MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Στου κουφού την επιχείρηση, όσο θέλεις βρόντα.

Author Θέμης Σαρανταένας at 5 Σεπτεμβρίου 2022
Ακούτε στα αλήθεια τους πελάτες σας;

Ακούτε στα αλήθεια τους πελάτες σας;

Σας καλώ να αναλογιστείτε για ένα λεπτό, πόσα κανάλια έχετε στη διάθεσή σας για να ακούτε τους πελάτες σας.

  • Τους ακούτε δια ζώσης.
  • Τους ακούτε από το τηλέφωνο.
  • Τους ακούτε από το Viber.
  • Τους ακούτε από το Messenger.
  • Τους ακούτε από το Live Chat.
  • Τους ακούτε από παντού.

Ακούτε στα αλήθεια τους πελάτες σας;

Μήπως όμως, όσα περισσότερα κανάλια έχετε, χάρη στην τεχνολογία, για να ακούτε τους πελάτες σας, τόσο λιγότερο το κάνετε στο τέλος της ημέρας; Μήπως η επιχείρησή σας έχει υποστεί μία παροδική ή και ολική κώφωση, όσον αφορά τις ανάγκες του πελάτη σας; Δεν θα έπρεπε! Γιατί όποιος ξεχνά πώς είναι το να ακούει, πολύ σύντομα ξεχνά πώς είναι και το να κερδίζει. Δείτε περισσότερα στο άρθρο μου που ακολουθεί.

Τι σημαίνει “ακούω τον πελάτη”;

Ο πελάτης δεν είναι μόνο αγοραστής. Είναι και σχολιαστής και κριτής, πολλές φορές και προκατειλημμένος δικαστής. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θα σας δώσει feedback για τις υπηρεσίες σας, είτε πρόκειται για ένα μονάστερο σχόλιο στη Google (για το οποίο αναρωτιέστε πώς και εαν σβήνεται) είτε πρόκειται για την αντίδρασή του στη δική σας επιθυμία να γίνετε καλύτεροι.

Το να ζητάτε το feedback του πελάτη δεν είναι κακό. Στην πραγματικότητα, είναι ένας από τους βασικούς κανόνες του επιχειρείν. Όμως, όταν σας δίνει το πολυπόθητο αυτό feedback, πώς αντιδράτε; Ας δούμε τι σημαίνει “ακούω στα αλήθεια” τον πελάτη.

Ακούστε από την αρχή

Ας υποθέσουμε ότι μόλις λανσάρατε ένα προϊόν στο χώρο του τρόφιμου, του οποίου η συσκευασία υπόσχεται εύκολο άνοιγμα με μία κίνηση. Όταν ένας από τους πρώτους πελάτες σάς δίνει feedback ότι για να ανοίξει η “εύκολη” συσκευασία χρειάζονται μπράτσα bodybuilder, είναι πιθανόν να κάνετε ότι δεν ακούσατε. Κάποιος περίεργος θα είναι άλλωστε – και σας έχει κοστίσει και ο κούκος αηδόνι αυτή η συσκευασία.

Όταν μετά από ένα δύο μήνες όμως, έχετε τσουνάμι παραπόνων για την συσκευασία που δεν ανοίγει με τίποτα (αντίθετα με αυτή του ανταγωνιστή σας που σας παίρνει μερίδιο), τότε καταλαβαίνετε ότι θα έπρεπε να είχατε ακούσει εκείνον τον πρώτο πελάτη – δεν ήθελε το κακό σας.

Ακούστε χωρίς να επιτίθεστε

Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν κακοί πελάτες εκεί έξω. Πελάτες που κάνουν τη ζωή, τη δική σας ή των ανθρώπων σας, δύσκολη ή ακόμη και εφιαλτική. Όταν όμως επιτίθεστε σε ένα πελάτη, καλοπροαίρετο ή κακοπροαίρετο, έχετε ήδη πάψει να ακούτε. Αυτό θα σας βλάψει βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.

Εάν ο πελάτης θεωρεί ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί που εσείς δεν βλέπετε απολύτως κανένα, προσπαθήστε να ακούσετε καλύτερα. Μπορεί να υπάρχει κάποιο θέμα στη συνεννόησή σας μαζί του ή ίσως εντέλει να έχει δίκιο. Εάν όμως δείξετε καχυποψία ή εχθρικότητα, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να βάλετε ένα πελάτη στη λίστα των δυσαρεστημένων. Και αν το κάνετε συχνά, θα είναι μακριά η λίστα.

Ακούστε και διορθώστε

Όπως υπάρχουν κακοί πελάτες, υπάρχουν και καλοί. Κάποιος εκεί έξω ίσως είναι τόσο δεμένος με το brand του εμφιαλωμένου νερού σας, που θεωρεί καθήκον του να σας ενημερώσει για το μικρό ορθογραφικό στα απειροελάχιστου μεγέθους γράμματα με τη χημική σύνθεση ανιόντων και κατιόντων της ετικέτας σας.

Εάν μετά από 6 μήνες, το ορθογραφικό είναι ακόμη εκεί, σημαίνει ότι ακούσατε, αλλά δεν αντιδράσατε – δηλαδή δεν ακούσατε τον πελάτη σας όπως θα έπρεπε. Δεν έχει σημασία αν αυτό που πρέπει να διορθωθεί είναι μικρό ή μεγάλο. Σημασία έχει ότι η κώφωσή σας οδηγεί σε κίνδυνο τη σχέση σας με τον πελάτη.

Και είναι μια σχέση ακριβοθώρητη, καθώς σύμφωνα με έρευνες, η αντικατάσταση ενός πελάτη μπορεί να σας κοστίσει 5 φορές παραπάνω από το να διατηρήσετε τον υπάρχοντα!

Ακούστε και βελτιώστε

Κανείς δεν είναι τέλειος, ακόμη και εσείς και το υπέροχο νέο προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρετε. Πολλές φορές το feedback ενός πελάτη μπορεί να κάνει το μέτριο καλό, το καλό καλύτερο ή το καλύτερο άριστο. Με μία προϋπόθεση όμως: να έχετε τα αυτιά σας ανοιχτά και να ακούτε τις συμβουλές και υποδείξεις του πελάτη.

Ένας από τους παγκόσμιους γίγαντες που κάνει ακριβώς αυτό, με ποσοστό 90%+ των αλλαγών να είναι κατόπιν υποδείξεως των πελατών; Η Amazon. Αφού λοιπόν το κάνει ο Bezos στην Αμερική, γιατί να μη το κάνει και ο Στέλιος στην Κυψέλη;

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X