MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Στην εποχή της “απιστίας”, κάντε τη διαφορά.

Author Θέμης Σαρανταένας at 21 Αυγούστου 2023
3 τεχνικές πιστότητας του πελάτη.

3 τεχνικές πιστότητας του πελάτη.

Για να κερδίσετε έναν πελάτη, επενδύσατε, σχεδιάσατε, δημιουργήσατε, αναπτύξατε, αποδείξατε, ακούσατε, προσφέρατε, κοπιάσατε, μοχθήσατε, ξενυχτήσατε, δώσατε, διαφέρατε, υπερείχατε, καλύψατε, ικανοποιήσατε, τιμολογήσατε, συσκευάσατε, στείλατε και στο τέλος ευχαριστήσατε.

Για να τον χάσετε, δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα.

3 τεχνικές πιστότητας του πελάτη.

Άδικο; Ναι, αλλά είναι πραγματικότητα. Η λεγόμενη πιστότητα του πελάτη, ανέκαθεν σπάνια, είναι σήμερα πιο σπάνια από ποτέ. Δεν είναι τυχαίο. Όταν μία ηλεκτρική σκούπα μπορεί να σας έρθει από ένα e-shop στο Ηράκλειο της Κρήτης, χωρίς εσείς να έχετε ποτέ δει ούτε τη σκούπα, ούτε το Ηράκλειο από κοντά, αλλά παρ’ όλα αυτά, κάνετε την αγορά, η έννοια της πιστότητας έχει αποκτήσει πλέον ακαδημαϊκή σημασία.

Όμως, ακόμη και στο σημερινό περιβάλλον όπου ο πελάτης δεν είναι απλά βασιλιάς, αλλά “βασιλιάς των βασιλέων”, υπάρχουν κάποιες τεχνικές που μπορούν να αυξήσουν την πιστότητα και να μειώσουν το churn rate (“ποσοστό αποχώρησης”, οι πελάτες που χάνονται σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα). Δείτε 3 από αυτές στο άρθρο μου που ακολουθεί.

#01. Αποκλειστικές προσφορές

Ο κάθε πελάτης είναι μοναδικός και πρέπει να νιώθει μοναδικός. Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο ανήκει η επιχείρησή σας (ή η startup σας), οι αποκλειστικές προσφορές πρέπει να καταλαμβάνουν ένα μεγάλο μέρος του marketing budget σας, γιατί, απλά, είναι αποτελεσματικές.

Παραδείγματα αποκλειστικών προσφορών:

  • Early bird. Προσφέρετε στους πιστούς πελάτες σας πρόσβαση σε νέα προϊόντα, υπηρεσίες ή προωθητικές ενέργειες πριν αυτά γίνουν διαθέσιμα στο ευρύ κοινό.
  • VIP Events. Διοργανώστε αποκλειστικές εκδηλώσεις ή happenings για τους πιστούς σας πελάτες. Από το να τους καλέσετε να κάνουν τις αγορές τους ιδιωτικά μέχρι ένα δείπνο VIP ή μια προσωπική ξενάγηση στην επιχείρησή σας για να δουν πώς φτιάχνεται το αγαπημένο τους προϊόν, οι δυνατότητες είναι αμέτρητες.
  • Εξατομικευμένα προϊόντα. Πάντα ήθελα μία γραβάτα με τον αριθμό “41” και υπόσχομαι ότι θα μείνω πιστός για πάντα σε αυτόν που θα μου την προσφέρει!
  • Αποκλειστικές εκπτώσεις. Προσφέρετε στους πιστούς πελάτες σας αποκλειστικές εκπτώσεις ή κωδικούς προσφοράς που δεν είναι διαθέσιμοι στο ευρύ κοινό. Ενημερώστε τους για την αποκλειστικότητα και βεβαιωθείτε ότι είναι αποκλειστικότητα.

#02. Κάντε τους “μετόχους”

Όχι με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Εάν όμως καταφέρετε να κάνετε τους πελάτες σας πραγματικούς συμ-μέτοχους στις εταιρικές σας αποφάσεις, θα πάρετε από την πλευρά τους πραγματική πιστότητα. Πού θα μπορούσε να ζητηθεί η συμμετοχή τους; Από κάτι τόσο απλό όσο το να τους ζητήσετε να βαθμολογήσουν κάποια προϊόντα πριν βγουν στην αγορά, μέχρι κάτι τόσο περίπλοκο όσο να τους εμπλέξετε στην ανάπτυξη μιας νέας υπηρεσίας.

Για όσους από εσάς έχουν ήδη αρχίσει να ιδρώνουν, να πω ότι προφανώς δεν χρειάζεται να φτάσετε τόσο μακριά ώστε να αφήσετε όλη τη λήψη αποφάσεων στα χέρια της βάσης των χρηστών σας. Ωστόσο, το να κάνετε τους πελάτες ενεργούς συμμετέχοντες στο μέλλον της επιχείρησής σας, θα δημιουργήσει αίσθημα αφοσίωσης που ελάχιστες άλλες στρατηγικές μπορούν να σας εξασφαλίσουν.

#03. Ολιστική εμπειρία πελάτη

Ο πελάτης έχει μία ιδιαίτερα κακή (για εσάς) συνήθεια. Μπορεί να σας “ακυρώσει” σε οποιαδήποτε στιγμή του καταναλωτικού ταξιδιού. Στην αρχή, λίγο πριν τη μέση ή όποτε νιώσει ότι ζει μία (κατ’ αυτόν) δυσάρεστη εμπειρία. Για αυτό, για να κτίσετε αφοσίωση στο brand σας, είναι σημαντικό να βοηθήσετε τους πελάτες σας να αποφύγουν δυσάρεστες εμπειρίες.

Αυτό μπορείτε να το πετύχετε μόνο δημιουργώντας μια απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής. Οι πελάτες σας πρέπει να νιώθουν ότι κάποιος τους φροντίζει και τους σκέφτεται, ανεξάρτητα αν είναι στο e-shop σας, στο newsletter σας, στο Instagram σας ή στο φυσικό σας κατάστημα.

Εστιάζοντας στην ολιστική εμπειρία των πελατών σας, θα δημιουργήσετε πιστότητα από την πρώτη αλληλεπίδραση μαζί τους και θα κτίσετε αφοσίωση και καλή φήμη με την πάροδο του χρόνου.

Επίλογος

Ειδικά στο θέμα της πιστότητας του πελάτη, ισχύει η αθάνατη φράση του Ιρλανδού λογοτέχνη, ποιητή και θεατρικού συγγραφέα Samuel Beckett “Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better”. Η αποτυχία στην προσπάθεια διατήρησης του πελάτη είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα. Όμως, προσπαθήστε απλά, την επόμενη φορά να “αποτύχετε καλύτερα”. Προσφέρετε ακόμη περισσότερες εξατομικευμένες προσφορές. Ακόμα καλύτερες ολιστικές εμπειρίες. Και στο τέλος, είναι σίγουρο ότι θα πετύχετε.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα
Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.
26 Μαρτίου 2025

Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X