MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Radio Talk Radio 989 by Alpha
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

“Μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές” – Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Author Θέμης Σαρανταένας at 8 Φεβρουαρίου 2021
Μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές

Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Πριν λίγο καιρό, ξεκίνησα μία νέα σειρά άρθρων με τίτλο “Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε”. Πρόκειται για ατάκες πελατών που οι δραστηριοποιούμενοι στο Β2Β έχουν ακούσει ξανά και ξανά και οι οποίες συνήθως σημαίνουν το αντίθετο από αυτό που εκστομίζεται – για αυτό άλλωστε αγαπάμε να τις μισούμε!

Μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές

Το πρώτο μου άρθρο με τίτλο “Από εμένα δεν θα χάσεις χρήματα ποτέ” αποδείχθηκε από τα πιο δημοφιλή κείμενα που δημοσίευσα ποτέ. Ευχαριστώ όσους από εσάς βρήκαν τον χρόνο να μου πουν πόσες φορές έχουν ακούσει αυτή τη φράση – τους εύχομαι να μην την ξανακούσουν ποτέ.

Ευχαριστώ ακόμη τους, όχι λίγους αναγνώστες που μου έστειλαν δικές τους φράσεις που “αγαπάνε να μισούνε” (να και κάτι όπου η αγορά έχει ανεξάντλητο απόθεμα). Εάν έχετε και εσείς κάποια τέτοια φράση, στείλτε τη μου και, γιατί όχι, είναι πιθανόν να γράψω ένα άρθρο για αυτήν!

Η σημερινή φράση που “αγαπάμε να μισούμε” είναι:

“Μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές”

Είναι μία φράση που λέγεται συνήθως από τον υποψήφιο πελάτη σας στο πρώτο ραντεβού, μετά το σπάσιμο του πάγου, αφού έχει εντυπωσιαστεί από τα διαπιστευτήριά σας. Αν αυτή τη στιγμή χαμογελάτε, τότε είστε μάλλον ένας βετεράνος της επιχειρηματικότητας, που έχει ακούσει την κλασική αυτή ατάκα ουκ ολίγες φορές.

Θυμηθείτε τα παρακάτω!

Πόσες είναι συνήθως οι “πολλές δουλειές”;

Συνήθως μία. Σε κάποιες περιπτώσεις, μπορεί και καμία. Πολύ σπάνια, οι πολλές δουλειές είναι πάνω από δύο. Οι πελάτες, δεν μπορούν να ξέρουν εκ των προτέρων πόσες δουλειές θα κάνουν μαζί σας – οι μεταβλητές είναι πάρα πολλές. Εάν η αγορά αλλάξει; Εάν η χημεία σας είναι αταίριαστη; Εάν το budget μειωθεί; Κρατήστε λοιπόν μικρό καλάθι και δείτε στη συνέχεια γιατί λέγεται η φράση.

Γιατί λέγεται

Το επιχειρείν είναι μία συνεχής διαδικασία διαπραγμάτευσης με αφετηρία το κόστος. Σχεδόν σε κάθε περίπτωση, ό,τι προσφέρετε στον πελάτη σας, προσφέρεται ήδη στην αγορά από τους ανταγωνιστές σας. Όταν λοιπόν ακούτε από τον υποψήφιο συνεργάτη σας ότι “μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές”, τα εννοούμενα είναι δύο:

• Σε έχω επιλέξει για να κάνουμε δουλειές που θα μπορούσα να τις κάνω με κάποιον άλλον
• Τι έκπτωση θα μου κάνεις; (εν όψη της μεγάλης συνεργασίας που έπεται)

Τι να κάνετε όταν το ακούτε;

Χαμογελάστε και γνέψτε καταφατικά. Ανεξάρτητα με τα υποβόσκοντα μηνύματα, η φράση δεν παύει να είναι ένας έπαινος για τον επαγγελματισμό σας και μία πρόσκληση για μία εκτεταμένη μελλοντική συνεργασία. Ωστόσο, μην βιαστείτε να προσφέρετε αμέσως μία καλύτερη τιμή για τις υπηρεσίες σας.

Για παράδειγμα, εάν είστε ιδιοκτήτης catering και αποδειχθεί ότι οι “πολλές δουλειές” είναι ένα event κάθε 4 χρόνια, θα μετανιώσετε πολύ για το μενού με μυρώνια, καυκαλίθρες, καπνιστό χέλι με τρομπέτες και τερίνα φρέσκου σολομού με κρέμα βασιλικού που προσφέρατε σε τιμή κάτω του κόστους.

Εναλλακτικά θα σας πρότεινα μια δυναμική τιμολόγηση δηλαδή όσο αυξάνονται οι δουλειές, τότε να μειώνεται η τιμή. Έτσι οι πρώτες δουλειές είναι πιο ακριβές και οι επόμενες πιο οικονομικές. Με άλλα λόγια δίνετε κίνητρο στον πελάτη σας να σας επιλέξει (αν μείνει ικανοποιημένος) ξανά στο μέλλον και αντιστρέφετε ευγενικά τα επιχειρήματά του.

Εάν το ακούτε συχνά…

Τέλος, εάν ακούτε συχνά αυτή τη φράση, σημαίνει ότι ίσως έχετε προσελκύσει, με τις δράσεις μάρκετινγκ σας, λάθος target group. Ένα κοινό που πιθανόν δεν αντιλαμβάνεται ή δεν διατίθεται να πληρώσει το ποσό που εσείς ζητάτε. Ένα από τα μυστικά επιτυχίας μιας επιχείρησης στηρίζεται στην εύρεση του σωστού μίγματος πώλησης -που μεταξύ άλλων- είναι η παρεχόμενη υπηρεσία στην σωστή τιμή απευθυνόμενο στο σωστό κοινό. Θυμηθείτε: δεν πουλάμε σε όλους – δεν θέλουμε και δεν πρέπει.

Μην χάσετε τον επόμενο μήνα: άλλη μία φράση πελατών που αγαπάμε να μισούμε!

Ενδιαφέροντα άρθρα

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα
Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.
26 Μαρτίου 2025

Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.


Διαβάστε περισσότερα

1 Comment

  1. Ο/Η ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΙΚΟΛΕΤΤΟΣ λέει:
    8 Φεβρουαρίου 2021 στις 19:24

    Παρόμοια κατάσταση είναι όταν πρόθυμα σε κερνάει καφέ (καφέ έχει λεφτά δεν έχει). Χαμογελάστε και πιέστε τον επαγγελματικά. Στον επόμενο.

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X