«Μυστικά στα Social Media»: νέο επεισόδιο on demand “Επιχειρηματικότητα στα FM”
![Στη εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM» από το Κανάλι 1 – 90,4 FM της Τετάρτης 10/5/2023 συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν στα Social Media και στην αποτελεσματική τους χρήση στις επιχειρήσεις.](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2023/05/Θέμα-Μυστικά-στα-Social-Media.png)
Στη εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM» από το Κανάλι 1 – 90,4 FM της Τετάρτης 10/5/2023 συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν στα Social Media και στην αποτελεσματική τους χρήση στις επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με μια έρευνα που διεξήχθη από την Humble, το Instagram είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό μέσο στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή, με ποσοστό 35,99% των ελλήνων χρηστών να το προτιμούν. Αμέσως μετά ακολουθεί το TikTok με ποσοστό 23,03%, ενώ το YouTube βρίσκεται στην τρίτη θέση με ποσοστό 15,13%. Το Facebook ακολουθεί με 12,22%, ενώ το Pinterest καταλαμβάνει την τελευταία θέση με ποσοστό 5,07%.
Όσον αφορά τον χρόνο που οι Έλληνες δαπανούν στα social media καθημερινά, το Facebook καταλαμβάνει τη μεγαλύτερη μερίδα με 1-2 ώρες (34%), 2-4 ώρες (30%) και 4+ ώρες (25%). Για το Instagram, οι χρήστες δαπανούν 1-2 ώρες (28%), 2-4 ώρες (41%) και 4+ ώρες (22%). Όσον αφορά το TikTok, οι χρήστες του δαπανούν 1-2 ώρες (18%), 2-4 ώρες (42%) και 4+ ώρες (38%).
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το Instagram αναδεικνύεται ως το πιο επιδραστικό μέσο στον τομέα της καταναλωτικής πρόθεσης, με ποσοστό 38%. Το Facebook ακολουθεί με 18%, ενώ το TikTok αναφέρεται με 14%. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι το 50% των χρηστών του Instagram επηρεάστηκε από την πλατφόρμα για την αγορά κάποιου προϊόντος ή για την επίσκεψη σε κάποιο μέρος.
Ο Δημήτρης Κονταράκης, Digital Strategist, προσκλήθηκε να απαντήσει σε σημαντικά ερωτήματα που απασχολούν τους επιχειρηματίες σήμερα. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, αναλύθηκε η χρησιμότητα των κοινωνικών δικτύων και για ποιους λόγους είναι σημαντικά, καθώς και πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να τα αξιοποιήσουν αποτελεσματικά. Επιπλέον, προσφέρθηκαν συμβουλές σχετικά με τα προσοχής που πρέπει να έχουν οι επιχειρήσεις κατά τη χρήση των κοινωνικών δικτύων, καθώς και αποκαλύφθηκαν μυστικά που μπορούν να οδηγήσουν στην επιτυχία. Εξετάστηκε επίσης η διαμόρφωση στρατηγικής με μετρήσιμα αποτελέσματα και αναφέρθηκαν και άλλα σημαντικά θέματα που αφορούν τη χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις επιχειρήσεις.
Η ραδιοφωνική εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM» παρουσιάζει τεχνικές και τις καλύτερες πρακτικές για την επιχειρηματικότητα. Μέσω των καλεσμένων μας, διακρίνουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται ένας επιχειρηματίας για να αναπτύξει την επιχείρησή του. Χρησιμοποιούμε απλή και κατανοητή γλώσσα, με κεντρικό άξονα το Δήμο του Πειραιά και ολόκληρη την Αττική, παρουσιάζοντας πραγματικά και συγκεκριμένα παραδείγματα. Στόχος μας είναι αυτή η ώρα να γίνει ένας σημαντικός πυλώνας εκπαίδευσης και ενημέρωσης για τους επιχειρηματίες.
Επιμελείται και παρουσιάζει ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας.
Η εκπομπή μεταδίδεται ζωντανά κάθε Τετάρτη 19.00-20.00 από το Κανάλι 1 – 90,4 FM.