Webinar: Διαχείριση Online & Offline Κριτικών

Οι κριτικές – θετικές ή αρνητικές – διαμορφώνουν τη φήμη της επιχείρησής σας.

Ξέρετε πως


να τις διαχειριστείτε σωστά για να προστατεύσετε το brand σας, να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών και να μετατρέψετε τις αξιολογήσεις σε πραγματικά κέρδη;

 

Αυτό το webinar είναι για εσάς αν:

  • Δυσκολεύεστε να απαντήσετε σε αρνητικές κριτικές και φοβάστε ότι επηρεάζουν τις πωλήσεις σας.
  • Θέλετε να ενισχύσετε τη φήμη της επιχείρησής σας αξιοποιώντας θετικά σχόλια.
  • Αντιμετωπίζετε ανταγωνισμό και θέλετε να ξεχωρίσετε μέσω αποτελεσματικής διαχείρισης κριτικών.
  • Θέλετε πρακτικές στρατηγικές που εφαρμόζονται σε κάθε είδους επιχείρηση (λιανική, υπηρεσίες, εκπαίδευση, B2B, B2C κ.λπ.).

Τι θα μάθετε σε αυτό το webinar;

  • Online κριτικές: Πώς να διαχειρίζεστε σχόλια σε Google, Facebook, Tripadvisor κ.λπ.
  • Offline κριτικές: Πώς να αντιμετωπίζετε σχόλια πελατών στο κατάστημά σας, τηλεφωνικά ή μέσω email.
  • Στρατηγικές για αρνητικές κριτικές: Πώς να τις απαντάτε χωρίς να βλάψετε τη φήμη σας.
  • Ενίσχυση θετικών κριτικών: Πώς να ενθαρρύνετε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες να αφήνουν αξιολογήσεις.

Γιατί να παρακολουθήσετε αυτό το webinar;

  • Είναι 100% πρακτικό – Δεν θα ακούσετε απλά θεωρία, αλλά θα μάθετε ακριβείς τεχνικές που εφαρμόζονται σε πραγματικές επιχειρήσεις.
  • Ισχύει για κάθε είδους επιχείρηση – Είτε έχετε φυσικό κατάστημα, e-shop, υπηρεσίες ή B2B προϊόντα, οι κριτικές επηρεάζουν την επιτυχία σας.
  • Περιλαμβάνει πραγματικά case studies – Δείτε παραδείγματα επιτυχημένης διαχείρισης κριτικών και πώς αυτές επηρέασαν τα έσοδα.
  • Δωρεάν εργαλεία και πρότυπα – Θα αποκτήσετε έτοιμα templates για απαντήσεις σε δύσκολες κριτικές.
 

Απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες & Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων (λιανική, B2B, B2C, e-shops, franchises, startups)
  • Customer Experience Managers & Υπεύθυνοι Εξυπηρέτησης Πελατών – Που χειρίζονται κριτικές και παράπονα καθημερινά.
  • HR & Υπεύθυνοι Προσλήψεων – Που θέλουν να διαχειριστούν αξιολογήσεις σε πλατφόρμες όπως το Glassdoor.
  • Δικηγόροι & Υπεύθυνοι Νομικών Υποθέσεων – Που αντιμετωπίζουν συκοφαντικές ή κακόβουλες κριτικές.
  • Freelancers & Personal Brands – Που εξαρτώνται από αξιολογήσεις πελατών για νέες συνεργασίες.
  • E-commerce & Digital Businesses – Για τη σωστή διαχείριση των κριτικών σε πλατφόρμες όπως Booking.com, Amazon, Skroutz, Google Reviews κ.α.

Πληροφορίες:


Η εκπαίδευση διάρκειας 8 ωρών θα πραγματοποιηθεί σε δύο μέρη: Α' Μέρος την Τρίτη 8.5.25 17.30-21:30 & Β' Μέρος την Τετάρτη 9.5.25 17.30-21.30 μέσω ειδικής πλατφόρμας. Κόστος συμμετοχής: από 150 ευρώ, EARLY BOOKING: 90 ευρώ (+ ΦΠΑ) για εγγραφές μέχρι 1/4/2025

Εισηγητής:

Θέμης Σαρανταένας

Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ


Δείτε το πλήρες βιογραφικό του εδώ.

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος) και ασχολείται ενεργά στο χώρο 22 χρόνια. 

Έχει εργαστεί για πάνω από 10 χρόνια στην L’ Oreal Hellas σε διάφορες θέσεις και στα Brands με τις περισσότερες πωλήσεις. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills).

Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις, με το πιο πρόσφατο να έχε κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία το 2023. Το 2019 και το 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο ενώ το 2022 βραβεύτηκε ως «Best MarketingConsultant» στα Aesthstic Awards. To 2025 έλαβε το βραβείο Visionary Marketing Consultant στα βραβεία Franchise για την αποτελεσματικότητα του στις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.

Ακόμα: επιμελείται και παρουσιάζει επιχειρηματική ραδιοφωνική εκπομπή που μεταδίδεται εβδομαδιαία ζωντανά στο Talk Radio 989 by Alpha αλλά και την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στην Ελληνική τηλεόραση .

Τέλος, τα marketing podcasts του φιλοξενούνται στην portal της Athens Voice και εβδομαδιαία έρχονται στις πρώτες θέσεις των charts πανελλαδικά στην κατηγορία του marketing.

Webinar: Διαχείριση Online & Offline Κριτικών

Οι κριτικές – θετικές ή αρνητικές – διαμορφώνουν τη φήμη της επιχείρησής σας.

Ξέρετε πώς


να τις διαχειριστείτε σωστά για να προστατεύσετε το brand σας, να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών και να μετατρέψετε τις αξιολογήσεις σε πραγματικά κέρδη;

 

Αυτό το webinar είναι για εσάς αν:

  • Δυσκολεύεστε να απαντήσετε σε αρνητικές κριτικές και φοβάστε ότι επηρεάζουν τις πωλήσεις σας.
  • Θέλετε να ενισχύσετε τη φήμη της επιχείρησής σας αξιοποιώντας θετικά σχόλια.
  • Αντιμετωπίζετε ανταγωνισμό και θέλετε να ξεχωρίσετε μέσω αποτελεσματικής διαχείρισης κριτικών.
  • Θέλετε πρακτικές στρατηγικές που εφαρμόζονται σε κάθε είδους επιχείρηση (λιανική, υπηρεσίες, εκπαίδευση, B2B, B2C κ.λπ.).

Τι θα μάθετε σε αυτό το webinar;

  • Online κριτικές: Πώς να διαχειρίζεστε σχόλια σε Google, Facebook, Tripadvisor κ.λπ.
  • Offline κριτικές: Πώς να αντιμετωπίζετε σχόλια πελατών στο κατάστημά σας, τηλεφωνικά ή μέσω email.
  • Στρατηγικές για αρνητικές κριτικές: Πώς να τις απαντάτε χωρίς να βλάψετε τη φήμη σας.
  • Ενίσχυση θετικών κριτικών: Πώς να ενθαρρύνετε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες να αφήνουν αξιολογήσεις.

Γιατί να παρακολουθήσετε αυτό το webinar;

  • Είναι 100% πρακτικό – Δεν θα ακούσετε απλά θεωρία, αλλά θα μάθετε ακριβείς τεχνικές που εφαρμόζονται σε πραγματικές επιχειρήσεις.
  • Ισχύει για κάθε είδους επιχείρηση – Είτε έχετε φυσικό κατάστημα, e-shop, υπηρεσίες ή B2B προϊόντα, οι κριτικές επηρεάζουν την επιτυχία σας.
  • Περιλαμβάνει πραγματικά case studies – Δείτε παραδείγματα επιτυχημένης διαχείρισης κριτικών και πώς αυτές επηρέασαν τα έσοδα.
  • Δωρεάν εργαλεία και πρότυπα – Θα αποκτήσετε έτοιμα templates για απαντήσεις σε δύσκολες κριτικές.

Απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες & Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων (λιανική, B2B, B2C, e-shops, franchises, startups)
  • Customer Experience Managers & Υπεύθυνοι Εξυπηρέτησης Πελατών – Που χειρίζονται κριτικές και παράπονα καθημερινά.
  • HR & Υπεύθυνοι Προσλήψεων – Που θέλουν να διαχειριστούν αξιολογήσεις σε πλατφόρμες όπως το Glassdoor.
  • Δικηγόροι & Υπεύθυνοι Νομικών Υποθέσεων – Που αντιμετωπίζουν συκοφαντικές ή κακόβουλες κριτικές.
  • Freelancers & Personal Brands – Που εξαρτώνται από αξιολογήσεις πελατών για νέες συνεργασίες.
  • E-commerce & Digital Businesses – Για τη σωστή διαχείριση των κριτικών σε πλατφόρμες όπως Booking.com, Amazon, Skroutz, Google Reviews κ.α.

Πληροφορίες:


Η εκπαίδευση διάρκειας 8 ωρών θα πραγματοποιηθεί σε δύο μέρη: Α' Μέρος την Τρίτη 8.5.25 17.30-21:30 & Β' Μέρος την Τετάρτη 9.5.25 17.30-21.30 μέσω ειδικής πλατφόρμας. Κόστος συμμετοχής: από 150 ευρώ, EARLY BOOKING: 90 ευρώ (+ ΦΠΑ) για εγγραφές μέχρι 1/4/2025

Εισηγητής:

Θέμης Σαρανταένας

Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ


Δείτε το πλήρες βιογραφικό του εδώ.

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος) και ασχολείται ενεργά στο χώρο 22 χρόνια. 

Έχει εργαστεί για πάνω από 10 χρόνια στην L’ Oreal Hellas σε διάφορες θέσεις και στα Brands με τις περισσότερες πωλήσεις. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills).

Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις, με το πιο πρόσφατο να έχε κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία το 2023. Το 2019 και το 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο ενώ το 2022 βραβεύτηκε ως «Best MarketingConsultant» στα Aesthstic Awards. To 2025 έλαβε το βραβείο Visionary Marketing Consultant στα βραβεία Franchise για την αποτελεσματικότητα του στις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.

Ακόμα: επιμελείται και παρουσιάζει επιχειρηματική ραδιοφωνική εκπομπή που μεταδίδεται εβδομαδιαία ζωντανά στο Talk Radio 989 by Alpha αλλά και την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στην Ελληνική τηλεόραση .

Τέλος, τα marketing podcasts του φιλοξενούνται στην portal της Athens Voice και εβδομαδιαία έρχονται στις πρώτες θέσεις των charts πανελλαδικά στην κατηγορία του marketing.

 

Με την παρακολούθηση λαμβάνετε ακόμα:

  • Σημειώσεις σε μορφή pdf
  • Βεβαίωση παρακολούθησης (αν την επιθυμείτε)
  • Εκπτώσεις στα υπόλοιπα εκπαιδευτικά προγράμματα του συμβούλου μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα
 

Video από ομιλίες του Θέμη Σαρανταένα:

Φωτογραφίες από ομιλίες του Θέμη Σαρανταένα: