MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Ο χρόνος είναι χρήμα. Κυριολεκτικά!

Author Θέμης Σαρανταένας at 4 Νοεμβρίου 2019
Ο χρόνος είναι χρήμα. Κυριολεκτικά

Η αξία του χρόνου σας είναι πολύ σημαντική για να τη σπαταλάτε.

Τις προάλλες διάβασα το παρακάτω απόσπασμα, από το πολύ διορατικό για την εποχή του βιβλίο «Μπορείς» του Αντώνη Πισσάνου, που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας:

Ο χρόνος είναι χρήμα. Κυριολεκτικά

Πρώτη δημοσίευση: epixeiro.gr

Ένας άνθρωπος στάθηκε αρκετή ώρα μπροστά στο βιβλιοπωλείο του Βενιαμίν Φραγκλίνου. Τέλος, αποφάσισε να μπει μέσα και ρώτησε τον υπάλληλο:

– Πόσο στοιχίζει αυτό το βιβλίο;
– Ένα δολάριο.
– Ένα δολάριο; Δεν μπορείτε να μου κάνετε καλύτερη τιμή;
– Η τιμή του είναι ένα δολάριο.Ο άνθρωπος έριξε μια ματιά στα βιβλία και ρώτησε:
– Πού είναι ο Φραγκλίνος; Θα ήθελα να τον δω.

Σε λίγο εμφανίστηκε μπροστά του ο Φραγκλίνος.
– Ποια είναι η χαμηλότερη τιμή που μπορείτε να μου κάνετε για αυτό το βιβλίο;
– Ένα δολάριο και είκοσι πέντε.
– Αλλά ο υπάλληλός σας μου είπε ένα δολάριο πριν από ένα μόλις λεπτό!
– Είναι αλήθεια, και ήταν προτιμότερο να πληρωθεί ένα δολάριο, παρά ν’ αφήσω τη δουλειά μου.

Ο πελάτης, ξαφνιασμένος, θέλησε να συνεχίσει τη συζήτηση.
– Καλά, πείτε μου τώρα την τελευταία τιμή.
– Ενάμιση δολάριο.
– Μα πριν από λίγο μου είπατε ένα και είκοσι πέντε!
– Μάλιστα. Προτιμούσα να δίνατε ένα δολάριο και είκοσι πέντε, παρά να έχανα εδώ τόση πολύτιμη ώρα.

Ο πελάτης, χωρίς να ξαναμιλήσει, πλήρωσε και έφυγε, παίρνοντας ταυτόχρονα ένα μάθημα για την αξία του χρόνου.

Είναι πιο αργά από ό,τι νομίζετε

Ένα από τα πιο συνηθισμένα σφάλματα του επιχειρηματία και του ελεύθερου επαγγελματία είναι ο λανθασμένος υπολογισμός της αξίας του χρόνου του. Πολλές φορές, πιεσμένος και από την ελληνική πραγματικότητα, που απαιτεί πολλές περισσότερες ώρες πάνω στη δουλειά, χάνουμε την αίσθηση του χρόνου.

Το πρώτο αρνητικό είναι η υποτίμηση της αξίας του χρόνου. Εάν εργάζεστε 16 ώρες την ημέρα και στο τέλος της ημέρας, το όφελός σας είναι το ίδιο με κάποιον που εργάζεται τις μισές ώρες και παίρνει το ένα δέκατο του ρίσκου, κάτι κάνετε λάθος. Εκτιμήστε, σαν τον Φραγκλίνο, σωστά, την αξία του χρόνου σας.

Εβδομάδα 148 ωρών; Δεν είναι και τόσο καλή ιδέα.

Το δεύτερο αρνητικό του λανθασμένου υπολογισμού της αξίας του χρόνου σας, είναι ότι εντέλει δουλεύετε όλο και περισσότερο. Τα Σαββατοκύριακα γίνονται εργάσιμες, και οι εβδομάδες των 70 και 80 ωρών κανόνας. Όμως, ό,τι και να κάνετε, η εβδομάδα στη Γη, δεν θα αποκτήσει ξαφνικά περισσότερες από 148 ώρες.

Οι παρενέργειες μίας εβδομάδας 80 και 100 ωρών θα γίνουν εμφανείς πρώτα στην προσωπική σας ζωή και μετά, αναπόφευκτα, στην επαγγελματική. Η παραγωγικότητα του χρόνου εργασίας σας σχετίζεται άμεσα με τον χρόνο της διακοπής και της ξεκούρασής σας. Και αν έχετε συνηθίσει να πιέζετε τον εαυτό σας, ίσως εδώ και χρόνια, στα όριά του, είναι πολύ πιθανόν να “καείτε” (burnout) απότομα.

Δεν είστε manager μόνο των ανθρώπων σας, αλλά και του χρόνου σας

Σαν επιχειρηματίας, προσπαθείτε να διαχειριστείτε όσο καλύτερα μπορείτε τους ανθρώπους σας. Κάντε το ίδιο με τον χρόνο σας! Σας προτείνω τα παρακάτω για το πώς θα κάνετε κάθε λεπτό του χρόνου σας να μετράει:

  • Προβείτε σε outsourcing (εξωτερικές αναθέσεις) για χρονοβόρα tasks ή δράσεις που δεν κατέχετε πλήρως και δεν έχετε εξειδίκευση.
  • Αναθέστε σε πιο ειδικούς από εσάς έργα που “ύπουλα” τρώνε τον χρόνο σας, χωρίς να το καταλαβαίνετε, όπως για παράδειγμα η ενασχόληση με τα social media της επιχείρησης με στόχο αυτά να γίνουν μια επιτυχημένη κοινότητα χρηστών και υποστηρικτών της επιχείρησής σας.
  • Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας ώστε να αναλαμβάνει και να φέρνει σε πέρας τόσο επιτυχημένα, όσο εσείς, έργα που μέχρι τώρα αναλαμβάνετε αποκλειστικά εσείς.
  • Τέλος, σαν τον Φραγκλίνο, ενημερώστε τους συνεργάτες και προμηθευτές σας ότι ο χρόνος σας έχει συγκεκριμένη αξία. Εάν ένα project για παράδειγμα, βραδυπορεί από την πλευρά του συνεργάτη σας, χρεώστε τον χρόνο σας. Θα εκπλαγείτε από το πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχυνθεί και αν το θέσετε με σωστά πόσο θα το σεβαστεί και εκείνος.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα
Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X