MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Προσωποποιημένο μάρκετινγκ. Είστε σίγουροι ότι το εφαρμόζετε σωστά;

Author Θέμης Σαρανταένας at 16 Οκτωβρίου 2017
customize

Το ιερό δισκοπότηρο του σύγχρονου μάρκετινγκ ακούει στο όνομα “Προσωποποίηση”. Επιχειρηματίες αλλά και γενικότερα άνθρωποι του χώρου έχουν συνειδητοποιήσει πως οι εποχές όπου με ένα γενικό διαφημιστικό μήνυμα ή μία μεγάλη προσφορά ήταν αρκετά για την αύξηση του τζίρου μίας επιχείρησης, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Όλοι λοιπόν έχουν στρέψει την προσοχή τους στις προσωποποιημένες ενέργειες μάρκετινγκ προωθώντας συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες σε συγκεκριμένο κοινό πελατών κάθε φορά. Είναι όμως αυτές οι ενέργειες αρκετές ώστε μία επιχείρηση να ισχυριστεί πως εφαρμόζει προσωποποιημένο μάρκετινγκ;

customize

Πρώτη δημοσίευση: περιοδικό ΕυρωKerdos

Προσωποποιημένο μάρκετινγκ

Σύμφωνα με έρευνες το προσωποποιημένο μάρκετινγκ δεν αποτελεί μία πρόσκαιρη μόδα της εποχής αλλά μια πραγματική ανάγκη των καταναλωτών να νιώσουν πως μία επιχείρηση λαμβάνει σοβαρά υπόψη της, τη γνώμη, τις ανάγκες και τις επιθυμίες του καταναλωτικού κοινού. Με απλά λόγια και σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερευνών, το 75% των καταναλωτών δηλώνει πως θέλει εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες που θα επικοινωνούνται προς αυτούς με εξατομικευμένο επίσης τρόπο! Ασφαλώς καταλαβαίνουμε πως είναι αδύνατον για μία επιχείρηση να διαφοροποιεί ολοκληρωτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ανάλογα με το κοινό που απευθύνεται και ασφαλώς δεν αναφέρομαι σε γενικές και λογικές τμηματοποιήσεις όπως κοινό ανδρών – γυναικών, μικρές και μεγάλες ηλικίες κτλ. Αναφέρομαι σε τμηματοποιήσεις του καταναλωτικού κοινού οι οποίες είναι πραγματικά δύσκολο να υλοποιηθούν από επιχειρηματίες χωρίς την κατάλληλη υποστήριξη ειδικών και επαγγελματιών του χώρου του μάρκετινγκ. Βλέπετε, όταν μιλάμε για προσωποποιημένο μάρκετινγκ τότε στο μυαλό μας πρέπει να έχουμε έναν πολύ σημαντικό όρο. Την τμηματοποίηση!

Τμηματοποίηση;

Με τον όρο τμηματοποίηση χαρακτηρίζουμε τη μελέτη, αξιολόγηση και κατάταξη των ενεργών αλλά και εν δυνάμει πελατών μας, σε τμήματα. Αυτά τα τμήματα καθορίζονται από συγκεκριμένους παράγοντες οι οποίοι οριοθετούν και καθορίζουν τα πλαίσια μέσα από τα οποία θα γνωστοποιήσουμε ξεχωριστά στο κάθε ένα κοινό που απευθυνόμαστε, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Γι΄ αυτούς ακριβώς τους λόγους έδωσα και έμφαση στη συνεργασία που πρέπει να υπάρξει μεταξύ του επιχειρηματία και ενός επαγγελματία που να γνωρίζει το πώς θα τμηματοποιήσει το κάθε κοινό. Ασφαλώς για την επίτευξη της τμηματοποίησης αλλά και την υλοποίηση των μετέπειτα ενεργειών, είναι απαραίτητη η ύπαρξη δεδομένων (data).

Προσωποποίηση. Συνεχώς μεταβάλλεται!

Αν θεωρείτε πως το προσωποποιημένο μάρκετινγκ είναι αποτέλεσμα εργασιών που υλοποιούνται από την επιχείρηση μία φορά ή στην αλλαγή κάθε σεζόν και πάνω στα αρχικά αυτά πρότυπα αρχίζουμε να χτίζουμε τις μετέπειτα ενέργειές μας, τότε μάλλον μέχρι τώρα δεν εφαρμόζατε προσωποποιημένο μάρκετινγκ στις δράσεις της επιχείρησής σας. Όπως είπαμε, για την προσωποποίηση απαιτείται τμηματοποίηση η οποία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποτελεί μία στατική διεργασία. Το κοινό των καταναλωτών βρίσκεται σε μία συνεχή δυναμική, όπου διαρκώς αλλάζουν οι προτεραιότητες, οι ανάγκες και τα “θέλω” του. Την ίδια ακριβώς φιλοσοφία πρέπει να ακολουθεί και η τμηματοποίησή σας. Να διαχωρίζει τα target group των πελατών, όχι μόνο βάσει κάποιων σταθερών κριτηρίων αλλά και βάσει των γενικότερων εξελίξεων που επηρεάζουν την εκάστοτε ψυχοσύνθεση αλλά και τις οικονομικές δυνατότητες των κοινών σας. Η προσωποποίηση πρέπει να είναι συνεπής με επίκαιρα κριτήρια και για τα οποία βεβαίως θα πρέπει να είστε έτοιμοι να διαφοροποιήσετε τη διαφημιστική σας προσέγγιση. Σε έναν κόσμο όπου καθημερινά πολλοί παράγοντες μετατρέπουν την κάθε μέρα σε ένα τελείως διαφορετικό τοπίο από τη χθεσινή, είναι επιβεβλημένο όταν αναφερόμαστε σε προσωποποιημένο μάρκετινγκ να έχουμε την παρατηρητικότητα και τα αντανακλαστικά ώστε να ανταποκριθούμε άμεσα στις εξελίξεις.

Εξατομίκευση και στα κανάλια επικοινωνίας

Ο τρόπος με τον οποίο μία επιχείρηση διαχωρίζει, ταξινομεί και στοχεύει κάθε κοινό της, πρέπει και εκείνος να εκπληρώνει τις αρχές της προσωποποίησης. Να εμπεριέχει δηλαδή συγκεκριμένα κάθε φορά διαφημιστικά μηνύματα και από συγκεκριμένα μέσα. Δεν αναφέρομαι στην περίπτωση μίας διαφημιστικής καμπάνιας αλλά όταν προβαίνουμε σε αυτόνομες προωθητικές ενέργειες πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πως αλλιώς θα επικοινωνούσε σε έντυπη μορφή τα μηνύματά μας και τελείως διαφορετικά μέσα από τα διαφημιστικά κανάλια του Facebook και των Google Ads. Εκ προοιμίου πρέπει να θεωρείτε αυτονόητο πως για κάποια κοινά είναι πιο αποτελεσματικά συγκεκριμένα μέσα διαφήμισης από άλλα. Όλα αυτά βεβαίως κατόπιν προσεκτικής μελέτης και σχεδιασμού ώστε να αξιοποιούνται σωστά οι διαθέσιμες επικοινωνιακές πλατφόρμες που απαιτούνται κάθε φορά.

Το προσωποποιημένο μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα πλέον αποτελεσματικά εργαλεία για μία επιχείρηση αλλά παράλληλα απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο και ακόμη πιο προσεκτική μελέτη από άλλες αντίστοιχες φόρμες ανάπτυξης. Πραγματικά όμως αξίζει να στραφείτε προς αυτή την κατεύθυνση η οποία εκτός από τον επιδιωκόμενο τζίρο θα ενισχύσει την πιστότητα των πελατών σας και θα σας αναδείξει στη συνείδησή τους ως μία επιχείρηση που αντιλαμβάνεται πως ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και το αποδεικνύει μέσα από κάθε μήνυμα και επαφή της με αυτόν!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X