Τάσεις Digital Marketing 2024
![](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2024/02/MarketingPractice1_cover208_1200Χ630.png)
Στο επεισόδιο αυτό της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo του στο studio τον digital marketer Σπύρο Ανδριόπουλο, συζητούν για τις τάσεις στο digital marketing που θα επικρατήσουν το 2024.
Στο πλαίσιο της συζήτησης, αναδείχθηκαν σημαντικές πτυχές του digital marketing και οι σύγχρονες προκλήσεις του τομέα. Ξεκινώντας, δόθηκε έμφαση στον αντίκτυπο της ολοένα αυξανόμενης εφαρμογής της τεχνητής νοημοσύνης στις διαδικασίες και στρατηγικές του digital marketing, με επίκεντρο τη σημασία της στην επεξεργασία δεδομένων και την εξέλιξη των διαδικασιών. Στη συνέχεια, επισημάνθηκε η αναγκαιότητα της ευέλικτης προσαρμογής των επιχειρήσεων στις δυναμικές αλλαγές των προτιμήσεων των καταναλωτών, με έμφαση στην ανάγκη για διαρκή επαναπροσδιορισμό των μηνυμάτων και των προσφορών.Η συζήτηση επεκτάθηκε επίσης στο θέμα του προσωποποιημένου μάρκετινγκ, όπου τονίστηκε η αναγκαιότητα για πιο στοχευμένες και προσαρμοσμένες προσεγγίσεις. Στο πλαίσιο αυτό, αναδείχθηκε η σημασία της ανάλυσης και χρήσης δεδομένων για την ενίσχυση της αποδοτικότητας των μάρκετινγκ στρατηγικών. Επιπρόσθετα, η σημασία του video marketing στην επικοινωνιακή στρατηγική του 2024 αναγνωρίστηκε ως κεντρικό στοιχείο, επισημαίνοντας την αυξημένη επίδραση του οπτικού περιεχομένου στην ψηφιακή εποχή. Η συζήτηση περιελάμβανε επίσης την ανάπτυξη του mobile marketing και τις απαιτούμενες στρατηγικές για την επιτυχία σε μια κινητή και διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά. Τονίστηκε η σημαντική επιρροή των social media στη διαμόρφωση των στρατηγικών digital marketing, με επίκεντρο την αλληλεπίδραση με το κοινό. Η χρήση επαυξημένης πραγματικότητας και άλλων τεχνολογιών συζητήθηκε ως καινοτόμος προσέγγιση για τη δημιουργία διαδραστικών και βυθιστικών εμπειριών. Επισημάνθηκαν, επίσης, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του digital marketing, όπως η γρήγορη εξέλιξη των τεχνολογιών και η διαχείριση μεγάλων όγκων δεδομένων.Τέλος, επισημάνθηκε η ανάγκη για ενσωμάτωση βιώσιμων και πράσινων πρακτικών στο digital marketing, καθώς και η σημασία της διατήρησης αυθεντικότητας στις ψηφιακές εκστρατείες για τη διασφάλιση της εμπιστοσύνης και της συμμετοχής του κοινού. Τέλος ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε για την ψηφιακή μετάβαση μιας επιχείρησης και τα βήματα που απαιτούνται.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more” του ONE Channel ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και τον κλάδο του μάρκετινγκ, με σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στην εκπομπή παρουσιάζονται βασικές επιχειρηματικές αρχές και τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις αυτές να αναπτυχθούν. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα και έχει χορηγούς επικοινωνίας τους Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr. Παρέχει χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αισιόδοξη προσέγγιση και κατά τάση της ανάπτυξης, αντιστέκοντας στις αρνητικές ειδήσεις της καθημερινότητας.