Webinar: Διαχείριση Online & Offline Κριτικών

Οι κριτικές – θετικές ή αρνητικές – διαμορφώνουν τη φήμη της επιχείρησής σας.
Ξέρετε πως να τις διαχειριστείτε σωστά για να προστατεύσετε το brand σας, να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών και να μετατρέψετε τις αξιολογήσεις σε πραγματικά κέρδη;
Αυτό το webinar είναι για εσάς αν:
- Δυσκολεύεστε να απαντήσετε σε αρνητικές κριτικές και φοβάστε ότι επηρεάζουν τις πωλήσεις σας.
- Θέλετε να ενισχύσετε τη φήμη της επιχείρησής σας αξιοποιώντας θετικά σχόλια.
- Αντιμετωπίζετε ανταγωνισμό και θέλετε να ξεχωρίσετε μέσω αποτελεσματικής διαχείρισης κριτικών.
- Θέλετε πρακτικές στρατηγικές που εφαρμόζονται σε κάθε είδους επιχείρηση (λιανική, υπηρεσίες, εκπαίδευση, B2B, B2C κ.λπ.).
Τι θα μάθετε σε αυτό το webinar;
- Online κριτικές: Πώς να διαχειρίζεστε σχόλια σε Google, Facebook, Tripadvisor κ.λπ.
- Offline κριτικές: Πώς να αντιμετωπίζετε σχόλια πελατών στο κατάστημά σας, τηλεφωνικά ή μέσω email.
- Στρατηγικές για αρνητικές κριτικές: Πώς να τις απαντάτε χωρίς να βλάψετε τη φήμη σας.
- Ενίσχυση θετικών κριτικών: Πώς να ενθαρρύνετε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες να αφήνουν αξιολογήσεις.