MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Οι πελάτες θέλουν τον ουρανό με τ’ άστρα

Author Θέμης Σαρανταένας at 3 Απριλίου 2023
Οι πελάτες θέλουν τον ουρανό με τ’ άστρα.

Θέστε εσείς τις προσδοκίες τους και αποφύγετε σοβαρά προβλήματα.

Το θέλουν φθηνό και το θέλουν καλό. Το θέλουν αμέσως και το θέλουν ατσαλάκωτο. Το θέλουν καινούριο και το θέλουν συλλεκτικό. Το θέλουν με έκπτωση και το θέλουν με δόσεις. Το θέλουν όπως στη διαφήμιση και το θέλουν και προσωποποιημένο. Α! Και το θέλουν και με την υπογραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο.

Οι πελάτες θέλουν τον ουρανό με τα άστρα και αν δεν πάρετε τα μέτρα σας, θέτοντας εσείς τις προσδοκίες τους, δεν θα σταματήσουν ποτέ. Δείτε γιατί πρέπει να το κάνετε στο άρθρο μου που ακολουθεί.

Οι πελάτες θέλουν τον ουρανό με τ’ άστρα.

Τι σημαίνει διαχείριση προσδοκιών;

Οι προσδοκίες των πελατών σας έχουν πολλές μορφές. Υπάρχουν προσδοκίες που αφορούν την ποιότητα, τον χρόνο παράδοσης, την εξυπηρέτηση, την εμφάνιση των υπαλλήλων σας στο φυσικό κατάστημα, την καθαριότητα, και σχεδόν οτιδήποτε μπορεί να κριθεί και να βαθμολογηθεί.

Καθώς οι προσδοκίες των πελατών επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την απόφαση να ψωνίσουν από εσάς και όχι από τους άμεσους ανταγωνιστές σας, δεν πρέπει ποτέ να δημιουργείτε μία εικόνα που να υπόσχεται παραπάνω από ό,τι προσφέρετε στην πραγματικότητα.

Αυτό σημαίνει μία απλή λίστα κανόνων:

  • Ορίστε τους χρόνους παράδοσης και τηρήστε τους σαν εορτολόγιο. Εάν η παράδοσή σας λέει “σε 2 εργάσιμες ημέρες”, πρέπει να είναι ακριβώς αυτό.
  • Εξηγείτε πάντα αναλυτικά την κατάσταση, την προέλευση, τη συντήρηση αν χρειάζεται, ή την ημερομηνία λήξης των προϊόντων σας, τόσο στο φυσικό όσο και στο διαδικτυακό σας κατάστημα. Με 2 λέξεις “ετικέτες παντού”.
  • Ελέγξτε τους όρους πληρωμής που δίνετε στους πελάτες σας; Είναι κατανοητοί; Είναι πιο διάφανοι κι απ’ το γάργαρο νερό; Εάν όχι, ξαναγράψτε τους τώρα.
  • Μελετήστε όλες τις πολιτικές σας – και δεν εννοώ τις πολιτικές σας πεποιθήσεις. Τι πολιτική επιστροφών έχετε; Μήπως δεν επιστρέφετε χρήματα και αλλάζετε απλά αντικείμενα; Μήπως δεν εξυπηρετείτε κάποιους ανθρώπους λόγω ειδικών καταστάσεων; Έχετε πολιτική σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να φωτογραφηθεί στο κατάστημά σας; Έχετε πολιτική Covid; Φροντίστε να έχετε πολιτικές και κανόνες ορθής λειτουργίας για τα πάντα, μέχρι και για το περιβαλλοντικό σας αποτύπωμα.

Τι πετυχαίνετε

Τι πετυχαίνετε όμως θέτοντας εσείς τους “κανόνες του παιχνιδιού” για τις προσδοκίες των πελατών σας; Δείτε παρακάτω.

#01. Δεν είστε ποτέ υπόλογοι

Υπάρχει μία σημαντική μερίδα “κακών πελατών”, περί το 10%, που θα αναζητήσει κάθε πιθανό κενό στη λειτουργία σας προς όφελός της. Οτιδήποτε δεν επεξηγείται ρητά ή δεν περιγράφεται λεπτομερώς στην πολιτική της εταιρείας σας, αποτελεί έδαφος για να διαστρεβλωθεί εις βάρος σας και να οδηγήσει σε καταγγελία σε διάφορους συλλόγους προστασίας καταναλωτών, ραδιοφωνικούς σταθμούς, ή, ακόμη και στην Τατιάνα.

Εάν όμως έχετε ορίσει εσείς τις προσδοκίες του πελάτη, τότε δεν είστε ποτέ υπόλογοι, αλλά αντίθετα, είναι ο πελάτης σας. Ας δούμε την πολιτική επιστροφών ως παράδειγμα. Πολλές εταιρείες δημιουργούν παράθυρο 30 ημερών για επιστροφή προϊόντων μετά την αγορά. Ορίστε αυτήν την πολιτική από την αρχή ΕΜΦΑΝΩΣ, στο site, στο email, στην απόδειξη κλπ. Έτσι, θα έχετε πολύ λιγότερα παράπονα σχετικά με την προσπάθεια επιστροφής προϊόντος που υπερβαίνει το όριο των 30 ημερών.

#02. Κρατάτε τους πελάτες προσγειωμένους

Όταν ορίζετε από την αρχή τις προσδοκίες των πελατών σας μέσα από ξεκάθαρες πολιτικές, τους κρατάτε προσγειωμένους. Ξέρουν τι να περιμένουν από εσάς και εντέλει το εκτιμούν. Εάν όμως είστε ασαφείς και τα μηνύματά σας είναι διφορούμενα, ή, ακόμη χειρότερα, σπάνια πραγματοποιήσιμα (“στην πόρτα σου σε 1 ώρα!”), τότε το μόνο που πετυχαίνετε είναι να δημιουργείτε απίστευτα υψηλές προσδοκίες.

Όταν όμως φτάσει η στιγμή που δεν θα μπορέσετε να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες που (κακώς) δημιουργήσατε, τότε θα αρχίσουν και τα προβλήματα. Για να κερδίσετε ένα πελάτη σε μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή, έχετε πλέον να αντιμετωπίσετε έναν θυμωμένο ή και εξαγριωμένο, πολλές φορές για πάντα, πελάτη που μπαίνει κάθε μέρα και σας “στολίζει” στο Facebook ή στο Instagram.

#03. Δείχνετε συνέπεια

Οι πελάτες αρέσκονται στη συνέπεια από την πλευρά μίας μάρκας τόσο από την πλευρά της ποιότητας των προϊόντων ή υπηρεσιών της (λέγε με Apple, Tesla, Aegean Airlines και πολλά ακόμη) όσο και από την πλευρά των πολιτικών τους. Ένα συγκεκριμένο σετ κανόνων που δεν αλλάζουν ποτέ “εν μία νυκτί”, ιδιαίτερα στην τιμολογιακή πολιτική, κάνει μακροπρόθεσμα τη διαφορά. Για τον πελάτη σας είναι απλά τα πράγματα: εάν είστε συνεπής, θα παραμείνει αγοραστής.

#04. Κάνετε εξαιρετική εντύπωση όταν ξεπερνάτε τις προσδοκίες!

Τέλος, ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους για να θέσετε συγκεκριμένες προσδοκίες στους πελάτες σας είναι ότι σας δίνεται η δυνατότητα να τις ξεπεράσετε. Εάν για παράδειγμα, ο χρόνος παράδοσης προς τον πελάτη ορίζεται στις 6 εργάσιμες, όταν εσείς καταφέρνετε να παραδώσετε σε 3 εργάσιμες, θα έχετε κερδίσει όχι μόνο την εμπιστοσύνη και το “μπράβο” του πελάτη αλλά, σχεδόν σίγουρα, και μία δεύτερη παραγγελία.

Επιπλέον, όταν ξεπερνάτε τις προσδοκίες, δίνετε κίνητρο όχι μόνο στους πελάτες σας, αλλά και σε όλο το δικό σας σύστημα ανθρώπων που βλέπει τη σκληρή δουλειά του να ανταμείβεται, να προσπαθήσει ακόμη περισσότερο. Στο τέλος της ημέρας, όλοι κερδίζουν.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Η εμπειρία του πελάτη είναι η πρόκληση του μέλλοντος.
7 Ιουλίου 2025

CX. Τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν.


Διαβάστε περισσότερα
Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.
27 Ιουνίου 2025

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.


Διαβάστε περισσότερα
3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X