ΕΡΕΥΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Εξειδικευμένη υπηρεσία:

Η έρευνα μάρκετινγκ δίνει απαντήσεις που ελαχιστοποιούν το ρίσκο στην στρατηγική μάρκετινγκ και εκμηδενίζουν περιττά ή λάθος έξοδα. Ξεκινώντας από μια έρευνα μάρκετινγκ ο επιχειρηματίας μπορεί να γνωρίσει τις τάσεις και να βρει τις σωστές ευκαιρίες στον κλάδο του. Παραδοσιακά οι έρευνες ήταν προνόμιο μόνο των μεγάλων επιχειρήσεων που είχαν αρκετό budget να διαθέσουν.

Από σήμερα η εξειδικευμένη αυτή υπηρεσία παρέχεται σε ειδικά προσαρμοσμένες τιμές για μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις που επιτρέπουν σε κάθε επιχειρηματία που θέλει να κάνει σωστές κινήσεις, να έχει πρόσβαση σε αποτελέσματα ερευνών που θα σχεδιαστούν και υλοποιηθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες του.Αφορά κάθε επιχείρηση προϊόντων, υπηρεσιών, παραγωγής αλλά και τα start-ups.

ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!

  • Πόσο σωστά επιλέγετε τους πελάτες που στοχεύετε να κατακτήσετε;
  • Πόσο μπορείτε να ανταποκριθείτε σε μια συγκεκριμένη, ξεκάθαρη & σημαντική ανάγκη τους, εσείς περισσότερο (ή/και πριν) από τον ανταγωνισμό σας;
  • Πώς μπορείτε να ξεπεράσετε τα εμπόδια που δεν τους αφήνουν να αντιμετωπίσουν την επιχείρησή σας όπως εσείς θέλετε;

Η έρευνα μάρκετινγκ απαντά στις ερωτήσεις:

1. Πόσο σωστά επιλέγουμε τους καταναλωτές που στοχεύουμε να κατακτήσουμε;
Αναγνώριση των καίριων ευκαιριών ανάπτυξης. Μεταξύ ποιών και κάτω από ποιες συνθήκες θα αναπτυχθεί το προϊόν και η επιχείρηση μας. Διερεύνηση και αξιολόγηση σημαντικότερων αναγκών, προσδοκιών, κινήτρων και απαιτήσεων των πελατών ως προς την αγορά, τη δική μας επιχείρηση και τον ανταγωνισμό. Τελική επιλογή των κατάλληλων κοινών που πρέπει να στοχεύσουμε με στόχο την αύξηση του τζίρου μας σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια: i) καταναλωτές που συγκεντρώνουν το επιχειρηματικό & εμπορικό ενδιαφέρον μας ii) καταναλωτές που μπορούν να επηρεάσουν άλλες πληθυσμιακές & καταναλωτικές ομάδες.
2. Πόσο μπορούμε να ανταποκριθούμε σε μια συγκεκριμένη, ξεκάθαρη και σημαντική ανάγκη τους, εμείς περισσότερο (ή/και πριν) από τον ανταγωνισμό μας;
"Αντέχει" η τωρινή στρατηγική σας στο μέλλον; Έχει ευκαιρίες το προϊόν σας να εκμεταλλευθεί νέες τάσεις της αγοράς ή δυνατότητες για επέκταση σε νέα σειρά προϊόντων; Εντοπισμός της στρατηγικής κατεύθυνσης για την προσέλκυση των πελατών. Ανακάλυψη της κυρίαρχης ανάγκης στην οποία το δικό σας προιόν θα ανταπεξέλθει & πάνω στην οποία θα «χτιστεί» η βασική στρατηγική του κατεύθυνση.
3. Πώς μπορούμε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που δεν τους αφήνουν να αντιμετωπίσουν το brand μας όπως εμείς θέλουμε;
Αξιολογούμε τα εμπόδια που δυσχεραίνουν την προσέλκυση του κοινού και καταλήγουμε στο πιο αποτελεσματικό στρατηγικό μήνυμα που τα ξεπερνά στην πράξη. Σε βάθος αξιολόγηση των πιο σημαντικών εμποδίων προκειμένου να προσελκύσουμε το κοινό μας με τον τρόπο που εμείς θέλουμε. Προσδιορισμός του κύριου κεντρικού στρατηγικού μηνύματος που θα μας οδηγήσει στην τελική κατάκτηση του.

Βρείτε τις σωστές απαντήσεις και αυξήστε τις πωλήσεις σας!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για περισσότερες πληροφορίες (* υποχρεωτικά πεδία)