Σεμινάριο: Εταιρική Αναδιοργάνωση & Internet Marketing για αύξηση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων
![Blog 640x480](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2017/10/Blog_640x480.png)
Το νέο αυτό Σεμινάριο-Workshop στοχεύει, αφενός, στην παροχή βασικών γνώσεων μάρκετινγκ και την άμεση εφαρμογή του στην επιχείρηση του κάθε συμμετέχοντα και αφετέρου, στην ενημέρωση των δυνατοτήτων του Internet Marketing.
Δίνει τη δυνατότητα σε όλους του συμμετέχοντες να:
● αναγνωρίσουν εάν εφαρμόζουν τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ
● στοχεύουν στο σωστό – κερδοφόρο κοινό-στόχο (target group)
● αναδεικνύουν τα σωστά ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα
● μπορούν να υπολογίσουν με επιτυχία την απαιτούμενη δαπάνη για το μάρκετινγκ της επιχείρησής τους
● μπορούν να αξιολογήσουν σε ποιες ενέργειες μάρκετινγκ να επενδύσουν και με ποια μεθοδολογία
καθώς και να:
● μετρήσουν την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας τους μέσω Live παραδειγμάτων.
● δουν τρόπους και στρατηγικές για να έχουν επιτυχημένη παρουσία στα Social Media μέσω Live παραδειγμάτων.
● μελετήσουν τρόπους και στρατηγικές για να έχουν επιτυχημένες καμπάνιες Email Marketing μέσω Live παραδειγμάτων.
● κατανοήσουν τη δυναμική και την αποτελεσματικότητα του Article Marketing.
● κατανοήσουν τι είναι τα Google Adwords και πως δουλεύουν.
Εισηγητές:
– Θέμης Σαρανταένας. Certified Senior Marketing Consultant. Δείτε περισσότερα εδώ.
– Δημήτρης Κονταράκης
Internet Marketing Consultant. (B.A Politics, Msc Marketing, Certified Emarketing Associate)
Ο Δημήτρης Κονταράκης είναι ιδιοκτήτης της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing και σύμβουλος Internet Marketing σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, με εμπειρία και εξειδίκευση σε τεχνικές SEO και στρατηγικής Internet Marketing. Έχει εκπονήσει Internet Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων και έχει συνεργαστεί με πολυάριθμες επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας.
Σε ποιους απευθύνεται:
• Επιχειρηματίες
• Στελέχη Επιχειρήσεων ή Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων
Μέγιστος αριθμός συμμετοχών: 15 άτομα
Θεματολογία:
Μάρκετινγκ
• Εύρεση και ανάδειξη του Ανταγωνιστικού σας πλεονεκτήματος.
• Καθορισμός των κατάλληλων στόχων μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας.
• Σχεδιασμός στρατηγικής βάσει των στόχων σας.
• Αναγνώριση και επιτυχημένη προσέλκυση του πελάτη που σας ενδιαφέρει και μπορεί να αγοράσει από εσάς.
• Εντοπισμός και αξιολόγηση των εργαλειών προώθησης που ταιριάζουν στην επιχείρησή σας.
• Υπολογισμός των χρημάτων που χρειάζεται να ξοδέψετε για το μάρκετινγκ σας κάθε χρόνο.
Ίντερνετ Μάρκετινγκ
• Το Internet Marketing Plan ως μέσω αύξησης επισκεψιμότητας.
• Live Αξιολόγηση της ιστοσελίδας σας σύμφωνα με τα διαγνωστικά εργαλεία της Google.
• Τρόποι βελτίωσης της δομής και χρηστικότητας της ιστοσελίδα σας.
• Πώς λειτουργεί η Google;
• Τι είναι το Seo και πως ανεβαίνει μια ιστοσελίδα στην 1η σελίδα της Google.
• Πώς να κινηθείτε στα Social Media (Facebook, YouTube).
• Τι περιεχόμενο να ανεβάζετε στο Facebook και πώς να μετράτε την αποτελεσματικότητα του.
• Τι είναι το Email Marketing; Συμβουλές και εργαλεία για αποτελεσματικό Email Marketing.
• Τι είναι το Article Marketing; Συμβουλές και εργαλεία για αποτελεσματικό Article Marketing.
• Τι είναι το Google AdWords και πως λειτουργεί;
Μετά το Σεμινάριο – Workshop, θα είστε σε θέση να:
• Δημιουργείτε μόνοι σας της βάση για ένα αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ.
• Εντοπίζετε τις αδυναμίες της ιστοσελίδας σας στο διαδίκτυο.
• Να μετράτε τη αποτελεσματικότητα των ενεργειών Internet Marketing.
• Να καθορίσετε στόχους και στρατηγική για τη δική σας ιστοσελίδα.
Πληροφορίες για το Σεμινάριο – Workshop:
1. Ημερομηνία: Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017
2. Τοποθεσία: Λεωφόρος Κηφισίας 179 (3ος όροφος), Μαρούσι, 15125, Αθήνα
3. Διάρκεια: 09:30-16:30
4. Ώρα προσέλευσης: 09:00
5. Κόστος: 300,00 ευρώ
* Early bird τιμή μέχρι 31/10: 240,00 ευρώ
6. Τρόπος Πληρωμής: Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Τι παρέχεται στη τιμή:
• 90′ δωρεάν συμβουλευτική (45′ για Marketing & 45′ για Internet Marketing)
• Πιστοποιητικό συμμετοχής