«Σύγχρονες τάσεις στο Franchising στην Ελλάδα»: νέο επεισόδιο on demand “Επιχειρηματικότητα στα FM”
![Σύγχρονες τάσεις στο Franchising στην Ελλάδα](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2023/04/26.4-Kanali-1-Σύγχρονες-τάσεις-στο-Franchising-στην-Ελλάδα.png)
Στη εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM» από το Κανάλι 1 – 90,4 FM της Τετάρτης 26/4/2023 συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν στο Franchising στην Ελλάδα σήμερα δίνοντας τις τάσεις, προτάσεις αλλά και tips επιτυχίας.
Στη σημερινή Ελλάδα, οι επιχειρήσεις franchising έχουν υπερβεί τις 22.000 και λειτουργούν με περίπου 600 διαφορετικά συστήματα δικαιοχρήσης. Αν και το μοντέλο franchising χρησιμοποιείται ευρέως σήμερα, μία από τις πρώτες εταιρείες που εφάρμοσαν το σύστημα ήταν η Martha Matilda Harper. Αυτή η Καναδο-αμερικανίδα ξεκίνησε το 1891 να χορηγεί άδειες χρήσης του σήματός της σε άλλα κομμωτήρια, προσφέροντας πολλές υπηρεσίες και προϊόντα, που σήμερα αποτελούν σταθερό στοιχείο στο σύγχρονο σύστημα franchising, όπως η αρχική και συνεχής εκπαίδευση, η χρήση επωνύμων προϊόντων, οι επισκέψεις στο χώρο, η διαφήμιση, η ομαδική ασφάλιση, ο διαρκής έλεγχος και τα κίνητρα. Στην Ελλάδα, οι πρώτες εταιρείες franchising εμφανίστηκαν τη δεκαετία του 1970 και αφορούσαν κυρίως τον κλάδο της εστίασης, αλλά και του οικιακού εξοπλισμού, όπως η GOODY’S, η KOSTA BODA, η GLASS CLEANING και ο ΘΕΙΟΣ ΒΑΝΙΑΣ.
Πολλές είναι οι ερωτήσεις που απαντήθηκαν στην εκπομπή ήταν πολλές και ενδιαφέρουσες όπως το αν ταιριάζει ως επενδυτική λύση σε όλους, αν επενδύουν οι Έλληνες σήμερα, ποιοι κλάδοι είναι hot τώρα, για ποιο λόγο να επιλέξουμε ένα franchise αντί να ανοίξουμε μια ανεξάρτητη επιχείρηση, αν το franchise εγγυάται την σίγουρη επιτυχία, ποιες είναι οι πιο συχνές μορφές οικονομικής συνεργασίας, για ποιους λόγους βλέπουμε ίδιες επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους και τα στοιχεία που πρέπει να προσέξει κάποιος όταν σκέφτεται να επενδύσει σε ένα Franchise.
Η ραδιοφωνική εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM» παρουσιάζει τεχνικές και τις καλύτερες πρακτικές για την επιχειρηματικότητα. Μέσω των καλεσμένων μας, διακρίνουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται ένας επιχειρηματίας για να αναπτύξει την επιχείρησή του. Χρησιμοποιούμε απλή και κατανοητή γλώσσα, με κεντρικό άξονα το Δήμο του Πειραιά και ολόκληρη την Αττική, παρουσιάζοντας πραγματικά και συγκεκριμένα παραδείγματα. Στόχος μας είναι αυτή η ώρα να γίνει ένας σημαντικός πυλώνας εκπαίδευσης και ενημέρωσης για τους επιχειρηματίες.
Επιμελείται και παρουσιάζει ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας.
Η εκπομπή μεταδίδεται ζωντανά κάθε Τετάρτη 19.00-20.00 από το Κανάλι 1 – 90,4 FM.