Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Επιχειρήσεων
Το πρόγραμμα «Online Marketing Strategy Masterclass & Consulting» είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα 4 εβδομάδων που στοχεύει να δώσει στους συμμετέχοντες τα κατάλληλα εφόδια για να αναπτύξουν με επιτυχία την επιχείρησή τους.
Το κάθε εβδομαδιαίο μάθημα παρουσιάζεται μέσω Webinar και μπορείτε να το παρακολουθήσετε από την άνεση του σπιτιού σας, του smartphone/tablet σας ή από την επιχείρησή σας.
Μεταξύ των μαθημάτων θα υπάρχουν ασκήσεις και μικρές εργασίες για να εφαρμόζετε όσα λέγονται στο μάθημα, στις δικές σας επιχειρήσεις. Για κάθε μια από αυτές θα έχετε συγκεκριμένα σχόλια από το σύμβουλο για βελτιώσεις και διορθώσεις. Στόχος είναι να αποκτήσετε πρακτικά εργαλεία για την επιχειρηματική σας καθημερινότητα.
To Online Marketing Masterclass & Consulting έχει διεξαχθεί 10 φορές μέχρι σήμερα ζωντανά και πλεόν μπορείτε να το βρείτε on demand!
Το μόνο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης επιχειρήσεων (Σεμινάριο Μάρκετινγκ μέσω internet) που προσφέρει:
Διαθέσιμα online σεμινάρια:
Παλαιότερα Μονοήμερα Εκπαιδευτικά Προγράμματα (Σεμινάρια Μάρκετινγκ στην Αθήνα και σ' όλη την Ελλάδα).
Για την καλύτερη υποστήριξη των επιχειρηματιών κατά τα προηγούμενα χρόνια διοργάνωνα μονοήμερα εκπαιδευτικά προγράμματα, σε επιχειρηματικά θέματα. Στόχος μου ήταν να δώσω στους επιχειρηματίες τις βασικές γνώσεις αλλά και τα εργαλεία ώστε να ενισχύσουν τις επιχειρήσεις τους. Τα σεμινάριά μου, που είχαν την μορφή εργαστηρίου (workshop), είχαν λίγη θεωρία και πολλές πρακτικές ασκήσεις..
Διοργανώσεις Σεμιναρίων
Εκπαιδευόμενοι Επιχειρηματίες
Ελληνικές πόλεις
Αρχές Μάρκετινγκ Μικρών/Μεσαίων Επιχειρήσεων
Διοργανώθηκε 23 φορές.
Με το Εργαστήριο Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής Μάρκετινγκ θα εκπαιδευτείτε στις βασικές Αρχές για το Μάρκετινγκ των Μικρών/Μεσαίων Επιχειρήσεων & Ελ. Επαγγελματιών για να βρείτε νέους πελάτες και να αυξήστε το τζίρο σας! Το εργαστήριο (workshop) εστιάζεται στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
Βασικές Αρχές Ίντερνετ Μάρκετινγκ για Μικρές / Μεσαίες Επιχειρήσεις & Ελεύθερους Επαγγελματίες
Διοργανώθηκε 12 φορές.
Η παρουσία μίας επιχείρησης στο Ίντερνετ (Ιστοσελίδα - EShop - Facebook - Twitter - Youtube - Blog κ.α.) πρέπει να λειτουργεί ως "πύλη εισόδου" νέων πελατών στην επιχείρηση. Μέσα από το εργαστήριο θα αναλύσουμε πώς το Ίντερνετ μπορεί να λειτουργήσει ως επιχειρηματικό εργαλείο στο χώρο των μικρών επιχειρήσεων για την απόκτηση νέων πελατών και τη διατήρηση τους μέσω της ανάπτυξης της ηλεκτρονικής σχέσης. To Εργαστήριο Ίντερνετ Μάρκετινγκ παρουσιάζεται με νέο εμπλουτισμένο περιεχόμενο: Mobile Marketing & Content Marketing.
Από το Μάρκετινγκ στις Πωλήσεις
Διοργανώθηκε 6 φορές.
Μέσα από το Εργαστήριο αναλύουμε πως μπορεί ο Ιδιοκτήτης μιας Μικρής / Μεσαίας Επιχείρησης & ο Ελεύθερος Επαγγελματίας να βελτιώσει τις τεχνικές του στην πώληση των προϊόντων ή των υπηρεσιών του προς τον πελάτη. Το μάρκετινγκ μπορεί να φέρει πελάτες στην επιχείρηση, το εάν αυτοί θα αγοράσουν αφορά και τις ικανότητες του επιχειρηματία στην πώληση!
Βασικές Αρχές Επικοινωνίας με πελάτες, προμηθευτές & συνεργάτες
Διοργανώθηκε 11 φορές.
Μέσα από το Εργαστήριο αναλύουμε πως μπορεί ο Ιδιοκτήτης μιας Μικρής ή Μεσαίας Επιχείρησης να βελτιώσει τις επικοινωνιακές του τεχνικές ώστε να πετυχαίνει πάντα το στόχο του όταν επικοινωνεί με: Πελάτες, Συνεργάτες, Προμηθευτές.
Συγκεκριμένα αναλύουμε τις Βασικές Αρχές Επικοινωνίας - λεκτικής και μη- με στόχο να γνωρίσετε τα μυστικά εκείνα που θα σας βοηθήσουν:
β) να κινητοποιήσετε τους συνεργάτες σας να γίνουν πιο παραγωγικοί και
γ) να πετύχετε καλύτερους όρους στις διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές σας !
Σύγχρονες Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών
Διοργανώθηκε 8 φορές.
Μέσα από το Εργαστήριο αναλύουμε πως μπορεί ο Ιδιοκτήτης μιας Μικρής / Μεσαίας Επιχείρησης & ο Ελεύθερος Επαγγελματίας να βελτιώσει τις τεχνικές αντιμετώπισης του πελάτη του με στόχο την απόλυτη ικανοποίησή του. Ο πελάτης θα έρθει στην επιχείρηση με το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις μπορούν να του πωλήσουν το προϊόν, η εξυπηρέτησή του όμως είναι αυτό που θα αποτυπωθεί στην μνήμη του!
Τεχνικές Offline Επαγγελματικής Δικτύωσης
Διοργανώθηκε 7 φορές.
Μέσα από το Εργαστήριο αυτό αναγνωρίζουμε την αξία της offline επαγγελματικής δικτύωσης (Business Networking), γνωρίζουμε πως να εξελίσσουμε τις σχέσεις με τους γύρω μας, μαθαίνουμε πως να διευρύνουμε το δίκτυο των επαφών μας με στόχο να βρούμε νέους πελάτες, πως να προωθήσουμε τον εαυτό και την δουλειά μας και πως να μετατραπούμε σε "πομποί" σωστής, έγκυρης και χρήσιμης πληροφόρησης.
"I can't sell you while you're trying to sell me. So how about we just talk and call it networking?" ― Jarod Kintz
Όρια και Επιχειρηματικότητα
Διοργανώθηκε 4 φορές.
Μέσα από αυτό το εργαστήριο (workshop) αναγνωρίζουμε τη σημασία των ορίων την επιχειρηματική ζωή (και όχι μόνο). Η εδραίωση των κατάλληλων ορίων μας βοηθάει να προστατεύσουμε και να ενισχύσουμε την επαγγελματική μας ταυτότητα και παράλληλα να δημιουργήσουμε με τους πελάτες μας ξεκάθαρες σχέσεις με νόημα και σεβασμό χωρίς να ξεχνάμε τον επαγγελματικό μας ρόλο.
Στόχος μας πρέπει να είναι να "ΕΙΜΑΣΤΕ με τον πελάτη" και ΟΧΙ "να ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ο πελάτης". Τα όρια είναι ασφαλή εργαλεία που χρησιμοποιούμε για να χτίσουμε σχέσεις συνεργασίας, κατανόησης με στόχο την εξέλιξη και την επιτυχία.
Σε συνεργασία με την ψυχολόγο Ρούλα Παπαθέου.
Διαχείριση Θυμού (Anger Management) - Αντιμετωπίστε τους δύσκολους ανθρώπους με "ψυχραιμία"
Διοργανώθηκε 4 φορές.
Μέσα από αυτό το εργαστήριο (workshop) γνωρίζετε πως λειτουργεί ο θυμός, πως μπορεί να εμποδίσει τη σωστή διαχείριση του πελάτη και να οδηγήσει σε μια κακή ή αποτυχημένη πώληση. Παρουσιάζονται τεχνικές και μέθοδοι για να μπορείτε να διαχειριστείτε τον θυμό σας, και να μπορέσετε να αντιμετωπίσετε τον οποιονδήποτε δύσκολο πελάτη (ή συνεργάτη, προμηθευτή, φίλο, σύντροφο) μετατρέποντας τον κακό θυμό σε λειτουργική αποδοτική επικοινωνία.
Σκεφτείτε πόσες φορές έχετε θυμώσει με κάποιον λόγω της συμπεριφοράς του και δεν καταφέρατε να επικοινωνήσετε με επιτυχία! Μπορείτε να το αλλάξετε!
Σε συνεργασία με την ψυχολόγο Ρούλα Παπαθέου.