MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Πότε μπορώ να πουλήσω online;

Author Θέμης Σαρανταένας at 16 Οκτωβρίου 2014
e-shop μάρκετινγκ

Ένα από τα συνηθέστερα projects που ζητούν οι πελάτες μου, είναι να στήσουν ένα e-shop ώστε να ενισχύσουν την φυσική διανομή τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Εκ’ πρώτης κάτι τέτοιο φαντάζει εύκολο και οι πωλήσεις βέβαιες. Σε μια καλύτερη ανάγνωση όμως θα διαπιστώσουμε πως δεν είναι μια εύκολη απόφαση και ούτε η απόδοση είναι εγγυημένη. Για να λειτουργήσει με επιτυχία ένα e-shop, πρέπει πρώτα η επιχείρηση να έχει ήδη χτίσει τη στρατηγική της κατάλληλα.

e-shop μάρκετινγκ

Πρώτη Δημοσίευση: stratup.gr 16/10/2014

eshop strartup

Το πιο βασικό που πρέπει να προσέξετε είναι να διαφοροποιήσετε το e-shop σας από τα υπόλοιπά. Στην Ελλάδα (και δεν είναι μόνο αυτός ο ηλεκτρονικός ανταγωνισμός σας) υπάρχουν ήδη πάρα πολλά e-shops. Πως θα σας επιλέξει, λοιπόν, ο επίδοξος πελάτης; Θα πρέπει αρχικά να έχετε ένα καλό προϊόν και να το συσχετίσετε με μια εμπειρία ώστε να ενισχύσετε την αξία της προσφοράς σας. Ακόμα αν πουλάτε προϊόντα σε μια εξειδικευμένη αγορά τότε τα πράγματα είναι πιο εύκολα καθώς θα προσφέρετε στους αγοραστές εξειδικευμένα προϊόντα και θα έχετε λιγότερο ανταγωνισμό.

Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα e-shop το οποίο δεν θα παρουσιάζει τα προϊόντα σας αραδιασμένα σε μια online σελίδα. Σκοπός σας είναι να μεταφέρετε την offline επιχείρησή σας σε ένα επιτυχημένο online κατάστημα. Έτσι προτείνεται να απευθυνθείτε σε ειδικό που θα φροντίσει να υπάρχει συνέπεια στην εταιρική σας ταυτότητα και να σας καθοδηγήσει για τις αποφάσεις που χρειάζονται σε ό,τι αφορά τον online τρόπο πώλησης και την συμπεριφορά του online καταναλωτή. Ένα κακό e-shop μπορεί να βλάψει την εικόνα της επιχείρησής σας παρά να σας ωφελήσει σε τζίρο.

Σκεφτείτε πως ουσιαστικά θα έχετε δύο «καταστήματα»: το offline και το online. Έτσι θα πρέπει να βεβαιωθείτε πως υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα που να συντηρούν και τα δυο καθώς και το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό διαθέσιμο ώστε να λειτουργούν και τα δύο σωστά (και αποδοτικά). Ένα e-shop απαιτεί χρόνο στην διαχείριση (πχ προετοιμασία παραγγελιών) και κόστη όπως το web hosting, τη διαφήμιση (που είναι απαραίτητη για να έχετε πωλήσεις) κ.α. Για να είστε σίγουροι ότι δεν θα δυσκολευτείτε στην πορεία, θα πρέπει να έχετε θετική χρηματοοικονομική ροή όταν αποφασίσετε να προχωρήσετε στην δημιουργία του e-shop σας.

To να δημιουργήσετε ένα ισχυρό και αποδοτικό e-shop είναι ένα project από μόνο του. Χρειάζεστε εκτός από online διαφήμιση, ισχυρή παρουσία και στα social media. Σκεφτείτε πως πουλάτε online άρα οι πελάτες σας –τις περισσότερες φορές- είναι online! Η ισχυρή παρουσία στα social media σας βοηθάει να εμπλέξετε με έξυπνους τρόπους τους online πελάτες σας και φυσικά σας δίνει την δυνατότητα να γίνετε γνωστοί σε άλλους πιθανούς πελάτες (prospects).

Το να δημιουργήσετε ένα e-shop δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ούτε μπορεί να θεωρηθεί πως θα λειτουργεί στον «αυτόματο». Θέλει χρόνο, επιμονή αλλά και επένδυση για να μπορέσει να αποδώσει. Αποφύγετε τις έτοιμες λύσεις και δημιουργείστε κάτι μοναδικό που θα ταξιδέψει τους πελάτες σας. Δώστε έμφαση στην εμπειρία που θα βγάζει το e-shop σας και θυμηθείτε πως η επιμονή και η υπομονή το μυστικό της επιτυχίας σας.

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

1 Comment

  1. Ο/Η Θάνος λέει:
    3 Ιανουαρίου 2015 στις 16:09

    Ένα από τα ποιο κρίσιμα ερωτήματα που πρέπει κάποιος να μπορεί να απαντήσει πειστικά είναι το εξής: Γιατί να αγοράσει κάποιος από εμένα; (Γνωστό ως USP – Unique Selling Point στην ορολογία του marketing) Στην Ελληνική αγορά λίγοι είναι αυτοί που έχουν ένα ολοκληρωμένο business plan για την σωστή προώθηση της επιχείρησής τους στο Internet και μπορούν να απαντήσουν στο παραπάνω ερώτημα, δυστυχώς βλέπω προχειρότητα που σε αρκετά online καταστήματα, τα περισσότερα δεν εμπνέουν καμία επιστοσύνη και δεν ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών με αποτέλεσμα να καταλήγουν μόνο σε ένα επιφανειακό “πόλεμο” τιμών και τελικά τα περισσότερα απ’ αυτά αποτυγχάνουν παταγωδώς. Μια επιχείρηση στο Ιντερνετ είναι η προέκταση του φυσικού (offline καταστήματος) εφόσον υπάρχει, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και ο ανταγωνιστής μας ένα κλικ ποιο μακριά, μόνο με σκληρή δουλειά και ολοκληρωμένη στρατηγική αλλά και την επιλογή σωστών συνεργατών (όπου πιστεύω ότι ανήκεις και εσύ) οι πιθανότητες επιτυχίας είναι κατά πολύ μεγαλύτερες.

    Με Εκτίμηση,
    Θάνος

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X