Με Μεγάλη Επιτυχία Ολοκληρώθηκε το Σεμινάριο “Handling Online Reviews”

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και θετική ανταπόκριση πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο “Handling Online Reviews: Effective Strategies to Enhance Customer Experience” με το σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, το οποίο απευθυνόταν σε επαγγελματίες τουριστικών επιχειρήσεων, ξενοδοχείων και εστιατορίων που επιθυμούν να βελτιώσουν τη διαχείριση των online κριτικών τους.
Στόχος του Σεμιναρίου
Το σεμινάριο εστίασε στην ανάπτυξη στρατηγικών και πρακτικών δεξιοτήτων για τη σωστή αντιμετώπιση των online αξιολογήσεων, με σκοπό τη βελτίωση της φήμης, την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.