MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Κριτικές σημαίνει κέρδος.

Author Θέμης Σαρανταένας at 30 Οκτωβρίου 2023
Τεχνικές για περισσότερες online κριτικές.

Τεχνικές για περισσότερες online κριτικές.

Είχες συνάντηση στα δυτικά προάστια της Αθήνας με κάποιους νέους συνεργάτες η οποία πήγε καλά – αλλά κράτησε πολύ. Βγαίνοντας από το meeting, μαζί με τη νεαρή Account Manager της εταιρείας σου, αντιλαμβάνεσαι ότι πεινάς σαν λύκος. Αναρωτιέσαι εάν υπάρχει έστω ένα σουβλατζίδικο στη γύρω περιοχή, πριν λιποθυμήσεις από την πείνα, και η Account σου σε υποχρεώνει:

“Έχει ένα με 4 κόμμα 4 στα 400 μέτρα, και ένα με 4 κόμμα 7 στα 800 μέτρα. Α! Έχει και ένα με 4 κόμμα 5 στα 500 μέτρα αλλά οι κριτικές είναι λίγες.”

Τεχνικές για περισσότερες online κριτικές.

Και φυσικά, βάζεις το GPS για το 4 κόμμα 7 στα 800 μέτρα. Εσύ θα χορτάσεις και αυτό θα κερδίσει. Και όλο αυτό συνέβη χάρη στη δύναμη της κριτικής, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στα Google Maps. Πώς όμως μπορείς να κάνεις τις κριτικές να δουλεύουν για δικό σου όφελος; Δες περισσότερα στο άρθρο μου που ακολουθεί.

Κριτικές. Τις χρειάζεσαι ή όχι;
Ίσως αναρωτιέσαι αυτή τη στιγμή εάν έχοντας ένα τόσο ποιοτικό προϊόν ή υπηρεσία, χρειάζεσαι πραγματικά τις κριτικές του κάθε ανώνυμου στο διαδίκτυο – κάποιες από αυτές άλλωστε δεν θα μπορούσαν να είναι και “φυτευτές” από τους ανταγωνιστές σου; Πρέπει οπωσδήποτε να ακολουθείς κάθε νεωτερισμό; Κάθε μόδα;

Σε αυτό το σημείο να πω ότι πιθανόν κάποιοι το 1959 να μην είχαν δει με καλό μάτι τον νεωτερισμό του Σουηδού μηχανικού της Volvo Nils Bohlin, που σήμερα ονομάζεται ζώνη ασφαλείας 3 σημείων. Όπως οι ζώνες ασφαλείας έσωσαν και συνεχίζουν να σώζουν εκατομμύρια ανθρώπων, έτσι και οι κριτικές μπορούν να σώσουν εκατομμύρια επιχειρήσεων.

Πρώτα από όλα, οι καλύτερες κριτικές αποτελούν παράγοντα κατάταξης για τις μηχανές αναζήτησης. Στο παράδειγμα που δώσαμε παραπάνω, στην αναζήτηση με λέξεις-κλειδιά “σουβλατζίδικο Αιγάλεω”, αυτός που έχει μέσο όρο βαθμολογίας στις κριτικές 4,5 είναι πολύ περισσότερο πιθανό να εμφανιστεί στην πρώτη δεκάδα της μηχανής αναζήτησης από αυτόν που έχει 3,8.

Αύξηση πωλήσεων και εμπιστοσύνη
Ας αφήσω όμως τους αριθμούς να μιλήσουν από μόνοι τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το 95% των καταναλωτών διαβάζει online κριτικές πριν ψωνίσει, και το 58% λέει ότι θα πλήρωνε περισσότερα για τα προϊόντα μιας μάρκας με καλές κριτικές. Επιπλέον σε μία εποχή, όπου η εμπιστοσύνη του καταναλωτή προς τα brands φθίνει, η ύπαρξη κριτικών, και μάλιστα πολυάριθμων, όχι μόνο “νομιμοποιεί” το brand σας, αλλά δημιουργεί κλίμα εμπιστοσύνης, καθώς και καλή φήμη.

Πώς να αυξήσετε τις online κριτικές σας
Δείτε στη συνέχεια 4 τρόπους που θα αυξήσουν αποδεδειγμένα τις online κριτικές του προϊόντος/προϊόντων σας ή υπηρεσίας/υπηρεσιών σας.

1. Κάντε τις κριτικές μέρος της στρατηγικής σας

Εάν έχετε ένα καλό προϊόν, είναι αλήθεια ότι αυτό θα φανεί και στις κριτικές. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε το Trustpilot (μεγαλύτερη πλατφόρμα κριτικών) στον… αυτόματο πιλότο και να κηρύσσετε red alert μόνο όταν εμφανιστεί η μία ή οι περισσότερες κριτικές που θα ρίξουν τον μέσο όρο σας.

Δώστε εντολή στην ομάδα marketing σας να δημιουργήσει μία ξεκάθαρη στρατηγική κριτικών. Πώς απαντάμε στις πεντάστερες; Πώς απαντάμε στις τριάστερες; Πώς απαντάμε στις μονάστερες; Επιπλέον, επειδή οι κριτικές έχουν την τάση να “ξεχνιούνται” μέχρι να σας τις θυμίσει η σκληρή πραγματικότητα της μηχανής αναζήτησης, κάντε τις ένα βασικό και επαναλαμβανόμενο στοιχείο στα OKR (Objective & Key Results) σας.

2. Ζητήστε από κάθε πελάτη μία κριτική

Υπάρχουν καταναλωτές που αφήνουν μία κριτική σε οτιδήποτε αγοράζουν, από αυτοκίνητο μέχρι κινέζικα ξυλάκια φαγητού που φωσφορίζουν. Ωστόσο, δεν είναι πολλοί – και έχουν και την τάση να είναι αυστηροί. Ο περισσότερος κόσμος, όπως και εσείς, έχει σαφώς πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνει από το να αφήνει κριτικές, αλλά με κάποια ελαφριά πίεση, ενδέχεται να το κάνει.

Ζητήστε κριτικές μέσα από το newsletter σας ή τα mail σας. Μία εβδομάδα μετά την online αγορά, κάνετε follow-up και ζητήστε μία κριτική. Ακόμη και αν παραδίδετε προϊόν σε φυσική μορφή, μπορείτε να έχετε όμορφες, τυπωμένες κάρτες με τις οποίες θα ζητάτε από τους πελάτες σας να αφήσουν την online κριτική τους.

3. Απαντήστε σε όλες τις κριτικές

Και όταν λέω σε όλες, εννοώ ακόμα και στις αρνητικές, και μάλιστα ειδικά σε αυτές. Δυστυχώς, ζούμε σε μία καχύποπτη εποχή. Οι καταναλωτές που θα διαβάσουν τις πεντάστερες και τις τετράστερες κριτικές σας δεν θα εντυπωσιαστούν και δεν θα δώσουν τόση βαρύτητα σε αυτές (“ο ίδιος τις γράφει”), όσο στις μονάστερες και στις δυάστερες.

Ειδικά για τις αρνητικές κριτικές, προσπαθήστε να δείχνετε επαγγελματισμό και ποτέ μα ποτέ μην παρασύρεστε συναισθηματικά, έστω και αν η κριτική είναι απόλυτα ψευδής ή παραπλανητική. Εάν έγινε κάποιο λάθος από τη δική σας πλευρά, προσπαθήστε να το διορθώσετε, ώστε να μετατρέψετε, ίσως, την αρνητική κριτική σε θετική.

4. Διαβάστε προσεκτικά τις κριτικές
Τέλος, μην μένετε μόνο στον αριθμό των αστεριών. Διαβάστε προσεκτικά την κάθε μία κριτική, αλλά όχι με κριτικό πνεύμα προς τον καταναλωτή, αλλά προς την επιχείρησή σας. Είναι συνηθισμένο, δουλεύοντας 100 ώρες την εβδομάδα, να αποκτάτε “tunnel vision” και να στρεβλώνει για εσάς η εικόνα της πραγματικότητας.

Ίσως όμως τα πράγματα στην επιχείρησή σας να μη είναι τόσο τέλεια όσο νομίζετε. Ίσως ο πελάτης που άφησε την κριτική στο εστιατόριό σας για τον αγενή σερβιτόρο να μην είναι “βαλτός” και ο σερβιτόρος να είναι όντως αγενής. Ακούστε τις κριτικές, καθώς πολλές φορές λειτουργούν και ως έρευνα αγοράς. Σας θυμίζω ότι για να κάνετε μία έρευνα αγοράς, μέχρι πρότινος χρειαζόσασταν μια μικρή περιουσία – και τώρα είναι κάτι που χάρη στις κριτικές, απολαμβάνετε πλέον δωρεάν!

Δείτε εδώ περισσότερα για ένα επερχόμενο σεμινάριο μου θέμα την Διαχείριση των Κριτικών:

27νοε10:0014:00HANDLING ONLINE REVIEWS, effective strategies to enhance customer experienceΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΘΕΜΗΣ ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ

Πληροφορίες

Περιγραφή Σεμιναρίου Το σεμινάριο “Handling Online Reviews, effective strategies to enhance customer experience” απευθύνεται σε επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε κλάδους που εξαρτώνται από τις online αξιολογήσεις και κριτικές των πελατών

Πληροφορίες

Περιγραφή Σεμιναρίου
Το σεμινάριο “Handling Online Reviews, effective strategies to enhance customer experience” απευθύνεται σε επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε κλάδους που εξαρτώνται από τις online αξιολογήσεις και κριτικές των πελατών τους, όπως εστιατόρια, ξενοδοχεία και πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών.

Στο σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να διαχειρίζονται τις online κριτικές και αξιολογήσεις των πελατών τους, προκειμένου να βελτιώσουν την εικόνα και τη φήμη τους στο διαδίκτυο. Θα διδαχθούν πρακτικές στρατηγικές για την αντιμετώπιση αρνητικών κριτικών και πώς να απαντούν σε αυτές με τρόπο που θα είναι επαγγελματικός και αποτελεσματικός.

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να αξιοποιούν τις θετικές κριτικές για να ενισχύσουν το brand τους και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις τους. Τέλος, θα παρουσιαστούν εργαλεία και τεχνικές για την παρακολούθηση των online κριτικών και την ανάλυση των δεδομένων για τη βελτίωση της τουριστικής επιχείρησης.

 

HANDLING ONLINE REVIEWS, effective strategies to enhance customer experience

 

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Εισαγωγή στις online κριτικές: Τι είναι οι online κριτικές και γιατί είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας.
  • Πώς να αναγνωρίζετε τις κριτικές: Ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν οι πελάτες σας για να αξιολογούν την επιχείρησή σας και πώς να τις παρακολουθείτε.
  • Ψυχολογία των ανθρώπων/πελατών. Γιατί γράφουν κριτικές. Γιατί διαβάζουν κριτικές.
  • Top tips για την κινητ(ρ)οποίηση πελατών να γράψουν κριτικές.
  • Πώς να αντιμετωπίζετε αρνητικές κριτικές: Πρακτικές στρατηγικές για τη διαχείριση αρνητικών κριτικών και την απάντηση σε αυτές με τρόπο που θα είναι επαγγελματικός και αποτελεσματικός.
  • Διαχείριση άδικων κριτικών.
  • Πώς να εκμεταλλεύεστε τις θετικές κριτικές: Πώς να αξιοποιείτε τις θετικές κριτικές για να ενισχύσετε την φήμη της επιχείρησής σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σας.
  • Εργαλεία και τεχνικές για την παρακολούθηση και ανάλυση των κριτικών: Πώς να χρησιμοποιείτε εργαλεία και τεχνικές για την παρακολούθηση και ανάλυση των online κριτικών.
  • Μυστικά κειμενογραφίας για άρτιες απαντήσεις.
  • Μετά την θετική κριτική, τι;

 

HANDLING ONLINE REVIEWS, effective strategies to enhance customer experience

Περισσότερα

Ώρα

27 νοέμβριος 2023 10:00 - 14:00(GMT+02:00)

Διοργανωτής

INSETE

Το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) είναι Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία που ιδρύθηκε στις αρχές του 2013, με πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ,

από τέσσερις εταίρους με έντονη δραστηριοποίηση σε κρίσιμα πεδία της ελληνικής τουριστικής αγοράς.

Learn More

Εγγραφές

ΗμερολόγιοGoogleCal

Ενδιαφέροντα άρθρα

Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα
Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X