Personal Branding

Αν είστε αυτοαπασχολούμενος ή επαγγελματίας προβολής, τότε ξεχωρίστε με ένα συγκεκριμένο Personal Branding πλάνο με δράσεις, τακτικές και με συγκεκριμένο προϋπολογισμό. Σε ένα τέτοιο πλάνο το προϊόν... είστε εσείς!

Το πλάνο Personal Branding στοχεύει στη δημιουργία μιας ισχυρής και θετικής εικόνας για έναν επαγγελματία. Εδώ, ο βασικός στόχος είναι να δημιουργηθεί μια προσωπική φήμη, εμπιστοσύνη και αναγνωρισιμότητα στον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο. Εστιάζουμε στο άτομο και στην προσωπική του ταυτότητα. Οι στρατηγικές περιλαμβάνουν τον καθορισμό του προσωπικού μηνύματος, την ανάλυση των δυνάμεων και αδυναμιών του ατόμου, και την ανάπτυξη της προσωπικής εικόνας μέσω διάφορων καναλιών.

Το Personal Branding είναι απαραίτητο σε όσους επαγγελματίες θέλουν ή πρέπει να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν μια ισχυρή προσωπική εικόνα. Ο καθένας μπορεί να επιλέξει να αναπτύξει το προσωπικό του brand ανάλογα με τις επαγγελματικές του ανάγκες και στόχους.

Tip: "If you’re not branding yourself, you can be sure others do it for you."

Ποιοι επαγγελματίες θα επωφεληθούν από ένα Personal Branding Plan;

ενδεικτικά:

  • Ιατροί
  • Coaches
  • Διατροφολόγοι
  • Ψυχολόγοι
  • Σύμβουλοι Ψυχικής Υγείας
  • Προπονητές
  • Ειδικοί στον τομέα της υγείας
  • Συγγραφείς
  • Βloggers
  • YouTubers
  • Podcasters
  • Καλλιτέχνες

Το Personal Branding, όπως το δουλευώ εγώ, περιλαμβάνει:

  • Image Making (ρούχα, χρώματα που να βγάζουν κύρος, παρουσία, γλώσσα σώματος, αγωγή προφορικού λόγου) [υλοποιείται με συνεργάτες]
  • Δημιουργία προσωπικού στίγματος
  • Online και Offline παρουσία (findability)
  • Καθοδήγηση στην χρήση online μέσων με στρατηγικό πλάνο
  • Self - Marketing
  • Στοχοθέτηση και στρατηγική επίτευξης στόχων

Κάτι ακόμα...

Η επιτυχία στο personal branding δεν είναι απλή τύχη. Απαιτεί στρατηγική σκέψη, στόχευση και συνέπεια. Στο επίκεντρο κάθε πλάνου πρέπει να βρίσκονται οι ακόλουθοι σημαντικοί πυλώνες:

1. Στόχος και Καθορισμένη Κατεύθυνση:

Κάθε επιτυχημένη στρατηγική ξεκινά με τον καθορισμό σαφών στόχων. Τι θέλετε να επιτύχετε με το personal branding; Είναι αυτοί οι στόχοι συνδεδεμένοι με την επαγγελματική ανάπτυξη, την αύξηση της αναγνωρισιμότητάς σας ή την επίτευξη νέων επαγγελματικών ευκαιριών;

2. Ανάλυση Κοινού:

Η κατανόηση του κοινού σας είναι κρίσιμη. Ποιοι είναι οι άνθρωποι που θα ήθελαν να σας ακολουθήσουν; Τι αναζητούν και πώς μπορείτε να τους προσφέρετε αξία; Σε ποιους στοχεύει το personal brand σας;

3. Επιλογή Σωστών Καναλιών:

Καθορίστε ποια μέσα και ποια κοινωνικά δίκτυα είναι τα πιο κατάλληλα για να φτάσετε το κοινό σας. Ανάλογα με τον στόχο και το κοινό σας, μπορεί να απαιτούνται διάφορες στρατηγικές προσεγγίσεις για την επιτυχία του personal brand σας.

4. Ποιοτικό Περιεχόμενο:

Το περιεχόμενο που δημιουργείτε πρέπει να είναι ενδιαφέρον, πληροφοριακό και να δίνει αξία στο κοινό σας. Στόχος είναι να διαφοροποιηθείτε επαρκώς.

5. Αξιολόγηση και Προσαρμογή:

Η συνεχής αξιολόγηση και προσαρμογή είναι απαραίτητα στοιχεία ενός personal branding plan. Τα δεδομένα και οι αναφορές μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της στρατηγικής σας και την αβίαστη επίτευξη των στόχων σας.

Αποκτήστε ένα εξατομικευμένο Personal Branding Plan για τον εαυτό σας!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για περισσότερες πληροφορίες