MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Τα φιστίκια της “οργής”… on board!

Author Θέμης Σαρανταένας at 19 Ιουνίου 2019

Σίγουρα ξέρετε τα “Σταφύλια της οργής”, το μνημειώδες έργο του Τζον Στάιμπεκ. Όμως, σε αυτό το άρθρο μου, θα σας μιλήσω για τα… φιστίκια της οργής και για το πώς επιτυχία δεν σημαίνει (και δεν πρέπει να σημαίνει) αλαζονεία. Τι εννοώ; Θα σας το εξηγήσω αμέσως, μέσα από μια προσωπική ιστορία.

 

Πρώτη δημοσίευση: huffingtonpost.gr

Πριν ξεκινήσω την ιστορία μου, θα ήθελα να σας παραθέσω ένα σημαντικό στοιχείο που θα σας βοηθήσει στην κατανόηση της οπτικής γωνίας με την οποία παρουσιάζω το θέμα μου ενώ παράλληλα θα κατανοήσετε πως κάνω την αναγωγή σε επιχειρηματικό επίπεδο.

Καθώς ταξιδεύω συχνά με μια συγκεκριμένη αεροπορική εταιρία, με χρήση της επιβράβευσης του loyalty προγράμματος της εταιρίας έχω συχνά αναβαθμίσεις στη θέση μου. Έτσι, ταξιδεύω Business Class και κάνω πάντα αυτό που προστάζει το επάγγελμά μου: παρατηρώ. Έχω διαπιστώσει λοιπόν, πως αρκετοί επιβάτες της πρώτης θέσης αλλάζουν συμπεριφορά on board. Γίνονται απαιτητικοί, εριστικοί, στα όρια της αγένειας, θεωρούν πως τους ανήκει ο χώρος και φέρονται με υπεροπτικό τρόπο στο ιπτάμενο προσωπικό, αγγίζοντας τα όρια της αλαζονείας. Κάτι αντίστοιχο θα έχετε παρατηρήσει και εσείς όταν κάποιοι επιβάτες δικαιούνται προτεραιότητα στην επιβίβαση ή είσοδο στο Business Lounge ή προτεραιότητα επειδή συνοδεύουν παιδιά. Εντοπίστε κι εσείς, την επόμενη φορά που θα βρεθείτε στο αεροδρόμιο, τα σημάδια εκείνα που αποδεικνύουν πως κάποιοι επιβάτες διαφοροποιούν τον εαυτό τους από τη.. «μάζα» και θα με θυμηθείτε.

Έτσι, πριν λίγες μέρες, πετούσα από Αθήνα προς Λευκωσία στη Business Class. Δίπλα μου κάθονταν 2 κοπέλες -αδελφές- οι οποίες είχαν τη συμπεριφορά της «πρώτης θέσης» που σας περιέγραψα πιο πάνω. Είκοσι λεπτά πριν την προσγείωση η μια εκ των δύο, αφού (πολύ ανόητα) κατανάλωσε μία σεβαστή ποσότητα από φιστίκια θυμήθηκε πως ίσως να είναι αλλεργική στους ξηρούς καρπούς (!). Η λέξη κλειδί είναι το «ίσως». Απαίτησε, λοιπόν, από το πλήρωμα να της φέρουν Aerius (αντιισταμινικό). Το πλήρωμα της εξήγησε ότι μόνο ιατρός θα μπορούσε να χορηγήσει φάρμακα από το φαρμακείο του αεροσκάφους και κανείς άλλος, για ευνόητους λόγους. Έγινε σχετική αναγγελία για αναζήτηση ιατρού αλλά δεν υπήρχε κάποιος μεταξύ των επιβατών ενώ παράλληλα ενημερώθηκε και το αεροδρόμιο ώστε να περιμένει εκεί ιατρός την κοπέλα. Να σημειώσω ότι όσοι έχουν τόσο σοβαρές αλλεργίες έχουν πάντα μαζί τους τα σκευάσματα που θα τους σώσουν.

Οι κοπέλες επέμεναν και έκαναν άνω κάτω το αεροπλάνο αδυνατώντας να καταλάβουν την διαδικασία και να σεβαστούν τους κανόνες της εταιρίας. Το δε αποκορύφωμα της ιστορίας ήταν το επιχείρημα των κυριών “Αυτός που έχει την αεροπορική είναι οικογενειακός μας φίλος, θα του το πούμε ότι δεν μας εξυπηρετείτε!”. Προς τιμήν του, το πλήρωμα δεν πτοήθηκε από τις απειλές και συνέχισε με ευγενικό τρόπο για τα επόμενα 20 λεπτά μέχρι την προσγείωση να προσπαθεί να εξηγήσει το αυτονόητο.

Το μεγάλο γιατί

Όπως είπαμε πολλές φορές οι άνθρωποι, όταν βρίσκονται σε προνομιακή θέση (θέση ισχύος ή θέση επιτυχίας), πχ πρώτη θέση στο αεροπλάνο, θαμώνες σε ακριβό εστιατόριο, πελάτες σε πολυτελές ξενοδοχείο, μέλη ενός prive club, είναι Διευθυντές ή Ιδιοκτήτες επιτυχημένων επιχειρήσεων κλπ μερικές φορές αποκτούν μια αλλόκοτη συμπεριφορά. Γίνονται απαιτητικοί, μιλάνε άσχημα/περίεργα στους γύρω τους και ακολουθούν μία εντελώς αλαζονική συμπεριφορά.

Καθώς αυτή η παρατήρηση μου προκάλεσε το ενδιαφέρον, το συζήτησα με ένα συνεργάτη και φίλο ψυχοθεραπευτή. Ήθελα να εντοπίσω τι προκαλεί αυτή τη κατάσταση. Χωρίς φυσικά να μπορούμε να κάνουμε γενικεύσεις, καθώς κάθε προσωπικότητα είναι ξεχωριστή και με διαφορετικές ανάγκες, μπορούμε ωστόσο να εντοπίσουμε 2 «συμπεριφορές» και 1 στοιχείο προσωπικότητας που έχουν εφαρμογή στην αλλαγή της συμπεριφοράς κάποιου όταν υπάρχει διαφοροποίηση εξυπηρέτησης από τους υπόλοιπους. Μιλάω για την «Επαχθή Κατανάλωση (Invidious Consumption)» , την «Επιδεικτική Κατανάλωση» και τον «Ναρκισσισμό». Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν άνθρωποι που καταναλώνουν με σκοπό της πρόκληση του φθόνου («Επαχθής Κατανάλωση»), άνθρωποι που καταναλώνουν για να επιτύχουν ή να υποστηρίξουν μια συγκεκριμένη κοινωνική θέση («Επιδεικτική Κατανάλωση») και άνθρωποι που θεωρούν ότι αξίζουν μια ιδεώδη εικόνα του εαυτού τους και έτσι θέλουν να αποτελούν το κύριο αντικείμενο απασχόλησης από τους υπόλοιπους ανθρώπους («Ναρκισσισμός»). Θυμάστε το ρητό “σκέπτομαι, άρα υπάρχω” του Καρτέσιου; Για αυτούς τους ανθρώπους ισχύει το “έχω λεφτά, άρα υπάρχω”.

Να σημειώσω εδώ, πως μπορεί να υπερισχύσει ένα από τα τρία ή και τα τρία μαζί. Εμείς σε κάθε περίπτωση βλέπουμε μόνο την κορυφή στο παγόβουνο της συμπεριφοράς αυτών των ανθρώπων και το τι πραγματικά τους ταλαιπωρεί δεν μπορούμε να το διαγνώσουμε. Άβυσσος η ψυχή του… ανθρώπου!

Όμως, αν οι 2 «συμπεριφορές» και το 1 στοιχείο προσωπικότητας που σας παρουσίασα περιορίζονταν μόνο στο προσωπικό επίπεδο, (χωρίς να τα εγκρίνουμε ποτέ ως στάση ζωής) θα ήταν τουλάχιστον διαχειρίσιμα. Ακόμα και όταν κάνουν την εμφάνισή τους στους πελάτες μας, και εκεί με τα κατάλληλα όρια μπορούμε να τα περιορίσουμε. Όταν όμως κάνουν την εμφάνισή τους στο επιχειρείν και στη σχέση μας με τους συνεργάτες μας και τους ανθρώπους που δουλεύουν για εμάς, τότε είναι κάτι που πρέπει να προσέξουμε. Πρέπει να τα εντοπίσουμε και να τα εξαλείψουμε άμεσα από την επαγγελματική μας καθημερινότητα. Δείτε παρακάτω τι σας προτείνω:

Πέτυχε; Ίσως και να έτυχε

Είστε πετυχημένος. Συγχαρητήρια! Ωστόσο, αυτός δεν είναι λόγος για υπεροπτική συμπεριφορά εκ μέρους σας, ούτε για αλαζονική στάση απέναντι στους συνεργάτες σας και στους ανθρώπους σας. Όσο και να σας φαίνεται αδιανόητο, υπάρχει ένας μεγάλος βαθμός τύχης σε οτιδήποτε κάνουμε στο επιχειρείν. Και καμία φορά η τύχη αλλάζει. Άλλωστε, ακόμη και ο τεράστιος Elon Musk, στην αυτοβιογραφία του έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι σε πολλές περιπτώσεις στάθηκε τυχερός για να μην χρεοκοπήσει!

Δηλαδή ο Bezos τι πρέπει να κάνει;

Ξεκινήσατε από το μηδέν (ή έστω από την οικογενειακή επιχείρηση) και έχετε κάνει άλματα μπροστά! Όμως, πάντα θα υπάρχει κάποιος που τα έχει καταφέρει καλύτερα. Αν δηλαδή εσείς θεωρείτε ότι επειδή είστε πετυχημένος η συμπεριφορά με δόσεις αλαζονείας είναι φυσιολογική, ο Bezos και ο Zuckerberg τι θα έπρεπε να κάνουν; Να πετάνε βελάκια στο προσωπικό τους;

Κινδυνεύετε από «Επιχειρηματική Μυωπία»!

Όμως, το πιο σημαντικό επιχείρημα για να αποφεύγετε και να περιορίζετε τη ναρκισσιστική και αλαζονική συμπεριφορά είναι, πιστέψτε το, ο επιχειρηματικός κίνδυνος που διατρέχετε. Βλέπετε, προκειμένου να γλυτώσουν από μία έκρηξη αλαζονείας, οι άνθρωποί σας θα έχουν τη τάση να συμφωνούν μαζί σας, σε οτιδήποτε πείτε.

Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ θα πάρετε μια τρίτη γνώμη, που είναι απαραίτητη για κάθε επιχειρηματικό project και θα στηρίζεστε όλο και περισσότερο στη δική σας, προσωπική διόραση και μόνο. Το αποτέλεσμα; Θα είστε επιρρεπής στην «Επιχειρηματική Μυωπία (tunnel vision)» και σε όλα τα κακά που το συνοδεύουν!

Επιτυχία σημαίνει ταπεινότητα. Κλείνοντας σας παραθέτω το γαλλικό motto που έμαθα στην L’ Oreal Hellas όταν δούλευα εκεί για περίπου 10 χρόνια στα τμήματα μάρκετινγκ διάφορων Brands: Στην επιχειρηματικότητα οφείλεις να είσαι “poète et paysan” (δλδ να είσαι «ποιητής» αλλά ταυτόχρονα και «χωριάτης»). Αυτή η φράση με καθοδηγεί μέχρι και σήμερα!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X