Σημεία επαφής με τον πελάτη
Στο 134ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Σημεία επαφής!» θα μιλήσουμε για τα σημεία επαφής (touchpoints) στα οποία πρέπει να σας δει ο πελάτης σας για να σας επιλέξει, καθώς και το γιατί δεν υπάρχει ασφαλής μαθηματική φόρμουλα «Χ σημεία = σίγουρος πελάτης». Τα touchpoints (σημεία επαφής) στο μάρκετινγκ ορίζονται ως η κάθε είδους αλληλεπίδραση μεταξύ ενός καταναλωτή και ενός brand. Τα touchpoints μπορεί να είναι φυσικά —όπως για παράδειγμα η είσοδος ενός πελάτη σε ένα κατάστημα και η συνομιλία του με τον πωλητή— ή ψηφιακά. Ας τα γνωρίσουμε!
Η στήλη Business & Marketing Tips (marketing podcasts) της Athens Voice είναι μια επιχειρηματική ενότητα όπου ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με απλά λόγια και βατές έννοιες: tips, ιδέες και προτάσεις που μπορούν να βοηθήσουν κάθε επιχειρηματία ή ελεύθερο επαγγελματία να βελτιώσει τις επιχειρηματικές πρακτικές του.
Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την Ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.
Ακούστε το podcast στο site της Athens Voice εδώ.
Τα podcasts αυτά αποτελούν την εξέλιξη των Marketing Podcasts που ξεκίνησε το 2012 ο Θέμης Σαρανταένας και σήμερα ξεπερνούν τα 350. Μπορείτε να τα βρείτε όλα εδώ.