MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Τρία μυστικά για επιτυχημένη τιμολόγηση προϊόντων και υπηρεσίων!

Author Θέμης Σαρανταένας at 2 Δεκεμβρίου 2013
Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ Τιμολόγηση

Ως επιχειρηματίες, καθημερινά, αντιμετωπίζουμε προβληματισμούς σχετικά με την τιμολόγηση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Ξεκάθαρα η σωστή τιμή παίζει μεγάλη σημασία για τον καταναλωτή και μπορεί να εκτοξεύσει τις πωλήσεις στα ύψη ή να «διώξει» πελάτες. Διαβάστε 3 πειράματα τιμολόγησης και εφαρμόστε αυτό που σας ταιριάζει!

Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ Τιμολόγηση

Πρώτη δημοσίευση: epixeiro.gr 28 Νοεμβρίου 2013

epixeiro.gr times Θέμης Σαρανταένας

Αναδημοσίευση www.eea.gr Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών 16/12/13

eea.gr price

Αναδημοσίευση Περιοδικό ΠΣΑΜΚΑ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αντιπροσώπων Εισαγωγέων Κατασκευαστών Μηχανημάτων Αισθητικής, Φυσιοθεραπείας και Παρασκευαστών Καλλυντικών) Τεύχος 39 Ιαν-Φεβ 2014

 ΠΣΑΜΚΑ Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος ΜάρκετινγκΠΣΑΜΚΑ Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος ΜάρκετινγκΠΣΑΜΚΑ Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Ρωτώντας τους πελάτες μας πόσο θα ήθελαν να πληρώσουν δεν αποδίδει, γιατί απλούστατα οι άνθρωποι θα μας απαντήσουν με το τι θα ήθελαν να πληρώσουν, που είναι προφανώς πολύ λιγότερο από αυτό που το προϊόν ή η υπρεσία μας πραγματικά αξίζει. Και το κυριότερο, αυτό που εν τέλει κάνουν οι άνθρωποι είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που λένε πως θα κάνουν! Οι άνθρωποι συνήθως είναι περίεργοι και μη λογικοί – και υπάρχουν πολλά που εμείς οι marketers και φυσικά και ως επιχειρηματίες δεν μπορούμε να εξηγήσουμε. Όπως για παράδειγμα γιατί όσοι κινούνται αριστερόστροφα στα super-markets ξοδεύουν κατά μέσο όρο 2-3 ευρώ παραπάνω; Γιατί όταν αφαιρούμε το σύμβολο του ευρώ (€) από τις ταμπέλες τιμών αυξάνονται οι πωλήσεις;

Αυτό φυσικά που δουλεύει καλύτερα εξαρτάται από τον κλάδο, το προϊόν/υπηρεσία σας και φυσικά τον πελάτη σας. Δεν υπάρχει κανόνας σωστής τιμολόγησης που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις περιπτώσεις. Σας παρουσιάζω ακολούθως μερικά πειράματα και μελέτες σχετικά με την τιμολόγηση που θα μπορούσατε να εφαρμόσετε στις επιχειρήσεις σας για να δείτε τον βαθμό ανταπόκρισης των πελατών σας.

1. Τρείς επιλογές τιμής

Ο Dan Ariely περιέγραψε ένα εκπληκτικό παράδειγμα στο βιβλίο του Predictability Irrational (μπορείτε να το βρείτε και στην σχετική ομιλία του στο TedX). Έδωσε στους φοιτητές του τις ακόλουθες 3 επιλογές για μια συνδρομή στο Economist: 1. Online Συνδρομή 12 μηνών στο Economist.com αξίας $59, 2. Συνδρομή στο έντυπο περιοδικό 12 μηνών αξίας $125, 3. Συνδρομή 12 μηνών στο Economist.com και στο έντυπο περιοδικό ταυτόχρονα αξίας $125,3. Όπως θα δείτε οι επιλογές 2 και 3 είναι όμοιες. Όταν ζήτησε από τους φοιτητές του να επιλέξουν μια από τις 3 το 16% επέλεξε την 1 και το 84% την 3 (την ακριβή). Κανένας δεν επέλεξε την 2! Αφού λοιπόν η δεύτερη επιλογή φάνηκε «αχρειάστη», την αφαίρεσε και έδωσε τις δύο επιλογές που απέμειναν (1 και 3) σε άλλη ομάδα φοιτητών να επιλέξει. Τώρα το 68% των φοιτητών επέλεξε την επιλογή 1 (την οικονομική συνδρομή) και το 32% επέλεξε την επιλογή 3. Συμπερασματικά, η επιλογή 2 δεν ήταν αχρείαστη, ήταν απαραίτητη για να βοηθήσει τον κόσμο να επιλέξει. Οι άνθρωποι δυσκολεύονται να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών επιλογών. Αν όμως δύο επιλογές είναι όμοιες (πχ έχουν ίδια τιμή) αλλά η μία είναι λίγο χειρότερη από την άλλη σε παροχή, τα πράγματα γίνονται ευκολότερα γιατί είναι ξεκάθαρο ποιά υπερτερεί . Αντιστοιχα, μπορείτε κι εσείς, να δημιουργήσετε μια παρόμοια προσφορά και να την τοποθετήσετε δίπλα σ’ αυτήν που πραγματικά θέλετε να πουλήσετε και να βοηθήσετε τους πελάτες σας…να επιλέξουν αυτό που εσείς θέλετε να πουλήσετε!

2. Ο μαγικός αριθμός 9

Στα μεγάλα πολυκαταστήματα, ειδικά στο εξωτερικό, θα δείτε πολλές ταμπέλες τιμών με τιμές 39€ αντί 40€, έτσι ώστενα δείχνουν πιο ελκυστικές. Παρ’ ότι ο κάθε νοήμων άνθρωπος αντιλαμβάνεται πως το 39 και το 40 είναι σχεδόν ίδια, η επιτυχία των τιμών που λήξουν σε «9» είναι εντυπωσιακός. Σε οκτώ έρευνες που έχουν δημοσιευτεί από το 1987 έως το 2004 έχει αποδειχτεί πως οι τιμές σε «9» αυξάνουν τις πωλήσεις κατά 24%! Ακόμα, στην Αμερική εστάλησαν από μια ερευνητική εταιρία 3 κατάλογοι ρούχων με 3 διαφορετικές τιμές: 39€, 34€ και 44€ σε σταθμισμένη τμηματοποιήση του κοινού στόχος. Εντυπωσιακό ήταν το αποτέλεσμα όπου μεγαλύτερες πωλήσεις έκανε η ομάδα με τον κατάλογο με τα 39€. Μην ξεχνάτε πως και ο Steve Jobs μας έπεισε να κατεβάζουμε mp3 από το ITunes, χρεώνοντας 99 cents…. 

3. Τιμή, σημείο αναφοράς

Πως μπορείτε να πουλήσετε κάτι που κοστίζει 600 ευρώ ευκολότερα; Βάζοντάς το δίπλα σε κάτι που στοιχείζει 1.200 ευρώ! Αυτή η εγκεφαλική διαδικασία εντοπίστηκε και μελετήθηκε από το 1970 από δύο ψυχολόγους (Tversky & Kashneman) όπου δημιούργησαν ένα πείραμα που ζητούσε από τους συμμετέχοντες να εκτιμήσουν μία ποσότητα, έχοντας μια βασική τιμή ως τιμή αναφοράς. Μπορείτε κι εσείς να έχετε στην προϊόντική σας γραμμή κάποια προϊόντα που κοστίζουν ακριβότερα ή μιλήστε για το πόσο χρεώνουν οι ανταγωνιστές σας πριν παρουσιάσετε την δική σας τιμή!

Βάσει των ανωτέρω μπορείτε να πειραματιστείτε σε μια ή σε περισσότερες προτάσεις και να δείτε τι είναι καλύτερο στη δική σας επιχείρηση. Για να δείτε την αποτελεσματικότητα πρέπει να κρατήσετε σωστά στατιστικά στοιχεία και να το κρίνετε εκ του αποτελέσματος. Μέθοδοι τιμολόγησης υπάρχουν πολλές. Εδώ σας παρουσίασα τις τρεις πιο βασικές και συνηθισμένες. Αν αποφασίσετε να δοκιμάσετε κάποια από αυτές (ή και συνδυασμό αυτών), ενημερώστε με για τα αποτελέσματα και με χαρά να τα συζητήσουμε 🙂 Καλή επιτυχία!

Ενδιαφέροντα άρθρα

Η εμπειρία του πελάτη είναι η πρόκληση του μέλλοντος.
7 Ιουλίου 2025

CX. Τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν.


Διαβάστε περισσότερα
Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.
27 Ιουνίου 2025

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.


Διαβάστε περισσότερα
3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X