MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Στη ζωή δεν παίρνεις ποτέ αυτό που αξίζεις, αλλά αυτό που διαπραγματεύεσαι!

Author Θέμης Σαρανταένας at 9 Μαρτίου 2020
Στη ζωή δεν παίρνεις ποτέ αυτό που αξίζεις, αλλά αυτό που διαπραγματεύεσαι!

Συμβουλές διαπραγμάτευσης για μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες

Το 1961, το μεγαλύτερο συγκρότημα όλων των εποχών, οι Beatles, υπέγραψαν το πρώτο τους συμβόλαιο στην εταιρεία ΕΜΙ. Νομίζετε ότι πήραν αυτό που άξιζαν; Λάθος! Πήραν αυτό που διαπραγματεύτηκαν. Ίσως από βιασύνη, ίσως από άγνοια, ίσως από υποτίμηση των δυνατοτήτων τους, το συγκρότημα κέρδιζε από το πρώτο του συμβόλαιο μόλις μία πένα (σημερινά 30 λεπτά του Ευρώ) για κάθε δίσκο.

Στη ζωή δεν παίρνεις ποτέ αυτό που αξίζεις, αλλά αυτό που διαπραγματεύεσαι!

Μία πένα και οι τέσσερις μαζί.

Στις επιχειρήσεις, όπως και στη ζωή, ποτέ δεν παίρνεις αυτό που αξίζεις, αλλά αυτό που διαπραγματεύεσαι. Δείτε στο άρθρο μου που ακολουθεί πώς θα βελτιώσετε τη διαπραγματευτική σας θέση ώστε να πετυχαίνετε πάντοτε το πιο συμφέρον deal για εσάς και την επιχείρησή σας.

Αποστασιοποιηθείτε από τη διαπραγμάτευση

Ο συναισθηματικός έλεγχος όταν διαπραγματεύεστε είναι το παν. Δείτε τη διαδικασία σαν ένα παιχνίδι πόκερ και φορέστε το καλύτερο poker face σας. Να είστε όσο πιο ουδέτερος μπορείτε: “Αυτή είναι η υπηρεσία ή το προϊόν και κοστίζει Χ”. Εάν εμπλακείτε συναισθηματικά στη διαπραγμάτευση, για οποιοδήποτε λόγο, θα πάψετε να σκέφτεστε καθαρά και θα δυσκολευθείτε να βρείτε κοινό σημείο με την άλλη πλευρά. Διαπραγματεύεστε; Το “εγώ” έξω από την πόρτα.

Μάθετε την άλλη πλευρά

Είναι πλέον συνηθισμένο στις ημέρες μας, ένας entrepreneur να διαπραγματεύεται με συνεργάτες και πελάτες από όλο τον κόσμο. Αυτό, ειδικά για τον Έλληνα επιχειρηματία, σημαίνει επαφές και διαπραγματεύσεις πολλές φορές, μεταξύ άλλων με διαφορετικές κουλτούρες (πχ Ινδοί, Κινέζοι κλπ) και διαφορετικά στυλ προσωπικοτήτων. Μάθετε τα βασικά των ανθρώπων απέναντί σας. Και προς Θεού, μην το παίξετε “Ελληνάρας” περιμένοντας ο απέναντι να γίνει “Κινεζάρας”! Το πιθανότερο είναι να αποτύχει το deal.

Δείξτε ευελιξία

Το “one size fits all” σπάνια δουλεύει στα deals. Δείξτε ότι είστε ευέλικτος. “Ναι, αυτή είναι η προσφορά, αλλά εάν ικανοποιηθεί η συνθήκη Χ, η τιμή μπορεί να πέσει κατά 10%”. Εάν ο συνομιλητής σας απορρίψει ευθέως την προσφορά σας, ρωτήστε τον ποια θα ήταν η δική του εκτίμηση και αρχίστε ξανά από εκεί.

Ακούστε τον συνομιλητή σας

Όλοι οι καλοί πωλητές είναι και καλοί ακροατές. Στα αρχικά στάδια της διαπραγμάτευσης εστιάστε ιδιαίτερα σε αυτά που λέει ο συνομιλητής σας. Είναι οι στιγμές όπου θα σας ανοιχθεί περισσότερο από ποτέ, καθώς περιγράφει μία ανάγκη. ΜΗΝ διακόπτετε. Αναλύστε όσα ακούτε και προσπαθήστε “to make them an offer they can’t refuse”!

Κάντε ερωτήσεις

Ποτέ μην δίνετε προσφορά εάν δεν είναι τα πάντα ξεκάθαρα στο μυαλό σας. Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι ότι υποτιμάτε το μέγεθος και τις απαιτήσεις ενός έργου, δίνοντας μια χαμηλή προσφορά, την οποία κατόπιν προσπαθείτε να τιμήσετε, δουλεύοντας διπλά και τριπλά. Ρωτήστε και ξαναρωτήστε, για τα πάντα. Καλύτερα να κουράσετε τον συνομιλητή σας τώρα, ρωτώντας τον, παρά να κουραστείτε εσείς υπερβολικά στη συνέχεια.

Κάντε πρόβες

Εάν είστε βετεράνος, ίσως δεν χρειάζονται. Εάν όμως είστε νέος entrepreneur, και ειδικά σε startup, κάντε όσες περισσότερες πρόβες μπορείτε. Με συναδέλφους, με φίλους, με συγγενείς, προσπαθήστε να εξασκηθείτε στη λεπτή τέχνη της διαπραγμάτευσης. Δεν θέλετε να έχετε την τύχη των Beatles στο πρώτο τους συμβόλαιο, σωστά;

Προσέξτε την αρχική προσφορά

Η αρχική σας προσφορά είναι η βάση κάθε επόμενης διαπραγμάτευσης. Μην πέσετε στην παγίδα να κάνετε μία αδικαιολόγητα υψηλή προσφορά, την οποία μετά θα κατεβάσετε 90% κάτω. Θα σας “στιγματίσει” ως έναν επιχειρηματία χωρίς σοβαρό υπόβαθρο και θα είναι άσχημο παράδειγμα για μελλοντικές διαπραγματεύσεις.

Μάθετε να λέτε “όχι”

Υπάρχει και το “όχι” στο παιχνίδι. Όσο ανάγκη και αν έχετε αυτό το deal, όσο μεγάλος και αν είναι ο πελάτης απέναντί σας, στο τέλος της ημέρας δεν πρέπει να κάνετε κάτι εναντίον στο συμφέρον σας. Αν διακρίνετε bullying από την άλλη πλευρά, φύγετε. Εάν το deal είναι ξεκάθαρα κακό, φύγετε. Ως entrepreneur θα κάνετε εκατοντάδες διαπραγματεύσεις στη ζωή σας. Σε κάποιες, πρέπει απλά να πείτε “όχι”!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X