MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, Προκλήσεις και Νέα Πρότυπα

Author Θέμης Σαρανταένας at 13 Ιουλίου 2025
Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, Προκλήσεις και Νέα Πρότυπα

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo του στο studio του Alpha Radio 989 τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Πωλήσεων κο  Αντώνη Ποταμίτη συζήτησαν για τον ρόλο των πωλήσεων σήμερα.

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, Προκλήσεις και Νέα Πρότυπα

Στην εκπομπή συζητήθηκε η σημερινή ταυτότητα των πωλήσεων και πώς αυτή έχει εξελιχθεί μέσα στον χρόνο. Οι πωλήσεις σήμερα δεν περιορίζονται σε μια απλή ανταλλαγή προϊόντων ή υπηρεσιών, αλλά έχουν μετατραπεί σε μια πολυδιάστατη διαδικασία, όπου η ψυχολογία, η τεχνολογία και η στρατηγική συνυπάρχουν. Ο παραδοσιακός ορισμός των πωλήσεων έχει διευρυνθεί και εστιάζει περισσότερο στην κατανόηση του πελάτη, τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης και την παροχή προστιθέμενης αξίας.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις προκαταλήψεις που εξακολουθούν να συνοδεύουν το επάγγελμα του πωλητή – από την εικόνα του «πιεστικού» επαγγελματία, μέχρι την παρεξήγηση ότι οι πωλήσεις βασίζονται αποκλειστικά σε έμφυτο ταλέντο. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι το χάρισμα από μόνο του δεν αρκεί. Οι επιτυχημένοι πωλητές του σήμερα συνδυάζουν μεθοδολογία, πειθαρχία και συνεχές upskilling, σε ένα περιβάλλον που αλλάζει διαρκώς.

Αναλύθηκε επίσης το αν οι πωλήσεις είναι τέχνη ή επιστήμη – ή μήπως ένα σύστημα που απαιτεί προσήλωση, συνέπεια και συνεχή αναπροσαρμογή. Σε κάθε περίπτωση, η ανάγκη για ισχυρά soft skills παραμένει αδιαπραγμάτευτη: ενεργητική ακρόαση, συναισθηματική νοημοσύνη, διαχείριση αντιρρήσεων και επικοινωνιακή ευστροφία είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που απαιτεί η εποχή.

Καθοριστικό ρόλο παίζει και η κατανόηση της ψυχολογίας του πελάτη – όχι επιφανειακά, αλλά σε βάθος. Η ικανότητα να “διαβάσει” κανείς τις ανάγκες, τις ανασφάλειες ή ακόμα και την αντίσταση ενός πελάτη, αποτελεί σήμερα θεμέλιο επιτυχημένων πωλήσεων. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμη και οι πιο έμπειροι πωλητές συχνά υποπίπτουν σε “τυφλές γωνίες”, όπως η υπερεκτίμηση της δικής τους πρότασης αξίας ή η παραμέληση των σημάτων που στέλνει η αγορά.

Μεγάλο μέρος της συζήτησης επικεντρώθηκε στο πώς έχει επηρεάσει η ψηφιακή πληροφορία και η τεχνητή νοημοσύνη τη λειτουργία του sales funnel. Η παραδοσιακή γραμμική διαδρομή έχει αντικατασταθεί από ένα πιο σύνθετο, κυκλικό μοντέλο, όπου η πληροφορία είναι άφθονη και ο πελάτης συχνά πιο ενημερωμένος από ποτέ. Το μοντέλο των πωλήσεων δεν είναι πια απλώς B2B ή B2C — έχει αναπτυχθεί ένα ενδιάμεσο, το συμβουλευτικό μοντέλο, που απαιτεί βαθύτερη τεχνογνωσία, μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και πολύ υψηλότερη αξία ανά επαφή.

Η σημασία του storytelling αναδείχθηκε ως ένα από τα πλέον αποτελεσματικά εργαλεία. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, το storytelling δεν είναι απλώς αφηγηματική τεχνική, αλλά μέσο επιρροής, διαφοροποίησης και σύνδεσης με τον πελάτη. Φυσικά, απαιτεί ισορροπία, γιατί αν ξεφύγει από το πλαίσιο της αξίας, μπορεί να λειτουργήσει αποπροσανατολιστικά ή να θεωρηθεί υπερβολή.

Έγινε ιδιαίτερη μνεία στην πρόκληση της διαχείρισης «δύσκολων» πελατών – αυτών που από την πρώτη στιγμή δείχνουν αρνητική διάθεση ή αντίσταση. Εκεί, η ψυχραιμία, η εστίαση στις ανάγκες αντί στην αντίδραση, και η μη προσωπική αντιμετώπιση του αρνητισμού είναι κρίσιμες δεξιότητες.

Τέλος, τονίστηκε ότι ακόμη και μια αποτυχημένη πώληση μπορεί να αποτελέσει επένδυση – εφόσον διαχειριστεί σωστά. Η διατήρηση επαφής, η συνέπεια και η καλλιέργεια σχέσης μπορούν, συχνά, να μετατρέψουν την “ήττα” του σήμερα σε τη «νίκη» του αύριο.

Κλείνοντας, συζητήθηκε η πρόκληση της εκπαίδευσης ομάδων πωλήσεων με διαφορετικά επίπεδα εμπειρίας. Ο επιτυχημένος συντονισμός δεν βασίζεται σε ενιαίο μοντέλο, αλλά απαιτεί εξατομικευμένη προσέγγιση, coaching ανά προφίλ και δημιουργία κοινής κουλτούρας, με βάση τη συνέπεια, την ευθύνη και τη συνεχή μάθηση.

Ο Θέμης Σαρανταένας, κάθε εβδομάδα με τη βοήθεια έμπειρων επαγγελματιών της αγοράς, μοιράζεται πρακτικές και δοκιμασμένες τεχνικές που οι επιχειρηματίες μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα. Μέσα από απλή και κατανοητή γλώσσα, δίνονται συγκεκριμένα παραδείγματα και συμβουλές, με στόχο να προσφέρουν πραγματική αξία στους επιχειρηματίες. Η εκπομπή στοχεύει να λειτουργήσει ως εργαλείο ανάπτυξης για τους επιχειρηματίες, βοηθώντας τους να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να ξεχωρίσουν στον σύγχρονο ανταγωνιστικό κόσμο.

Η εκπομπή, την οποία επιμελείται και παρουσιάζει ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας, μεταδίδεται ζωντανά κάθε Σάββατο από τις 18:00 έως τις 19:00 στο Alpha Radio 98,9 FM by Alpha.

AlphaRadio989 · Θέμης Σαρανταένας 12-07-25

Ενδιαφέροντα άρθρα

Από το TikTok στο ταμείο: Το περιεχόμενο που μετατρέπει
13 Ιουλίου 2025

Από το TikTok στο ταμείο: Το περιεχόμενο που μετατρέπει


Διαβάστε περισσότερα
Η ειλικρίνεια στο επιχειρείν
12 Ιουλίου 2025

Η ειλικρίνεια στο επιχειρείν


Διαβάστε περισσότερα
Γλώσσα Σώματος: το εργαλείο για εύκολες πωλήσεις
7 Ιουλίου 2025

Γλώσσα Σώματος: το εργαλείο για εύκολες πωλήσεις


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X