H αξία και το impact του τμήματος Customer Support – Novibet
Με αφορμή, λοιπόν, την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που γιορτάζεται κάθε πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας προσκαλεί στο studio της Athens Voice την Customer Support Director της Novibet, Αφροδίτη Πίνα, και συζητούν πώς μια Tech εταιρία, 100% πελατοκεντρική εφαρμόζει με επιτυχία τις τεχνικές εξυπηρέτησης των πελατών της.
Η στήλη Business & Marketing Tips (marketing podcasts) της Athens Voice είναι μια επιχειρηματική ενότητα όπου ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με απλά λόγια και βατές έννοιες: tips, ιδέες και προτάσεις που μπορούν να βοηθήσουν κάθε επιχειρηματία ή ελεύθερο επαγγελματία να βελτιώσει τις επιχειρηματικές πρακτικές του.
Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την Ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.
Ακούστε το podcast στο site της Athens Voice εδώ.
Τα podcasts αυτά αποτελούν την εξέλιξη των Marketing Podcasts που ξεκίνησε το 2012 ο Θέμης Σαρανταένας και σήμερα ξεπερνούν τα 300. Μπορείτε να τα βρείτε όλα εδώ.