MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Τα 4 BIG ενός επιτυχημένου franchisee plan

Author Θέμης Σαρανταένας at 30 Ιανουαρίου 2018
the6big

Συνήθως στη χώρα μας, όταν λέμε “BIG 4” εννοούμε είτε τους 4 μεγάλους του ελληνικού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος είτε τις 4 συστημικές τράπεζες. Όμως, με το άρθρο αυτό, θα ήθελα να σας παρουσιάσω ένα διαφορετικό BIG 4: τους 4 βασικούς πυλώνες ενός επιτυχημένου franchisee marketing plan. Είστε λοιπόν έτοιμοι να αναπτύξετε την επιχείρησή σας μέσω franchise; Πάρτε μια… βαθιά ανάσα και διαβάστε πώς!

the6big

ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ ΤΟ BUDGET!

Δεν κομίζουμε γλαύκα εις Αθήνας, όμως πολλές φορές όταν ετοιμάζουμε το marketing plan μας, “ξεχνιόμαστε”, όπως μας συμβαίνει κάποιες φορές όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο. Παρασυρόμαστε από τα διάφορα… έξτρα και εντέλει καταλήγουμε σε κάποιο σούπερ μοντέλο αυτοκινήτου που είναι πάνω από τις οικονομικές μας δυνάμεις.

Το πρώτο βήμα λοιπόν είναι να ορίσετε το budget σας. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Ότι πρέπει να βρείτε τη χρυσή τομή μεταξύ των στόχων σας και των κεφαλαίων που έχετε στη διάθεσή σας. Ο πιο απλός τρόπος για να το πετύχετε είναι να αρχίσετε ορίζοντας τη μακροπρόθεσμη στρατηγική σας.

Τι ακριβώς επιθυμείτε να έχετε πετύχει, ας πούμε, σε ένα παράθυρο 5 ετών; Ρευστότητα; Brand value; Ίσως ακόμη και έξοδο; Αφού το αποφασίσετε και κάνετε τους υπολογισμούς σας (για παράδειγμα “θέλω σε 5 χρόνια 100 franchisees με 6.000 € royalties το χρόνο”), δουλέψτε προς τα πίσω! Ορίστε πόσους franchisee θα θέλατε για τον πρώτο χρόνο και κάνετε τον υπολογισμό σας με ένα υποθετικό κόστος ανά franchisee.

Τι συμβαίνει λοιπόν εάν μετά την ανάλυσή σας, το… ταμείο για το budget είναι μείον; Υπάρχουν διάφορα σενάρια! Μπορείτε να μειώσετε, για παράδειγμα των αριθμό των franchisee που θα θέλατε για τον πρώτο χρόνο. Μήπως αντί για 10, είναι καλύτερο να αρχίσετε με 6; Ή εναλλακτικά, θα μπορούσατε να επεκτείνετε σε βάθος χρόνου τους στόχους σας. Μήπως η εποχή που θα “πουλήσετε” και θα βγείτε σε πρόωρη σύνταξη δεν είναι σε 5 χρόνια, αλλά σε 8;

ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΑΣ!

Ψυχολογικά, όλοι μας νιώθουμε κάποιες φορές ότι η ισχύς είναι στους αριθμούς. Όμως, είστε σίγουροι ότι θέλετε να απευθυνθείτε για το franchise ατμισμού σας στους υπερήλικες κατοίκους του ορεινού χωριού σας;

Το πρόβλημα με ένα εκτεταμένο ακροατήριο franchise είναι απλό: θα χρειαστείτε ένα πολύ γενικό μήνυμα για να φτάσετε στα αυτιά όλων, κάτι που σημαίνει σχεδόν σίγουρα ότι θα φτάσετε στην καρδιά λίγων! Είναι προτιμότερο να περιορίσετε το ακροατήριό σας, κάνοντας μία ενδελεχή έρευνα για τους δυνητικούς σας franchisee, κάτι στο οποίο μπορούν να σας βοηθήσουν σύμβουλοι επιχειρήσεων.

MARKETING IS KING!

Όσο καλές και εάν είναι οι προθέσεις σας, όσο πολύ και εάν εργάζεστε την ημέρα ή την εβδομάδα, όσο καλό word of mouth και αν έχετε, δεν θα φτάσετε κάπου χωρίς τις σωστές ενέργειες marketing. Τι είδους όμως marketing και σε ποιο βαθμό; Εξαρτάται από το πού δραστηριοποιείστε και σε ποιους απευθύνεστε.

Φυσικά, υπάρχουν κάποια έξοδα marketing που ίσως να μην είναι δυνατόν να επωμισθείτε τουλάχιστον εξαρχής. Ίσως είναι καλύτερο να μην ξεκινήσετε με την πασίγνωστη παρουσιάστρια ή ηθοποιό που έχετε φανταστεί ως brand ambassador και η οποία θα καταναλώσει όλο το marketing budget σας! Και εδώ είναι σημαντικό να αντιληφθείτε τι πραγματικά χρειάζεστε.

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ TIMING

Ο τέταρτος πυλώνας ενός επιτυχημένου franchise marketing plan είναι το σωστό timing. Εάν είχατε μία αλυσίδα με νηστίσιμα εδέσματα, φανταστείτε ότι θα κάνατε σχεδόν το 95% των ετήσιων πωλήσεών σας μέσα σε 40 μέρες! Δραστηριοποιηθείτε λοιπόν τη στιγμή που πρέπει και ξοδέψτε το budget σας σοφά και χωρίς άγχος.

Διαχειριστείτε τα σωστά αυτούς τους πυλώνες και σε συνδυασμό με την προσωπική σας εργασία και το ταλέντο σας, θα μπορέσετε να δείτε το δίκτυό σας franchise να επεκτείνεται σταθερά και ανοδικά.

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X