Workshop: Εξυπηρέτηση Πελατών : 3 Αποτελεσματικές Τεχνικές σε καιρό Ύφεσης! – biscotto Θεσσαλονίκη
![customer service 1000x500p](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2017/11/customer_service_1000x500p.jpg)
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας, παρουσίασε ένα ακόμα workshop στο biscotto events στο Cosmos στη Θεσσαλονίκη, την Δευτέρα 13 Νοεμβρίου στις 20.15 με θέμα: “Εξυπηρέτηση Πελατών : 3 Αποτελεσματικές Τεχνικές σε καιρό Ύφεσης!“. Η συμμετοχή ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, με 170 δηλωμένες συμμετοχές!
Μέσα από το workshop αναλύσαμε πως μπορεί ο Ιδιοκτήτης μιας Μικρής / Μεσαίας Επιχείρησης & ο Ελεύθερος Επαγγελματίας να βελτιώσει τις τεχνικέςαντιμετώπισης του πελάτη του με στόχο την απόλυτη ικανοποίησή του. Ο πελάτης θα έρθει στην επιχείρηση με το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις μπορούν να του πωλήσουν το προϊόν, η εξυπηρέτησή του όμως είναι αυτό που θα αποτυπωθεί στην μνήμη του!
Πιο συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών για Θυμωμένους Πελάτες, Πελάτες που μιλούν προσβλητικά και Απαιτητικούς Πελάτες ενώ αναλύθηκε και η μέθοδος διαχείρισης των παραπόνων.
Ιδανικό να το παρακολουθήσει όποιος έρχεται σε επαφή με πελάτες και συμμετέχει στη διαδικασία της πώλησης , Ιδιοκτήτες, Μάνατζερς Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων & υπάλληλοι επιχειρήσεων.
Είσοδος ΔΩΡΕΑΝ
2 Comments
Your Message
Καλημέρα!!Ειμαι απο Θεσ.νικη..εχω ενα site ..ειδα οτι κανετε καποια σεμιναρια..θα μ ενδιεφερε να ενημερωθω ..το τηλ.μου είναι ΧΧΧ ΧΧΧ ΧΧΧ Χ