MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Οι εγγραφές στις Σχολές Χορού εν μέσω κρίσης

Author Θέμης Σαρανταένας at 5 Ιανουαρίου 2012
Μάρκετινγκ Σχολών Χορού Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Η οικονομική κρίση δεν θα εξαφανίσει τις εγγραφές στις Σχολές. Ακόμη και αν μειωθούν, θα υπάρχει πάντα εκείνος που θα πείσει τους υποψήφιους μαθητές ότι έχει κάτι διαφορετικό να προσφέρει. Σε αυτή την κατάσταση η επιβίωση της επιχείρησης, είναι ευκαιρία για να δώσει μεγάλη αξία στο μέλλον. Μην ξεχνάτε ότι η κρίση δεν θα κρατήσει για πάντα…

Μάρκετινγκ Σχολών Χορού Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Πρώτη δημοσίευση: 5 Ιανουαρίου 2012 στο www.dancepress.gr

Η κρίση της Ελληνικής Οικονομίας έχει ξυπνήσει το ανθρώπινο ένστικτο της επιβίωσης και έχει οδηγήσει στην αλλαγή της συμπεριφοράς του καταναλωτή, καθώς και στην αλλαγή των προτεραιοτήτων του. Βάσει των ερευνών ο καταναλωτής για να αντεπεξέλθει, θα ακυρώσει ταξίδια και διακοπές, θα κάνει λιγότερες δαπάνες για βελτιώσεις στο σπίτι, θα μειώσει τις αγορές πολυτελών προϊόντων, θα περιορίσει τις δαπάνες διασκέδασης και υπηρεσιών και τέλος θα μειώσει τα έξοδα για ένδυση και προσωπική περιποίηση (κομμωτήριο, αισθητικός, εκμάθηση χορού, γυμναστήριο, κλπ).

Μάρκετινγκ Σχολών Χορού Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Αυτό το φαινόμενο δεν αποτυπώνεται μόνο στις έρευνες, αλλά και στη συνεχιζόμενη μείωση του τζίρου των περισσοτέρων επιχειρήσεων προϊόντων και υπηρεσιών. Οι καταναλωτές αλλάζουν καταναλωτική συμπεριφορά γιατί νιώθουν ανασφαλείς για το μέλλον της οικονομίας, νιώθουν ακάλυπτοι γιατί έχει μειωθεί το διαθέσιμο εισόδημά τους, γιατί μερικοί έχουν μείνει χωρίς εργασία και γιατί έχει μειωθεί η αξία των καταθέσεών και των ακινήτων τους.

Έτσι το αβέβαιο περιβάλλον και η καθημερινή αστάθεια λειτουργούν ως κινητήριος δύναμη που ωθεί στην αλλαγή της συμπεριφοράς τους. Χαρακτηριστικά θα δούμε καταναλωτές που θα ψάχνουν για τις προσφορές, θα αγοράζουν με πόντους (bonus cards) και κουπόνια, θα θέτουν οικονομικό προϋπολογισμό αγορών από τον οποίο δεν θα παρεκκλίνουν και θα κάνουν συνεχόμενες συγκρίσεις τιμών (online /offline) μέχρι να βρουν την καλύτερη σχέση τιμής/υπηρεσίας – προϊόντος.

Εκείνο όμως που δεν θα σταματήσει να αποτελεί εγγύηση των χρημάτων του καταναλωτή θα είναι η εμπιστοσύνη στο Brand name του προϊόντος, ή του παρόχου της υπηρεσίας. Γι΄αυτό και είναι σημαντικό να έχουμε μια ειλικρινή επικοινωνία με τους πελάτες μας και να χτίσουμε μια συναισθητική σχέση μεταξύ μας ώστε να δώσουμε αξία (value) στο Brand name μας.

Είναι λογικό λοιπόν, οι εγγραφές στις Σχολές Χορού να περνούν τη δική τους κρίση. Εκ πρώτης, η εκμάθηση Χορού θεωρείται μια πολυτέλεια και είναι από τις πρώτες δραστηριότητες που θα περιορίσει πιθανόν κάποιος. Ωστόσο, η Τέχνη, η διασκέδαση και εκγύμναση που προσφέρει ο Χορός είναι χαρακτηριστικά που δεν μπορούν να παραβλεφθούν. Αυτά τα χαρακτηριστικά, μεμονωμένα, ή και συνδυασμένα, για κάποιους, είναι το αντίδοτο στις στρεσσογόνες επιθέσεις της καθημερινότητας.

Καλό θα ήταν λοιπόν, να ενισχύετε το βασικό σας προϊόν (το Μάθημα Χορού με παραμέτρους την Τέχνη, την εκγύμναση και τη διασκέδαση) και να το επικοινωνείτε σε κάθε σας επαφή. Η διαφοροποίηση του βασικού προϊόντος σε υπο-προϊόντα με στόχο να προσελκύσουμε περισσότερους μαθητές με διαφορετικά ενδιαφέροντα δεν είναι πάντοτε ενδεδειγμένη λύση, καθώς μπορεί να χαθεί ο αρχικός προσανατολισμός παρ’ ότι μπορεί αρχικά να αυξήσει τις εγγραφές σας. Ακόμη μπορείτε να σκεφτείτε άλλους τρόπους, οικονομικούς & έξυπνους, προβολής της Σχολής σας, όπως π.χ. να παραδίδετε μαθήματα σε μικρές ομάδες μαθητών και εκτός της Σχολής, ή να σχεδιάσετε μία ομάδα μαθήματος ειδικά για μητέρες που δεν έχουν που να αφήσουν τα παιδιά τους. Θα μπορούσατε πχ να δημιουργήσετε μέσα στην Σχολή σας ένα χώρο όπου κάποιος θα επιβλέπει τα παιδιά όσο οι μητέρες κάνουν μάθημα.
Ακόμη μπορείτε να δώσετε κάποιες υποτροφίες φοίτησης ενισχύοντας τους περισσότερο πληγέντες από την κρίση και να προβληθείτε στην τοπική κοινωνία που δραστηριοποιείστε.

Ο κάθε Ιδιοκτήτης δασκάλος, χορευτής, ή χορογράφος πρέπει να κάνει μια εσωτερική αναζήτηση και να απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα:

Η Σχολή του, στέλνει το σωστό μήνυμα για τα μαθήματα Χορού (προϊόν) προς τον υποψήφιο μαθητή (καταναλωτή) που βρίσκεται σε “κρίση”; Οι προωθητικές ενέργειες της Σχολής (φυλλάδιο, τιμολογιακή πολιτική, οι εκδηλώσεις, Internet κλπ) ανταποκρίνονται στο Νέο Καταναλωτή που έχει δημιουργηθεί;Ποια συγκεκριμένα βήματα πρέπει να ακολουθηθούν για να αυξηθούν οι εγγραφές στον καιρό της ύφεσης της οικονομίας;

Η οικονομική κρίση δεν θα εξαφανίσει τις εγγραφές στις Σχολές. Ακόμη και αν μειωθούν, θα υπάρχει πάντα εκείνος που θα πείσει τους υποψήφιους μαθητές ότι έχει κάτι διαφορετικό να προσφέρει. Σε αυτή την κατάσταση η επιβίωση της επιχείρησης, είναι ευκαιρία για να δώσει μεγάλη αξία στο μέλλον.

Πρώτη δημοσίευση: 5 Ιανουαρίου 2012 στο www.dancepress.gr

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X