Το Branding στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις – ΟΝΕ Channel
![Το Branding στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις - ΟΝΕ Channel](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2023/05/MarketingPractice_cover174_900Χ500.jpg)
Στο επεισόδιο αυτό της τηλεοπτικής εκπομπής ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio την Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επικοινωνίας στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, συζητούν για το Branding στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Η δημιουργία ενός δυνατού Branding αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για μια επιχείρηση που επιθυμεί να ξεχωρίσει στην αγορά. Μέσω της σχεδίασης ενός ξεχωριστού λογότυπου και της δημιουργίας ενός συνεκτικού μηνύματος, η επιχείρηση μπορεί να προβάλει ένα ξεχωριστό στυλ και να δημιουργήσει αξιοπιστία στο μυαλό των πελατών. Η δημιουργία μιας φιλοσοφίας για την επιχείρηση μπορεί επίσης να βοηθήσει στη δημιουργία μιας ισχυρής εικόνας στο μυαλό των πελατών. Για να επιτύχει αυτό το αποτέλεσμα, το Branding απαιτεί προσοχή στη λεπτομέρεια και δυνατή στρατηγική σκέψη από τη σχεδίαση του λογότυπου έως τη δημιουργία ενός συνεκτικού μηνύματος.
Στη συζήτηση παρουσιάστηκαν ορισμοί και θέματα που αφορούν το Branding, όπως η ελληνική ονομασία και η σύνθεσή του, καθώς και η διαφορά του από το marketing. Επιπλέον, συζητήθηκαν θέματα όπως ο χρόνος αποτελεσματικής δημιουργίας ενός brand, η σημασία του για την επιτυχία μιας επιχείρησης και οι λόγοι που αξίζει να ασχοληθεί κάποιος με το branding. Επίσης, αναλύθηκε η σχέση του Branding με την εμπιστοσύνη των πελατών, η δυνατότητά του να φέρει νέους πελάτες και η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει μια επιχείρηση για να βρει την ταυτότητά της. Επίσης, αναφέρθηκε η σημασία του λογότυπου και της εταιρικής ταυτότητας και η δυνατότητα του Rebranding. Τέλος, παρουσιάστηκε η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει μια επιχείρηση που επιθυμεί να δουλέψει το Branding της και ποιοι άλλοι τομείς της επιχείρησης μπορούν να συνεισφέρουν στο branding.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more” του ONE Channel ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και τον κλάδο του μάρκετινγκ, με σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στην εκπομπή παρουσιάζονται βασικές επιχειρηματικές αρχές και τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις αυτές να αναπτυχθούν. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα και έχει χορηγούς επικοινωνίας τους Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr. Παρέχει χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αισιόδοξη προσέγγιση και κατά τάση της ανάπτυξης, αντιστέκοντας στις αρνητικές ειδήσεις της καθημερινότητας.