Redesign: Πότε και πώς να φρεσκάρετε την εικόνα της επιχείρησης στο διαδίκτυο

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο του στο studio τον Head Digital Marketer Σπύρο Ανδρίοπουλο, συζητούν για τον επιβεβλημένο επανασχεδιασμό της online εικόνας μιας επιχείρησης ανά τακτά χρονικά διαστήματα (Redesign).
Στον κόσμο της ψηφιακής εξέλιξης, η διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης καθίσταται αποφασιστικός παράγοντας για την πορεία του. Ωστόσο, με τις διαρκείς τεχνολογικές και αισθητικές εξελίξεις, πόσο συχνά πρέπει μια επιχείρηση να ανανεώνει την ψηφιακή της ταυτότητα; Και ποιες τεχνικές είναι οι πλέον αποτελεσματικές για αυτή τη διαδικασία; Παρακολουθήστε αυτό το επεισόδιο, για να ενημερωθείτε, να πάρετε ιδέες και να φέρετε την επιχείρησή σας ένα βήμα πιο κοντά στην ψηφιακή εποχή.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της συνομιλίας, αναλύσαμε τα κίνητρα πίσω από την απόφαση μιας εταιρείας να αναθεωρήσει την ψηφιακή της ταυτότητα. Δώσαμε βάρος στα κύρια στοιχεία που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά την περίοδο αναθεώρησης, από την επανασχεδίαση του λογοτύπου μέχρι την βελτίωση της διαδικτυακής εμπειρίας. Επικεντρωθήκαμε στα διάφορα σημεία και στα στοιχεία που υποδεικνύουν την ανάγκη ανανέωσης της ψηφιακής φυσιογνωμίας μιας εταιρείας και πότε αυτό γίνεται ιδιαίτερα σημαντικό. Διαπιστώσαμε πώς μια αλλαγή στη διαδικτυακή παρουσία μπορεί να έχει επιπτώσεις στη γενική ψηφιακή τακτική και στρατηγική μιας εταιρείας. Τονίσαμε τον κεντρικό ρόλο της κοινωνικής ακρόασης στον σχεδιασμό για το redesign και πώς η συνεχής επικοινωνία με τους πελάτες και η παρακολούθηση των αντιδράσεών τους μπορεί να δώσει πολύτιμες πληροφορίες. Τέλος, αναδείξαμε την διαδικασία και τα απαραίτητα βήματα που είναι σημαντικά για να πραγματοποιηθεί μια αποδοτική και θετική αλλαγή στη ψηφιακή ταυτότητα μιας εταιρείας.
Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε ένα χρηστικό Checklist του επιχειρηματία για το redesign της online εικόνας της επιχείρησης του.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more” του ONE Channel ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και τον κλάδο του μάρκετινγκ, με σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στην εκπομπή παρουσιάζονται βασικές επιχειρηματικές αρχές και τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις αυτές να αναπτυχθούν. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα και έχει χορηγούς επικοινωνίας τους Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr. Παρέχει χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αισιόδοξη προσέγγιση και κατά τάση της ανάπτυξης, αντιστέκοντας στις αρνητικές ειδήσεις της καθημερινότητας.