📺 Οι σύγχρονες τάσεις στις ιστοσελίδες των επιχειρήσεων

Στο επεισόδιο αυτό της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio τον Head Digital Marketer Σπύρο Ανδριόπουλο συζητούν για τις σύγχρονες τάσεις στις ιστοσελίδες.
Στη σύγχρονη επιχειρηματική κοινότητα, η ιστοσελίδα έχει εξελιχθεί σε ένα αναγκαίο εργαλείο για την επιτυχία των επιχειρήσεων. Η ψηφιακή παρουσία προσφέρει στις επιχειρήσεις μια παγκόσμια πλατφόρμα για την προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών τους σε δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως. Μια καλά σχεδιασμένη και λειτουργική ιστοσελίδα μπορεί να δημιουργήσει μια θετική εμπειρία για τους επισκέπτες, αυξάνοντας έτσι την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία της επιχείρησης.
Σύμφωνα με μια έρευνα της Focus Bari, το 95% των Ελλήνων βρίσκεται σήμερα συνδεδεμένο στο διαδίκτυο για τρεις βασικούς λόγους: πρώτον, το 87% του πληθυσμού χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα, δεύτερον, το 77% αποστέλλει ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τρίτον, το 76% κάνει online αγορές. Από την πλευρά των επιχειρήσεων, το 98,9% των ελληνικών επιχειρήσεων έχει παρουσία στο διαδίκτυο, αλλά μόνο το 62% διαθέτει δική της ιστοσελίδα.
Κατά τη συζήτηση εξετάστηκε η σημασία της δημιουργίας μιας εμπειρίας χρήστη, παρέχοντας τεχνικές συμβουλές για τη βελτίωση της ταχύτητας, της πλοήγησης και του σχεδιασμού. Αναλύθηκαν τα στάδια που απαιτούνται για τη δημιουργία μιας επιχειρηματικής στρατηγικής, καθώς και οι διαφορές μεταξύ ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop), με έμφαση στο επιχειρηματικό μοντέλο κάθε επιχείρησης. Επιπλέον, αναφέρθηκαν οι δείκτες αξιολόγησης της απόδοσης μιας ιστοσελίδας και παρουσιάστηκαν επιλογές προώθησης της ιστοσελίδας με συγκεκριμένα παραδείγματα και κόστος.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more” του ONE Channel ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και τον κλάδο του μάρκετινγκ, με σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στην εκπομπή παρουσιάζονται βασικές επιχειρηματικές αρχές και τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις αυτές να αναπτυχθούν. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα και έχει χορηγούς επικοινωνίας τους Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr. Παρέχει χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αισιόδοξη προσέγγιση και κατά τάση της ανάπτυξης, αντιστέκοντας στις αρνητικές ειδήσεις της καθημερινότητας.