεργάτη μπορεί να στοιχίσει μέχρι και το 30% του ετήσιου μισθού του σε ανεύρεση, εκπαίδευση και χαμένο τζίρο λόγω μειωμένης παραγωγικότητάς μέχρι να περάσει το εξάμηνο προσαρμογής και να αποδώσει το 100% των δυνατοτήτων του. Επενδύστε στους συνεργάτες σας και βοηθήστε τους να νιώσουν ασφάλεια και να μείνουν μαζί σας για χρόνια. Είναι σίγουρο πως θα είναι προς όφελός σας!

Είναι σημαντικό να τονίσω ξανά εδώ πως τα παραπάνω σημάδια προκύπτουν από προσωπικές παρατηρήσεις και δεν αποτελούν κανόνα για όλες τις επιχειρήσεις. Κάθε επιχείρηση και κάθε κατάσταση είναι διαφορετική, συνεπώς προτού οδηγηθείτε σε συμπεράσματα, μελετήστε προσεκτικά όλες τις παραμέτρους!

Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε πως η επιχείρησή σας έχει μείνει στάσιμη ή τείνει προς τα εκεί, χρειάζεται ψυχραιμία και στρατηγική. Τίποτε δεν έχει χαθεί καθώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε νέες και έξυπνες τεχνικές μάρκετινγκ, να δουλέψετε περισσότερο με τους συνεργάτες σας και να αναδιαρθρώσετε μερικούς ή όλους τους τομείς της επιχείρησής σας. Όπως είπε και ο Andy Warhol: «Λένε πάντα ότι ο χρόνος αλλάζει τα πράγματα, αλλά στην πραγματικότητα πρέπει να τα αλλάξεις εσύ, μόνος σου».

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X