MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Think [outside] about the box!

Author Θέμης Σαρανταένας at 25 Οκτωβρίου 2021
Κατευθύνσεις για να ξεχωρίσουν οι συσκευασίες των προϊόντων σας.

Κατευθύνσεις για να ξεχωρίσουν οι συσκευασίες των προϊόντων σας.

Πριν από τη νέα κάμερα με τον υπερευρυγώνιο φακό στα 12 megapixel ενός κινητού τηλεφώνου, τελευταίας τεχνολογίας. Πριν από την οθόνη 6,7 ιντσών. Πριν από τη λειτουργία αντίστροφης ασύρματης φόρτισης. Πριν από τον πανίσχυρο, εξαπύρηνο επεξεργαστή με την αρχιτεκτονική 5 νανομέτρων. Πριν από όλα αυτά, υπάρχει κάτι πολύ πιο ταπεινό, αλλά εξαιρετικά σημαντικό.

Κατευθύνσεις για να ξεχωρίσουν οι συσκευασίες των προϊόντων σας.

Το κουτί.

Η συσκευασία ενός προϊόντος στις μέρες μας παίζει τεράστιο ρόλο είτε πρόκειται για ένα κινητό 5G τελευταίας γενιάς όπως το παραπάνω (hint: έχει σήμα ένα δαγκωμένο φρούτο) είτε για ένα μπουκάλι άγριο χαρουπόμελο που αντικαθιστά τη ζάχαρη στον καφέ και το τσάι. Δείτε περισσότερα στο νέο μου άρθρο.

Και η συσκευασία έχει στρατηγική

Επενδύσατε μήνες, ίσως και χρόνια για ένα νέο προϊόν που θεωρείτε ότι έχει potential. Θα το βάζατε στο πρώτο κουτί που θα σας φέρει το marketing – ή ακόμη χειρότερα η 15χρονη Tik-Toker κόρη σας; Όχι, το νέο, βιολογικό χρυσαφένιο ελαιόλαδο που θέλετε να λανσάρετε δεν μπορεί να μπει σε ροζ κουτί με 3D καρδούλες, σαν αυτές που βγάζει το Viber.

Η πολυτέλεια θα χρειαστεί πολυτελή συσκευασία αλλά το οικολογικό προϊόν θα χρειαστεί οικολογική συσκευασία. Σας ζητώ να μην παρασυρθείτε από φανταχτερά χρώματα, γυαλιστερά κουτιά, χρυσοτυπίες κλπ. Σκεφθείτε ότι η συσκευασία για το προϊόν σας είναι ό,τι και τα ρούχα για τον άνθρωπο. Και ακριβώς όπως δεν μπορούν όλοι οι άνθρωποι να “υποστηρίξουν” κάποια ρούχα, δεν μπορούν και όλα τα προϊόντα να υποστηρίξουν κάποιες συσκευασίες.

Χρωματικοί κώδικες

Έχετε ακούσει για τις τηλεοράσεις με τα 16 εκατομμύρια χρώματα; Υπάρχουν και τα ράφια των καταστημάτων που ίσως να έχουν και παραπάνω. Σε μία πραγματική θάλασσα όλων των πιθανών χρωμάτων και αποχρώσεων, θα πρέπει να επενδύσετε στον χρωματικό, οικογενειακό κώδικα των προϊόντων σας. Εάν είσαστε για παράδειγμα ραδιοφωνικός σταθμός που λέγεται Red FM, είναι περίεργο να στέλνετε δώρα στους ακροατές σας, σε πράσινα κουτιά.

Η κάθε κατηγορία έχει τους δικούς της κώδικες και δεν είναι τυχαίο. Τα θαλασσινά προϊόντα ταιριάζουν καλύτερα σε συσκευασίες χρωμάτων της θάλασσας και τα υπόλοιπα τρόφιμα σε λογικές κόκκινου, πράσινου ή γήινου. Θα σας συμβούλευα να σκεφθείτε “μέσα στο κουτί” όσον αφορά τα χρώματα του κουτιού σας – αφήστε τους πειραματισμούς για κάτι άλλο.

Πινελιές

Δεν είναι τυχαία η χρήση της λέξης “πινελιές” σε ό,τι αφορά τον προσωπικό χαρακτήρα ενός project. Όμως, όσον αφορά τις συσκευασίες, σας, βάλτε, κυριολεκτικά, χρωματικές πινελιές σε ό,τι προσφέρετε. Για παράδειγμα, το εσωτερικό της συσκευασίας σας δεν είναι ανάγκη να έχει το ίδιο χρώμα με το εξωτερικό. Δύο χρώματα που έρχονται σε έντονο κοντράστ μπορεί να κάνουν μία πολύ ενδιαφέρουσα σύνθεση στο μάτι.

Από εκεί και πέρα, συμπληρωματικά στοιχεία της συσκευασίας όπως κορδέλες ή ταινίες μπορούν να δώσουν την πικάντικη χρωματική πινελιά που στο τέλος θα γείρει την πλάστιγγα στο μυαλό του καταναλωτή υπέρ του προϊόντος σας. Κερδίστε τους με το χρώμα.

Beautification

Όπως οι άνθρωποι, έτσι και τα προϊόντα δεν είναι πάντοτε πανέμορφα, κάθε στιγμή της ημέρας και της νύχτας. Ένα μοντέλο, ακόμη και super model, δεν θα φωτογραφηθεί τη στιγμή που ξυπνάει με τα μαλλιά του ταλαιπωρημένα. Αυτό ισχύει και για το προϊόν σας! Πάντα χρειάζεται ειδική μεταχείριση όταν απεικονίζεται επί της συσκευασίας.

Πέρα από έναν εξαιρετικό φωτογράφο, πολλές φορές θα χρειαστούν και άλλοι συντελεστές. Ένας food stylist είναι υπεραπαραίτητος εάν δραστηριοποιήστε στο food industry. Ένας 3D illustrator είναι, για πάρα πολλά προϊόντα, επίσης απαραίτητος, εάν δεν θέλετε να είστε ο “φτωχός συγγενής” στο ράφι – και στις πωλήσεις.

In order to sell… beautify.

Extra στοιχεία στο packaging

Είναι ωραίο, όταν σου έρχονται μέσα σε μια ποιοτική, ντιζαϊνάτη μαύρη συσκευασία τα σαπούνια μίας εκ των πιο αριστοκρατικών βελγικών σαπωνοποιιών στον κόσμο, να ανακαλύπτεις και ένα μικρό σαπουνάκι δώρο. Προσπαθήστε να αξιοποιήσετε τα extra στοιχεία μίας συσκευασίας. Ένα σύντομο ευχαριστήριο σημείωμα, ένα δείγμα, ακόμη και ένα σοκολατάκι μπορεί να κάνουν τη διαφορά!

Επενδύστε σε packaging που αντέχει

Ναι, είναι πιο ακριβό να συσκευάζετε σε ένα ανθεκτικό packaging. Ωστόσο, θα βοηθήσει τον πελάτη σας να επανασυσκευάσει το προϊόν σας αν χρειαστεί και, ακόμη και αν δεν το κάνει, θα κρατήσει κατά πάσα πιθανότητα μία ανθεκτική συσκευασία για άλλες χρήσεις. Και κάθε φορά που θα τη βλέπει, η φήμη σας και το καλό σας όνομα δεν θα είναι μόνο εντυπωμένα στο κουτί σας, αλλά και στο μυαλό του.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X