MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Όσο έχω φωνή, θα στο τραγουδάω. Ανακαλύψτε το Brand Voice σας (αλλά και το Brand Identity).

Author Θέμης Σαρανταένας at 17 Φεβρουαρίου 2020
Ανακαλύψτε το Brand Voice σας

Brand Identity

Brand Identity, δηλαδή ταυτότητα της μάρκας. Τι είναι και πόσο αναγκαία είναι για εσάς, τον μικρομεσαίο επιχειρηματία; Η απάντηση είναι ότι η ταυτότητα της μάρκας είναι τόσο αναγκαία όσο η αστυνομική σας ταυτότητα. Και όπως ακριβώς το δελτίο ταυτότητάς σας έχει σε γενικές γραμμές μια σωστή περιγραφή για εσάς (ΟΚ, ίσως να κλέψατε 1-2 πόντους στο ύψος), αυτό πρέπει να συμβαίνει και με το Brand Identity.

Ανακαλύψτε το Brand Voice σας

Πρώτη δημοσίευση του άρθρου μου: startup.gr

O ορισμός του Brand Identity

Ήδη σκέφτεστε από μέσα σας “δώσε μου έναν ορισμό για το Brand Identity”! Ορίστε λοιπόν ο ορισμός, κατευθείαν από την Investopedia (τη Wikipedia των επιχειρήσεων):

Brand Identity είναι όλα τα εκείνα τα στοιχεία, όπως το λογότυπο, τα χρώματα, ο σχεδιασμός, το σλόγκαν, το ύφος επικοινωνίας κλπ που θα οδηγήσουν τον καταναλωτή στην άμεση αναγνώριση της μάρκας και των προϊόντων της (Brand Recognition) καθώς και στην εικόνα που σχηματίζει για αυτήν (Brand Image).

Παραδείγματα:

  • Το αστέρι της Mercedes Benz.
  • Οι χρυσές αψίδες των McDonalds.
  • O Bibendum, ο άνθρωπος – λάστιχο της Michelin.
  • Η ελβετική σημαία, πάνω σχεδόν σε κάθε ελβετικό προϊόν (ίσως, με την εξαίρεση του Roger Federer).
  • Και κυριολεκτικά, χιλιάδες ακόμα.

Δεν είμαι Mercedes ή McDonalds! Τα χρειάζομαι όλα αυτά;

Περισσότερο από όσο νομίζετε. Θα σας το πω αλλιώς. Εάν μπείτε σε μια διαφημιστική εταιρεία που χειρίζεται ένα μεγάλο πολυεθνικό πελάτη, θα παρατηρήσετε στα γραφεία των Account Directors και των Art Directors, τεράστια εγχειρίδια εκατοντάδων σελίδων, τα λεγόμενα “Brand Manuals” των διεθνών μαρκών.

Εάν τα ξεφυλλίσετε θα δείτε ότι περιλαμβάνουν, με ακρίβεια χιλιοστού, το πώς πρέπει να χρησιμοποιείται το λογότυπο της μάρκας με όλα τα “do’s” και τα “don’ts”. Και εάν αυτό είναι το αναμενόμενο για μάρκες πασίγνωστες στην υφήλιο, όπως η ΙΚΕΑ και η Toyota, δεν θα έπρεπε να είναι και ο κανόνας για εσάς που έχετε ένα φυσικοθεραπευτήριο (αλλά ονειρεύεστε να φτιάξετε αλυσίδα);

Τα τρία θανάσιμα αμαρτήματα

Λόγω της εντροπίας, όλα τα συστήματα οδεύουν, σε βάθος χρόνου προς την αταξία και το χάος. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά για τις επιχειρήσεις. Το πρώτο θύμα αυτής της πορείας είναι πάντα το brand identity. Μάθετε να αναγνωρίζετε και να αποφεύγετε νωρίς τα 3 “θανάσιμα αμαρτήματα”:

Ασυνέπεια

Όταν το λογότυπό σας αλλάζει χρώματα κατά το δοκούν, όταν έχετε άλλο σλόγκαν στα εταιρικά σας αυτοκίνητα και άλλο στο site σας, κάτι δεν πάει καλά. Προσπαθήστε να είστε πάντα συνεπείς.

Έλλειψη εταιρικής κουλτούρας

Η μάρκα σας έχει μια ιστορία και μία φιλοσοφία. Όταν προσλαμβάνετε νέα στελέχη, χωρίς να εμφυσήσετε σε αυτά το πνεύμα και τη διαφορετικότητά σας, στην ουσία είναι σαν να δίνετε τα κλειδιά της επιχείρησης σε ξένους. Εκπαιδεύστε τον κόσμο σας!

Αδράνεια

Δεν χρειάζεται να είστε μία επιχείρηση εκατοντάδων χιλιάδων ατόμων για να γίνετε δύσκαμπτοι και αδρανείς. Ακόμα και μια μικρομεσαία επιχείρηση 3 ανθρώπων μπορεί να μετατραπεί σε βασίλειο απραξίας και αναβλητικότητας. Τίποτα χειρότερο από αυτό για το Brand Identity σας. Μην αδρανείτε ποτέ. Καλύτερα να κινηθείτε προς μία νέα κατεύθυνση λάθος, παρά να μείνετε για πάντα στα παλιά.

Brand Voice

Και μετά το Brand Identity, το Brand Voice. Και αφού σας… έχω καλομάθει (ελπίζψ όχι κουράσει!) με τους ορισμούς, ας δούμε τι είναι το Brand Voice. Πρόκειται για τον τρόπο με τον οποίο μιλάτε στους πελάτες σας, όταν επικοινωνείτε (προφορικά ή μη) μαζί τους. Το Brand Voice αντανακλά την προσωπικότητα της επιχείρησής σας, πρέπει να είναι συνεπές και να μην αλλάζει.

Παράδειγμα

Καθώς αναφέρθηκα πριν στον Roger Federer, ας δούμε το Brand Voice που χρησιμοποιεί η Rolex σε ένα από τα διαφημιστικά της μηνύματα με τον μεγάλο Ελβετό πρωταθλητή:

“Why this watch? This watch is an icon of impossible achievement. Grace under pressure. Battles endured. Champions crowned and records broken. It doesn’t just tell time. It tells history.”

Απλά, τέλειο.

Πώς θα βρω το δικό μου Brand Voice;

Ξέρω τι σκέφτεστε: “Μα δεν είμαι η Rolex! Πώς θα βρω και εγώ ένα τέτοιο Brand Voice;”. Δεν χρειάζεται να βρείτε το Brand Voice της Rolex. Θα βρείτε καλύτερο!

Ξεκινήστε, εφαρμόζοντας τις παρακάτω απλές συμβουλές:

  • Προσωποποιήστε το brand σας. Εάν ήταν άνθρωπος τι θα ήταν; Nerd με γυαλιά; Alpha Male με ζεϊμπεκιές; Μην προσπαθείτε να είστε κάτι άλλο από αυτό που είστε. Το Brand Voice σας θα ακουστεί εντελώς ψεύτικο.
  • Βρείτε 3 θετικές λέξεις που χαρακτηρίζουν το brand σας. Για παράδειγμα, “δημιουργικός, εργατικός, αισιόδοξος”. Δουλέψτε πάνω σ’ αυτές. Φτιάξτε ένα δένδρο από αυτές τις βασικές έννοιες, βρίσκοντας ακόμη περισσότερες λέξεις.
  • Φτιάξτε ένα πίνακα με τα dos και don’ts του δικού σας Brand Voice. Για παράδειγμα, εάν ήσασταν η Rolex, σίγουρα τα don’ts θα έλεγαν “μη χρησιμοποιείτε ποτέ αργκό ή εκφράσεις της μόδας. Αφήστε το στη Nike!”
  • Βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει την επικοινωνία σας έχουν κάνει κτήμα τους το Brand Voice σας. Από τον σύμβουλο μάρκετινγκ και τον κειμενογράφο μέχρι τον τυπογράφο, κανείς δεν πρέπει να σας “κρεμάσει” κάνοντας κάτι άλλο από αυτό που έχετε στο νου. Μιλήστε τους και εξηγήστε τους επακριβώς ποιο είναι το δικό σας Brand Voice.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X