MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Το “τέλος” των δύο φύλων

Author Θέμης Σαρανταένας at 30 Νοεμβρίου 2020
Γνωρίστε τις gender neutral** τάσεις και το πώς αυτές δένουν στο marketing της επιχείρησής σας.

Γνωρίστε τις gender neutral** τάσεις και το πώς αυτές δένουν στο marketing της επιχείρησής σας.

** θα το βρείτε στην βιβλιογραφία και ως “Gender-Fluid” ωστόσο επιτηδευμένα χρησιμοποιώ μια πιο διευρυμένη & κατανοητή ονομασία.

Ίσως εσείς (και σίγουρα οι γονείς σας εάν είστε δεύτερη γενιά στην επιχείρηση) να θεωρείτε ότι πρέπει να υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση ανάμεσα στα δύο φύλα. Ίσως να είστε από εκείνους τους ρομαντικούς (ή ρομαντικές) που πιστεύουν ότι υπάρχει μόνο άσπρο και μαύρο, μέρα και νύχτα, άνδρας-γυναίκα, αρσενικό-θηλυκό. Νιώθετε οικεία με τις αντίθετες έννοιες και οτιδήποτε ενδιάμεσο σας διαταράσσει και σας φαίνεται παράλογο και κατακριτέο.

Γνωρίστε τις gender neutral** τάσεις και το πώς αυτές δένουν στο marketing της επιχείρησής σας.

Καθημερινά πυκνώνουν οι φωνές που μας καλούν να απορρίψουμε τα δίπολα και τα στυγνά στερεότυπα. Φυσικά αυτό δεν είναι κάτι καινούριο, σας θυμίζω τον τραγουδιστή Boy George, για παράδειγμα, θα μπορούσε να ονομαστεί gender neutral επειδή συχνά βάζει μακιγιάζ και φοράει ρούχα που θεωρούνται πως εκπέμπουν θηλυκότητα ή την διάσημη νουβέλα «Ορλάντο: Μια Βιογραφία της Βιρτζίνια Γουλφ» που δημοσιεύτηκε το 1928 ο πρωταγωνιστής περνά από πολλές ζωές με διαφορετικό φύλο ή το ιστορικό και καλομελετημένο παράδειγμα της Αγγλικής λογοτεχνίας: η Δωδέκατη Νύχτα του Σαίξπηρ. Το πιο κοντινό μας παράδειγμα είναι ένας παίκτης του ελληνικού Big Brother που αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτό ή λίγο ψάξιμο στο Tik-Tok ανάμεσα σε Έλληνες χρήστες θα σας δώσει πολλά παραδείγματα.

Στον θαυμαστό καινούριο κόσμο του 21ου αιώνα και της Generation Z (άνθρωποι που γεννήθηκαν μετά το 1997), πολλές πρακτικές επαναπροσδιορίζονται. Τα στερεότυπα με τα οποία μεγαλώσαμε που μας επιβάλλουν πως θα ντυθούμε, ή πως θα συμπεριφερθούμε δεν υφίστανται πια. Τίθεται σε αμφισβήτηση το “έτσι όπως πρέπει να είναι μια γυναίκα” ή ένας “σωστός άνδρας”. Δείτε πώς αυτό αφορά και επηρεάζει το σύγχρονο επιχειρείν, και πώς θα μπορούσατε να βάλετε τις gender neutral τάσεις στην επικοινωνία σας και να δείτε τα πράγματα (επιχειρηματικά) αλλιώς.

Gender neutral – ορισμός

Gender neutral (ουδετερότητα φύλου – φιλολυγισμός) είναι η αντίληψη ότι οι πολιτικές, η γλώσσα και άλλοι κοινωνικοί θεσμοί θα έπρεπε να αποφεύγουν την ανάθεση ρόλων ανάλογα με το φύλο των ανθρώπων. Με αυτό τον τρόπο θα παύσουν οι διακρίσεις που προκύπτουν από την εντύπωση ότι υπάρχουν κοινωνικοί ρόλοι για τους οποίους το ένα φύλο είναι πιο κατάλληλο από το άλλο.

Η Μαρία παίζει Playstation

Όμως, υπάρχει πραγματική βάση πίσω από την ουδετερότητα φύλου; Ας εξετάσουμε τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, που σύμφωνα με τα στερεότυπα που γνωρίζουμε, θα πρέπει να είναι “άβατο” νεαρών ανδρών με πολλή τεστοστερόνη και ακόμη περισσότερη ακμή.

Και όμως, τα στοιχεία λένε ότι το 2020, οι γυναίκες αποτελούν το 41% των gamers στις Ηνωμένες Πολιτείες (stastica.com “Distribution of computer and video gamers in the United States from 2006 to 2020, by gender”)! Και αυτό συμβαίνει σε πάρα πολλούς ακόμη τομείς που παραδοσιακά θεωρούντο ανδρικά “κάστρα”.

Τι σημαίνει αυτό για τον σύγχρονο επιχειρηματία
Είναι πολύ απλό. Αν μέχρι τώρα όλες σας οι ενέργειες marketing εστίαζαν για παράδειγμα, στον άνδρα, επειδή αυτό έκανε η επιχείρηση επί δεκαετίες, ίσως να χάνετε χρήματα. Και όχι λίγα! Εάν μάλιστα, ο ανταγωνισμός σας έχει ήδη ανέβει στο τρένο του gender neutral, έχετε διπλό βουνό να ανεβείτε.

Εστιάστε στο προϊόν – όχι στο φύλο
Εάν έχετε ένα ζαχαροπλαστείο γαλλικής πατισερί που φτιάχνει αξεπέραστα macaron με πούδρα από αναποφλοίωτο αμύγδαλο, δεν χρειάζεστε στα αλήθεια δύο κατακόκκινα γυναικεία χείλη να το δαγκώνουν για να πείσετε το κοινό σας (ένα εικαστικό που ίσως αντιλαμβάνεστε κι εσείς ότι πλέον είναι passé). Come on, πείτε μας για το macaron!

Είναι κεφάτος ψωνίζει στου Βερόπουλου
Μην κάνετε το παρακάτω λάθος. Μην κάνετε αντιστροφή φύλων. Gender neutrality δε σημαίνει ότι παίρνουμε ότι ήταν “γυναικείο” και το κάνουμε “ανδρικό” και τούμπαλιν. Όχι, το κλασικό τζινγκλάκι που μεγάλωσε γενιές και γενιές δεν πρέπει να γίνει “είναι κεφάτος ψωνίζει στου Βερόπουλου”! Ιδανικά, δεν μας ενδιαφέρει ποιος ή ποια είναι κεφάτη, αλλά γιατί είναι κεφάτος ή κεφάτη.

Παίξτε με τις παλέτες
Οι γυναίκες σύμφωνα με μελέτες προτιμούν το ροζ χρώμα (αν και δεν χρειάζονταν μελέτες για να το διαπιστώσουμε). Όμως, εάν επιθυμείτε να απλώσετε το marketing σας και στα 2 φύλα (που πλέον μπορεί να μην είναι μόνο 2) παίξτε με τις χρωματικές σας παλέτες. Άσπρο, μαύρο, μπλε και γκρι είναι “all weather” χρώματα που θα σας βοηθήσουν στο gender neutrality.

Μην το παρακάνετε
Προσοχή! Μην φτάσετε στο άλλο άκρο. Η ουδετερότητα φύλου δεν σημαίνει ότι εάν έχετε μία αλυσίδα κομμωτηρίων που ειδικεύεται στις βαφές (αναλογικά, συντριπτικά υπέρ των γυναικών), θα πρέπει ξαφνικά τα Instagram post σας να δείχνουν 50% – 50% άνδρες και γυναίκες. Η επιχείρησή σας δεν αρκεί να είναι πολιτικά ορθό – πρέπει να είναι και οικονομικά υγιές!

Επίλογος
Σίγουρα, εάν ακολουθήσετε τις τάσεις του gender neutrality, θα δείτε καλύτερη πορεία στα έσοδα της επιχείρησης. Και όσο για τον ρομαντισμό σας; Κρατήστε τον σε προσωπικό επίπεδο και μην τον χάσετε ποτέ!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X