Παγκύπριο Συνέδριο για τις Επιχειρήσεις Κομμωτηρίων
![Παγκύπριο Συνέδριο για τις Επιχειρήσεις Κομμωτηρίων Θέμης Σαρανταένας](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2013/10/Sinedrio_3-1.png)
Συμμετοχή του Συμβούλου Μάρκετινγκ και ανάπτυξης Μικρών Επιχειρήσεων στο Παγκύπριο Συνέδριο για τις Επιχειρήσεις Κομμωτηρίων στις 7 Νοεμβρίου 2013 στην Κύπρο.
Το συνέδριο αποτελεί ένα ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ επιβίωσης των κομμωτηρίων εν καιρώ οικονομικής ύφεσης.
Στόχος του είναι να ενημερώσει και να προτείνει λύσεις στους ιδιοκτήτες και διευθυντές κομμωτηρίων για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στη διαχείριση των κομμωτηρίων τους, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους γνώσεων και δεξιοτήτων. Η ορθή λειτουργία μίας επιχείρησης προϋποθέτει τη συστηματική στοχοθέτηση, την παρακολούθηση των οικονομικών της μεγεθών, τη συνεπή παρακολούθηση των εσόδων/εξόδων και άλλα. Μέσα από την κατανόηση των προβλημάτων και τον εντοπισμό των κινδύνων βιωσιμότητας, οι ιδιοκτήτες και διευθυντές κομμωτηρίων θα πρέπει να αποφασίσουν για τα επόμενα βήματα που θα ακολουθήσουν για να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν και την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Θα πρέπει να δώσουν, επίσης, μεγάλη σημασία στην οικονομική διαχείριση της επιχείρησής, στις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ και να εφαρμόσουν λογισμικά συστήματα πληροφορικής που μπορούν να βελτιώσουν και να οργανώσουν καλύτερα την επιχείρησή τους έναντι του ανταγωνισμού.
Θέμα Ομιλίας:
Το μάρκετινγκ εν καιρώ κρίσης στην επιχείρηση «κομμωτήριο»
Η σημερινή οικονομική κρίση έχει οδηγήσει τους καταναλωτές σε νέες αγοραστικές συμπεριφορές. Η κατανάλωση, όμως, δεν έχει τελειώσει! Έχει απλώς αλλάξει μορφή. Το μυστικό της επιτυχίας κάθε επιχειρηματία κομμωτή είναι να γνωρίσει το νέο καταναλωτή και τον κερδίσει. Μέσα από μια πιο σύγχρονη ματιά θα δούμε τη νέα ψυχολογία του καταναλωτή, θα γνωρίσουμε τον καινούργιο τρόπο προσέγγισης και διατήρησής του με έξυπνες τεχνικές μάρκετινγκ: Αναπτύσσοντας νέες υπηρεσίες, συνεργασίες (networking) και δημιουργώντας μια νέα, αλλά και διαφορετική επικοινωνιακή προσέγγιση.
Για περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές δείτε εδώ.