MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Οι πωλήσεις έχουν πολλά μυστικά. Αποκαλύπτουμε 4.

Author Θέμης Σαρανταένας at 12 Ιανουαρίου 2022
Οι πωλήσεις έχουν πολλά μυστικά. Αποκαλύπτουμε 4.

Κάθε κλάδος της ανθρώπινης δραστηριότητας έχει τα μυστικά του. Κάποια είναι επτασφράγιστα. Εάν είσαστε ταχυδακτυλουργός για παράδειγμα, είναι σίγουρο ότι δεν θα αποκαλύπτατε ποτέ το μυστικό του πώς περάσατε πριονοκορδέλα την ξανθιά βοηθό σας, παρά μόνο εάν σας καλούσαν στο δικαστήριο.

Οι πωλήσεις έχουν πολλά μυστικά. Αποκαλύπτουμε 4.

Άλλα μυστικά, όπως για παράδειγμα τα στρατιωτικά, οφείλουν να παραμένουν καλά κρυμμένα για λόγους εθνικής ασφάλειας. Είναι σίγουρα καλύτερο να ξέρουν μόνο εκείνοι που πρέπει, σε ποιο σημείο του Αιγαίου βρίσκονται τα 4 αόρατα υποβρύχια Type 214 της κλάσης Παπανικολής.

Όμως, όσον αφορά τα μυστικά των πωλήσεων, όσο περισσότερο διαδίδονται, τόσο καλύτερο για όλους. Για την αγορά, για τον entrepreneur και, φυσικά, για τον καταναλωτή που απολαμβάνει καλύτερη ποιότητα και υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών. Δείτε 4 μυστικά πωλήσεων στο άρθρο μου που ακολουθεί.

Μυστικό #01. Ο πελάτης δεν είναι excel sheet

Σας έχω νέα. Παρά τις αναλύσεις, παρά τις ποιοτικές και ποσοτικές έρευνες, παρά τους αλγόριθμους, παρά την έκρηξη Artificial Intelligence, παρά όλα αυτά, ο πελάτης είναι άνθρωπος. Είναι ένας άνθρωπος που θα αγοράσει το προϊόν που οραματίστηκε, δημιούργησε, συσκεύασε και προώθησε ένας άλλος άνθρωπος.

Μην συγχέετε το μέσο (την επίδραση και τη σημασία της τεχνολογίας) με τον στόχο (που είναι πάντα ο άνθρωπος). Το e-shop σας δεν πρόκειται ποτέ να πουλήσει από μόνο του, όσο τεχνολογικά προηγμένο και αν είναι. Αυτό το ωραίο avatar που βάλατε στο site σας με τα χαρακτηριστικά της κόρης σας και τη φράση “Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;” απαιτεί κάποιον ανθρώπινο χειριστή (ευκαιρία να μπει και η κόρη στη δουλειά).

Στην ανθρώπινη ιστορία, οι πωλήσεις υπάρχουν εδώ και περίπου 10.000 χρόνια από τότε που κάποιος πρωτοπόρος entrepreneur επιχείρησε να ανταλλάξει ένα βοοειδές με ένα κομμάτι γης. Σε αυτές τις 330 περίπου γενιές του επιχειρείν, οι 329 ξεκινούσαν με την παραδοχή ότι ο πελάτης είναι άνθρωπος. Κάντε το και εσείς!

Μυστικό #02. Ρωτώντας πας στην πώληση

Λένε ότι ρωτώντας πας στην Πόλη. Πλέον με το GPS αυτό δεν είναι απαραίτητο. Όμως για να πας στην πώληση, το να ρωτάς είναι υπεραπαραίτητο! Όσο εξαιρετικό και αν είναι το προϊόν ή η υπηρεσία σας, δεν θα ξεχωρίσετε ποτέ το υπαρκτό από το επιθυμητό δυναμικό του, εάν δεν ρωτάτε συχνά και επανειλημμένα τους πελάτες σας.

Γίνετε “κακοί”, αμείλικτοι με το προϊόν σας. Μην προσπαθήσετε να το προφυλάξετε με “άσφαιρες” ερωτήσεις, σαν πάνελ φιλικών δημοσιογράφων προς πολιτικό. Προτιμήστε το “τι δεν σας αρέσει” από το “τι σας αρέσει”. Συνεχίστε με το “γιατί δεν θα το ξαναπάρετε” από το “γιατί θα το ξαναπάρετε”. Και ούτω καθεξής.

Μυστικό #03. Μάθετε το προϊόν σας απ’ έξω και ανακατωτά

Εάν έχετε αλυσίδα κομμωτηρίων, με καλή φήμη για την εξειδίκευση στο χρώμα, δεν υπάρχει λόγος να γνωρίζετε τη μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη στη ζώνη του Ευρώ με συνυπολογισμό 6μηνου Euribor και spread και επαναφοράς του γερμανικού ΦΠΑ στην κανονική του τιμή. Όμως, είστε πραγματικά υποχρεωμένοι να ξέρετε απ’ έξω και ανακατωτά οτιδήποτε αφορά το χρώμα.

Θα σας πω ένα απλό “μυστικό μέσα στο μυστικό” για το παραπάνω. Ας υποθέσουμε ότι παίρνετε μέρος σε μία μεγάλη έκθεση, διοργάνωση, συνέδριο κλπ που αφορά τον κλάδο σας και το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν νιώθετε ότι μπορείτε να είστε ομιλητής σε αυτό το event, να περιγράψετε το τι προσφέρετε και να απαντήσετε στις ερωτήσεις του κοινού άφοβα, τότε “το έχετε”.

Μυστικό #04. Πώληση χωρίς follow up δεν είναι πώληση

Η στιγμή της πώλησης είναι απολαυστική, μοναδική και, κάποιες φορές ιστορική (όταν για παράδειγμα κάνετε τη μεγαλύτερη συμφωνία στην ιστορία της επιχείρησης ή την πρώτη συμφωνία με αγοραστή από άλλη ήπειρο). Ωστόσο, μην μείνετε στη σαμπάνια της στιγμής. Πώληση χωρίς follow up δεν είναι πώληση.

Ο πελάτης σας δεν παύει να είναι πελάτης σας μετά την αγορά ή την υπογραφή του συμβολαίου. Στην πραγματικότητα μάλιστα, θα ενοχληθεί ιδιαίτερα εάν νιώσει ότι αφού η “δουλειά έγινε” το status του υποβιβάστηκε. Αντίθετα, το ενθουσιώδες follow up (επειδή είναι σπάνιο) θα οδηγήσει και σε ενθουσιώδεις κριτικές του πελάτη σας από το TrustPilot μέχρι το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς του. Κάντε follow up και θα ακολουθήσει κέρδος.

Καλή επιτυχία!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X