Σεμινάριο “Από το Μάρκετινγκ στις Πωλήσεις” στην Κέρκυρα
![Corfu Afisa](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2017/04/Corfu_Afisa.png)
Μετά την επιτυχία του σεμιναρίου “Αρχές Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων”, ο Κερκυραϊκός Εκπαιδευτικός Όμιλος Plus, διοργανώσε Σεμινάριο & Εργαστήριο με θέμα «Από το Μάρκετινγκ στις Πωλήσεις» με εισηγητή ξανά τον σύμβουλο μάρκετινγκ, Θέμη Σαρανταένα.
Μέσα από το σεμινάριο & εργαστήριο θα αναλύσουμε πώς μπορεί ο ιδιοκτήτης μιας μικρής / μεσαίας επιχείρησης & ο ελεύθερος επαγγελματίας να βελτιώσει τις τεχνικές του στην πώληση των προϊόντων ή των υπηρεσιών του προς τον πελάτη.
Το μάρκετινγκ μπορεί να φέρει πελάτες στην επιχείρηση, το εάν αυτοί θα αγοράσουν αφορά και τις ικανότητες του επιχειρηματία στην πώληση!
Το Σεμινάριο & Εργαστήριο απευθύνεται:
Σε όποιον έρχεται σε επαφή με πελάτες και συμμετέχει στη διαδικασία της πώλησης: σε Ιδιοκτήτες, Μανατζερς Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων & σε υπαλλήλους επιχειρήσεων.
Ακόμα το εργαστήριο είναι πολύ χρήσιμο για τους Ελεύθερους Επαγγελματίες που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες τους και πωλούν τις υπηρεσίες τους.
Μέσα απ’ αυτό το εργαστήριο Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής θα γνωρίσετε:
1. μια Εισαγωγή στην Τέχνη των Πωλήσεων
Παρουσίαση των βασικών συστατικών της πώλησης. Πελάτης–Πωλητής–Προϊόν ή Υπηρεσία. Τι είναι πιο σημαντικό; Πως αναγνωρίζω τα πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που πρέπει να πουλήσω;
2. την Ψυχολογία του πελάτη της ύφεσης
Θα παρουσιαστεί ο τρόπος που σκέφτεται ο πελάτης μας, η ιεράρχηση των αναγκών του και η εμπλοκή του στη διαδικασία της πώλησης. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;
3. τις Αρχές της Διαπροσωπικής Επικοινωνίας στην πώληση
Τα μυστικά της Λεκτικής Επικοινωνίας. Θόρυβος στην επικοινωνία. Διακρίσεις-εμπόδιο στην επικοινωνία. Βασικές αρχές της Γλώσσας του σώματος. Σημασία δεν έχει τι λέμε αλλά πως το λέμε. Στην ενότητα αυτή θα γίνουν role playing games και θα παρουσιαστούν σχετικά video.
4. την σημασία της Επαγγελματικής Εικόνας του σημερινού μικρομεσαίου επιχειρηματία – πωλητή. Παρουσίαση και ανάλυση του κανόνα 4Χ20. Πότε δεν έχουμε ευκαιρία για να συστηθούμε 2η φορά. Θα δούμε πόσο σημασία έχουν οι 20 πρώτες μας λέξεις, οι 20 πρώτες μας κινήσεις, οι 20 πόντοι απόσταση από τον πελάτη μας και τα 20 πρώτα δευτερόλεπτα σε κάθε νέα γνωριμία.
5. τη Διαχείριση αντιρρήσεων
Θα παρουσιαστούν οι τεχνικές να αντικρούονται οι αντιρρήσεις και οι τεχνικές για αποτελεσματικές διαπραγματεύσεις. Μπορώ πάντα να περνάω το μήνυμά μου με επιτυχία; Και αν ναι, πως;
6. τις Βασικές Τεχνικές πώλησης
Θα παρουσιαστούν οι πέντε βασικές αρχές πώλησης που ταιριάζουν στην σύγχρονη εποχή.
7. τη μέθοδο για το Χτίσιμο της δυνατής σχέσης με τους πελάτες
Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η σχέση που θα χτίσω με τον πελάτη μου; Πόσο αυτή θα με βοηθήσει; Πόσο σημαντικός είναι ο πελάτης για μένα και πόσο σημαντικός είναι εγώ για εκείνον;
Μεθοδολογία:
Στο Εργαστήριο θα προβληθούν εκπαιδευτικά video, θα γίνουν πρακτικές ασκήσεις και role playing games (διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια) με στόχο την εξάσκηση των συμμετεχόντων στη θεωρία.
Χορηγοί: