MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Πόσο ξεκάθαρα επικοινωνείτε το επαγγελματικό σας αντικείμενο;

Author Θέμης Σαρανταένας at 12 Φεβρουαρίου 2017
business communication Θέμης Σαρανταένας

Κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για την επιχείρησή σας, επενδύετε σε υποδομές και γνώσεις, κάνετε ενέργειες μάρκετινγκ αλλά και πάλι νιώθετε πως η απήχηση που έχετε στο κοινό που απευθύνεστε, δεν είναι η αναμενόμενη. Αλήθεια, έχετε σκεφθεί ποτέ πως ίσως το πρόβλημα να εντοπίζεται στη βασική επικοινωνία της επιχείρησής σας; Με απλά λόγια, μπορείτε να εξηγήσετε σε έναν άνθρωπο, τι δουλειά κάνετε;

business communication Θέμης Σαρανταένας

Πρώτη δημοσίευση: www.cleaningfed.gr

Από μικρό… μαθαίνεις την αλήθεια!

Το να επικοινωνήσετε την επιχείρησή σας σε ανθρώπους του χώρου σας ή σε ανθρώπους που λόγω προσωπικού ενδιαφέροντος γνωρίζουν το τι ακριβώς προσφέρετε, είναι εύκολο. Έχετε όμως προσπαθήσει να περιγράψετε σε ένα παιδί ή έναν ηλικιωμένο, το τι ακριβώς προσφέρει η επιχείρησή σας; Μη γελάτε! Αυτό αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τεστ για τον αν, το είδος, το αντικείμενο, η φιλοσοφία και γενικότερα το τι ακριβώς κάνετε, γίνεται ευκόλως κατανοητό από όλους! Αν δεν μπορείτε με απλά λόγια να περιγράψετε σε ένα παιδί ή σε έναν άνθρωπο μίας κάποιας ηλικίας, ποιο είναι το επάγγελμά σας και κατ’ επέκταση το αντικείμενο της επιχείρησής σας, τότε μάλλον χρησιμοποιείτε λάθος γλώσσα επικοινωνίας. Δυστυχώς αυτή η λάθος γλώσσα είναι σίγουρο πως αγγίζει και πολλούς άλλους ανθρώπους και εν δυνάμει πελάτες σας! Μάθετε να μιλάτε απλά και να επικοινωνείτε χωρίς περίπλοκες ορολογίες και κώδικες που μόνο οι γνώστες του αντικειμένου σας, μπορούν να κατανοήσουν.

Το προσωπικό σας… γνωρίζει που εργάζεται;

Ίσως κάποτε η απάντηση στο ερώτημα «τι δουλειά κάνεις;», να ήταν απλή. Στις μέρες μας, σχεδόν όλες οι δουλειές έχουν αποκτήσει τέτοια πολυπλοκότητα, ώστε φαντάζει δύσκολο να δοθεί μια μονολεκτική απάντηση στο παραπάνω ερώτημα. Ωστόσο, αυτή η πολυπλοκότητα δεν πρέπει να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για τις επιχειρήσεις που έχουν ένα μεγάλο εύρος προσφερομένων υπηρεσιών, ώστε να αφιερώσουν χρόνο και προσπάθεια και να κωδικοποιήσουν επικοινωνιακά το αντικείμενό τους. Έχω υπάρξει μάρτυρας σε συζήτηση, όπου υπάλληλος εταιρείας, ερωτώμενος από κάποιον τρίτο για το επάγγελμά του, απάντησε: «Digital marketing, αλλά παράλληλα σχεδιάζουμε και ιστοσελίδες, λογότυπα κτλ». Το κτλ περιλαμβάνεται στην απάντησή του! Γιατί; Γιατί πολύ απλά η εταιρεία που εργάζεται, δε φρόντισε να τον ενημερώσει για τον τρόπο με τον οποίο θα επικοινωνεί τις υπηρεσίες που προσφέρει ο ίδιος και επί της ουσίας, η ίδια η επιχείρηση! Αυτό το πρόβλημα υπάρχει σε πολλές επιχειρήσεις που δεν έχουν κωδικοποιήσει επιτυχώς τις υπηρεσίες που προσφέρουν, ώστε με απλές και σαφείς λέξεις να μπορεί ο κάθε υπάλληλος να επικοινωνήσει το αντικείμενο και τις υπηρεσίες της εταιρείας που εργάζεται.

Σταματήστε τους πειραματισμούς!

Το να διαγνώσετε πως η επιχείρησή σας, έχει κάποια επικοινωνιακά προβλήματα, είναι και το πρώτο βήμα για να τα διορθώσετε. Περιμένετε λίγο! Όταν λέω να τα διορθώσετε, δεν εννοώ εσείς ο ίδιος, αλλά ο επαγγελματίας που θα αναλάβει τη συγκεκριμένη εργασία. Είναι σύνηθες χαρακτηριστικό του επιχειρηματία να θεωρεί πως μπορεί να τα κάνει όλα μόνος του, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι καλύτερα να εμπιστευθείτε έναν εξωτερικό συνεργάτη και αυτό το λέω για τον εξής απλούστατο λόγο. Αν επιλέξετε το δρόμο του να διορθώσετε τα επικοινωνιακά σας λάθη μόνοι σας, τότε με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγηθείτε στο να δοκιμάζετε τα νέα σας επικοινωνιακά μηνύματα απευθείας στους πελάτες σας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Οι επικοινωνιακοί πειραματισμοί μίας επιχείρησης απευθείας στο κοινό που απευθύνεται, συνήθως οδηγούν στο σχηματισμό μιας νέας άσχημης επικοινωνιακής εικόνας ή και περισσότερων, καθώς μέχρι να κατασταλάξετε στο πως πρέπει να επικοινωνείτε σωστά την επιχείρησή σας, είναι σίγουρος πως θα κάνετε συνεχείς δοκιμές! Βρείτε και εμπιστευθείτε τον κατάλληλο συνεργάτη ο οποίος θα θέσει εξαρχής τις σωστές επικοινωνιακές βάσεις που θα επιτρέψουν στους ενεργούς και εν δυνάμει πελάτες σας, να καταλάβουν εύκολα όλο το εύρος των υπηρεσιών και των προϊόντων που προσφέρετε!

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X